Gå til innhold

pizzasnurrer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det på samme måten, men jeg strør osten på etter jeg har hatt på pizzafyllet, altså før jeg ruller pølsa.Og jeg har ikke hermetiske tomater i fyllet, kanskje det som gjør st det blir klissete å bløtt. Litt gris blir det uansett, men ikke så mye at det gjør noe. De er jo så gode!!:)

Skrevet

Det hørtes jo ut som veldig mye og "klumpete" fyll med kjøttdeig og sånt da..jeg lager snurrer med grov deig og tomatpurè, salami, ost og pizzakrydder, og det er veldig godt, og ikke så klissete(unntatt når jeg lager klissete deig da..hihi). Jeg har funnet ut at hovedproblemet oppstår når man har for mye fyll på..selv om det er det som er godt ;o) eventuelt så må man rulle veldig "stramt".

Skrevet

Jeg prøver å lage fyllet ganske fast. Men noe gris blir det allikevel. Fyllet må være helt avkjølt ihvertfall.

Angelica :o)
Skrevet

Nå vet jeg hva jeg skal lage meg i helga! :D

Skrevet

Hva om du baker de som horn,kanskje det blir litt mindre søl da.

Og ikke ha så mye fuktig fyll på.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg bruker å ta noen ss med dolmiosaus, så sprer jeg paprika, finhakket løk og smårettskinke over. Kryder med pepper og oregano. Tar litt revet ost inni selve snurrene, så ruller jeg sammen og skjærer opp. Setter dem på brettet, og tar heller litt ekstra revet ost på toppen. Mmmm, det er godt! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...