Mary Poppins Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Hva heter det på engelsk når innsatte i fengsler søker om å få ha sex med f.eks konen sin? kommer bare ikke på ordet, men har det på tungen 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 He he..alt du tenker på så sent på kvelden 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Skrevet 12. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1150146904' post='3160731] He he..alt du tenker på så sent på kvelden Hehe jeg tenker på mye rart til alle døgnets tider Grunnen til at jeg kom på dette var fordi jeg satt og tenkte på Prison Break og når Michael søkte om (dette ordet) for å møte hun damen som skulle gi han det kredittkortet. Jeg skriver nemlig med en fyr som sitter på death row i usa (jada noe spesielt men det er typisk meg), også begynte jeg å tenke på prison break... og sex 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Hehe jeg tenker på mye rart til alle døgnets tider Grunnen til at jeg kom på dette var fordi jeg satt og tenkte på Prison Break og når Michael søkte om (dette ordet) for å møte hun damen som skulle gi han det kredittkortet. Jeg skriver nemlig med en fyr som sitter på death row i usa (jada noe spesielt men det er typisk meg), også begynte jeg å tenke på prison break... og sex Hihi..du er nå søt og da 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Skrevet 12. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1150147467' post='3160761] Hihi..du er nå søt og da og litt rar ;-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 og litt rar ;-) Litt rar er bra. Velger jeg og tro da. Siden jeg ofte får høre at jeg er rar 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Det heter conjugal visit. http://en.wikipedia.org/wiki/Conjugal_visit 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Skrevet 12. juni 2006 Det heter conjugal visit. http://en.wikipedia.org/wiki/Conjugal_visit JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Jeg visste det var con..et-eller-annet visit men kom altså ikke på siste delen av conjugal ordet. Ååå det var fantastisk at du fant ut dette, så kan jeg sove godt i natt også Takk! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Jeg visste det var con..et-eller-annet visit men kom altså ikke på siste delen av conjugal ordet. Ååå det var fantastisk at du fant ut dette, så kan jeg sove godt i natt også Takk! Hva jeg ikke vet! Hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.