Gjest ...eller ikke? Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Jeg synes piercing ser bare teit ut, sorry, men sånn er det. Spesielt de i tunga og øyenbrynet. En bittelite kule i nesa kan være litt tøft, men jeg vemmes ved tanken på hvordan det må være å bli skikkelig snørrforkjøla med en sånn i nesa... Huff, ja det tenker jeg på.. 0 Siter
Gjest ...eller ikke? Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Hvis du vil være rebelsk kan du vel bare skinne deg på hue og farge øyenbryna grønne. Men du gjør det du selv vil. Jeg ville ikke brydd meg om hva andre synes. Det er du som skal gå med piercingen, og smaken er som baken. Liker du den ikke er det jo bare å fjerne den igjen. Ahh, grønne øyenbryn, hvorfor tenkte jeg ikke på DET?! ;D Men sant, det, jeg gjør som jeg selv vil. Ville bare høre meg litt for.. 0 Siter
Gjest ...eller ikke? Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Den hektet seg ofte fast i håndklær eller vaskekluter/skrubbehansker, og av og til var den faktisk i veien når jeg skulle kysse noen også...Men den opprinnelige piercingdobben var større enn de jeg gikk med de siste par årene. Jeg opplevde å rive ut den største et par ganger, det var et styr å få den på plass igjen. Hullet har faktisk grodd, jeg kan ikke finne det igjen, faktisk..det tok bare et par dager. Det hørtes jo litt plagsomt ut, da..hmm 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 En liten sak i nesa kan være fint. Ellers synes jeg piercing er stygt og upraktisk. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Tja, syntes ikke piercing er så pent lengre. Syntes det var pent før, helst da i øyebrynet. Men nå syntes jeg det faktisk ser kjedelig ut. 0 Siter
maire Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Selv fikk jeg "hull i nesa" i 1985. Det var lenge før det ble vanlig, og kult den gangen. Men, etter noen år ble jeg lei og tok den ut. Er piercing noe særlig rebelskt nå da, "alle" har det jo? Datteren min piercet navlen sin for et par år siden og hun pynter den med slanger og sommerfugler. Først var jeg veldig motstander, men nå syns jeg det er kjempestilig 0 Siter
Gjest har ikke Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Tungepiercing synes jeg er stygt, og det virker vondt!! Men en i nesa, leppa og navlen kan det være fint, synes jeg.. Ikke i leppa! Det er stygt med piercing. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Det er (desverre) ikke særlig "rebelsk" å pierce seg i nesen eller leppen. Det var det nok for 15 år siden, men nå er det så vanlig at man sjelden reagerer på det. Men har du lyst på det, så er det jo som en hvilken som helst annen utsmykking, og da skal du selvfølgelig ikke la være å gjøre det fordi det ikke er "sjokkerende" eller "rebelsk". ".........................................." 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Ja, jeg syns all piercing er stygt. Det eneste som kanskje er litt fint (på noen) er en bitteliten dings på nesa. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Ja, det passer. Jeg har nesepiercing og ser sikkert veldig snill pike ut ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg synes både neseving og underleppe er fine piercinger, men det er selvsagt litt individuelt hvor godt de kler folk..:-) Men styr unna midtskilleveggen på nesa..Og overleppa..Det erstygt det..:-o Synes jeg. :-) 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Jeg har en liten, søt dimantgreie i tunga. Ikke vondt å ta den, og den er svært diskret. Jeg elsker den og er bare glad mange synes det er harry, for da blir det ikke så mange av oss 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.