Gå til innhold

engelsk ord

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Hva heter det på engelsk når innsatte i fengsler søker om å få ha sex med f.eks konen sin?

kommer bare ikke på ordet, men har det på tungen

Videoannonse
Annonse
Angelica :o)
Skrevet

He he..alt du tenker på så sent på kvelden ;)

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150146904' post='3160731]

He he..alt du tenker på så sent på kvelden ;)

Hehe jeg tenker på mye rart til alle døgnets tider :)

Grunnen til at jeg kom på dette var fordi jeg satt og tenkte på Prison Break og når Michael søkte om (dette ordet) for å møte hun damen som skulle gi han det kredittkortet.

Jeg skriver nemlig med en fyr som sitter på death row i usa (jada noe spesielt men det er typisk meg), også begynte jeg å tenke på prison break... og sex ;)

Skrevet

Hehe jeg tenker på mye rart til alle døgnets tider :)

Grunnen til at jeg kom på dette var fordi jeg satt og tenkte på Prison Break og når Michael søkte om (dette ordet) for å møte hun damen som skulle gi han det kredittkortet.

Jeg skriver nemlig med en fyr som sitter på death row i usa (jada noe spesielt men det er typisk meg), også begynte jeg å tenke på prison break... og sex ;)

Hihi..du er nå søt og da :)

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150147467' post='3160761]

Hihi..du er nå søt og da :)

og litt rar ;-)

Skrevet

og litt rar ;-)

Litt rar er bra. Velger jeg og tro da. Siden jeg ofte får høre at jeg er rar ;)

Mary Poppins
Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Jeg visste det var con..et-eller-annet visit men kom altså ikke på siste delen av conjugal ordet.

Ååå det var fantastisk at du fant ut dette, så kan jeg sove godt i natt også :) Takk! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Jeg visste det var con..et-eller-annet visit men kom altså ikke på siste delen av conjugal ordet.

Ååå det var fantastisk at du fant ut dette, så kan jeg sove godt i natt også :) Takk! :)

Hva jeg ikke vet! :) Hehe. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...