Gå til innhold

Piercing....

Gjest ...eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest ...eller ikke?
Skrevet

Inspirert av puppe-piercing-tråden:

Jeg, jente på et par og tjue, funderer på å ta en liten piercing i nesa, eller en ring i leppa. Lyst til å gjøre noe litt "rebelsk";) Har for snill-pike-image, synes jeg..Men så tenker jeg da, passer en "snill pike" med piercing? Eller blir det feil? Er det fjortis å pierce seg? Er det stygt? Ute etter DIN personlige mening! (Om jeg følger den er en annen sak..;)

Fortsetter under...

Angelica :o)
Skrevet

Du bør iallfall ta fordi du har skikkelig lyst. Ikke bare for å bryte imaget ditt :)

Skrevet

Eeeelsker piercinger, alle andre steder enn i ansiktet. Synes ikke det er fjortis, men er nok mange andre som kan synes det, og det er vel vanligst å ta når man er yngre.

Noen få som kler ring i leppa, men de må gjerne ha litt rebelsk hår e.l også, og dobb i nesa kan være søtt også på snille piker. Ring i nesa er vel litt åttitalls? Såkalte skjønnhetsflekker må du for guds skyld styre unna, har enda til dags dato til gode å se noen som kler det.

Men dette er, som du ba om, min helt personlige mening, og egentlig synes jeg du bare skal gi f og gjøre akkurat som du har lyst til selv.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Personlig mening ber du om.

Øredobber etc er greit. Jeg HAR sett ok nese-piercing. OK fordi den ikke var stor. Men pynt? Nei, det så ut som rusk på nesa.

Brystvorte etc. NEI absolutt ikke. Ser ekkelt ut.

Navle. Vel, ikke det verste. *tenke hardt om jeg er enig med meg selv*

Nei, æsj.

Jeg konkluderer med at jeg ikke setter pris på piercing.

Gjest ...eller ikke?
Skrevet

Eeeelsker piercinger, alle andre steder enn i ansiktet. Synes ikke det er fjortis, men er nok mange andre som kan synes det, og det er vel vanligst å ta når man er yngre.

Noen få som kler ring i leppa, men de må gjerne ha litt rebelsk hår e.l også, og dobb i nesa kan være søtt også på snille piker. Ring i nesa er vel litt åttitalls? Såkalte skjønnhetsflekker må du for guds skyld styre unna, har enda til dags dato til gode å se noen som kler det.

Men dette er, som du ba om, min helt personlige mening, og egentlig synes jeg du bare skal gi f og gjøre akkurat som du har lyst til selv.

Ja, det var i så fall sånn liten dobb i nesa jeg tenkte på, ja. Ikke ring der.

Gjest ...eller ikke?
Skrevet

Personlig mening ber du om.

Øredobber etc er greit. Jeg HAR sett ok nese-piercing. OK fordi den ikke var stor. Men pynt? Nei, det så ut som rusk på nesa.

Brystvorte etc. NEI absolutt ikke. Ser ekkelt ut.

Navle. Vel, ikke det verste. *tenke hardt om jeg er enig med meg selv*

Nei, æsj.

Jeg konkluderer med at jeg ikke setter pris på piercing.

Takknemlig for alle synspunkter, jeg:)

Annonse

Mary Poppins
Skrevet

Min personlig mening er at peircing i ansiktet er dritharry, kan ikke fatte og begripe at noen vil gjøre seg så stygge.

Gjest ...eller ikke?
Skrevet

Min personlig mening er at peircing i ansiktet er dritharry, kan ikke fatte og begripe at noen vil gjøre seg så stygge.

Samme om det bare er en liten en i nesa også?

Mary Poppins
Skrevet

Samme om det bare er en liten en i nesa også?

Med mindre du har indisk utseendet så ja, da synes jeg det er stygt.

Men det er bare min personlig mening :)

Gjest Persille
Skrevet

I ansiktet - aldri i verden, det ser ikke bra ut uansett.

Andre steder på kroppen kan være fint, kommer an på hvor dominerende det er, og hvordan man ser ut ellers.

En advokat med piercing i tunga er f.eks ikke så bra, men en kul jente på +/-20 kan se bra ut med både tunge- og navelpynt.

Skrevet

Jeg har hatt en liten dobb i nesa. Hadde et lite rebelsk anfall for noen år siden. Jeg tok den nettopp ut, og syns det er bedre uten nå. Den var litt i veien :)

Jeg tror ikke jeg kommer til å pierce meg hverken i ansiktet eller andre steder igjen. Det er ikke så sjelden lenger, og da er det ikke så gøy lenger heller.

Generelt sett syns jeg ikke at det er noe spesielt fint lenger heller, hverken i navlen, brystvorter eller i ansiktet. Ørene regner jeg ikke med.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Piercing er kult, men jeg liker best dem det er noe seksuelt ved. Brystvorta eller kjønnet.

Jeg har ikke noe sansen for piercinger som synes godt - f.eks. de i trynet eller tunga.

Gjest ...eller ikke?
Skrevet

Med mindre du har indisk utseendet så ja, da synes jeg det er stygt.

Men det er bare min personlig mening :)

Hihi, nei jeg har nok ganske nordisk utseende. Men takk for din mening:) *Grubler videre*

Annonse

Gjest ...eller ikke?
Skrevet

Jeg har hatt en liten dobb i nesa. Hadde et lite rebelsk anfall for noen år siden. Jeg tok den nettopp ut, og syns det er bedre uten nå. Den var litt i veien :)

Jeg tror ikke jeg kommer til å pierce meg hverken i ansiktet eller andre steder igjen. Det er ikke så sjelden lenger, og da er det ikke så gøy lenger heller.

Generelt sett syns jeg ikke at det er noe spesielt fint lenger heller, hverken i navlen, brystvorter eller i ansiktet. Ørene regner jeg ikke med.

Hvordan var dobben i veien? Har hullet grodd igjen etterpå?

Gjest ...eller ikke?
Skrevet

I ansiktet - aldri i verden, det ser ikke bra ut uansett.

Andre steder på kroppen kan være fint, kommer an på hvor dominerende det er, og hvordan man ser ut ellers.

En advokat med piercing i tunga er f.eks ikke så bra, men en kul jente på +/-20 kan se bra ut med både tunge- og navelpynt.

Tungepiercing synes jeg er stygt, og det virker vondt!! Men en i nesa, leppa og navlen kan det være fint, synes jeg..

Gjest ...eller ikke?
Skrevet

Piercing er kult, men jeg liker best dem det er noe seksuelt ved. Brystvorta eller kjønnet.

Jeg har ikke noe sansen for piercinger som synes godt - f.eks. de i trynet eller tunga.

Men da er det jo "ingen" (vel..) som ser at jeg prøver å være rebelsk jo;)

Skrevet

Hvordan var dobben i veien? Har hullet grodd igjen etterpå?

Den hektet seg ofte fast i håndklær eller vaskekluter/skrubbehansker, og av og til var den faktisk i veien når jeg skulle kysse noen også...Men den opprinnelige piercingdobben var større enn de jeg gikk med de siste par årene. Jeg opplevde å rive ut den største et par ganger, det var et styr å få den på plass igjen.

Hullet har faktisk grodd, jeg kan ikke finne det igjen, faktisk..det tok bare et par dager.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men da er det jo "ingen" (vel..) som ser at jeg prøver å være rebelsk jo;)

Hvis du vil være rebelsk kan du vel bare skinne deg på hue og farge øyenbryna grønne. :)

Men du gjør det du selv vil. Jeg ville ikke brydd meg om hva andre synes. Det er du som skal gå med piercingen, og smaken er som baken.

Liker du den ikke er det jo bare å fjerne den igjen.

Skrevet

Synes det er litt fjortis å pierce seg. Utenom ørene da..

Men nå sitter jeg i glasshus da. Tok hull i nesa da jeg var 14, og syntes det var stas DA. Etter det har jeg 99,9 prosent av tiden bare hatt en liten kule som knapt nok vises, for er ikke interessert i at folk skal legge merke til den. Men vil ikke ta den ut, for den er lissom en del av meg...

Skrevet

Jeg synes piercing ser bare teit ut, sorry, men sånn er det. Spesielt de i tunga og øyenbrynet. En bittelite kule i nesa kan være litt tøft, men jeg vemmes ved tanken på hvordan det må være å bli skikkelig snørrforkjøla med en sånn i nesa...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...