Gjest en god en Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Hva synes du er den beste deoderanten for kvinner. Har for øyebliket en sterilan og i dag da jentungen ga meg en klem og hun luktet under armen, rynket hun på nesen og sa æsj, det lukter svette eller sånn dårlig deoderant. Kunne ikke kjenne noe svettlukt selv, men deoderantlukta. Dusjer hver dag og tar på rein genser. Så forhåpentligvis er det ikke svettlukt. Så derfor spør jeg dere om dere har en god å anbefale 0 Siter
Idéfix Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Palmolive sin eller apotekts med parfyme. Lukter i allefall ikke svette og er billige. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Jeg har lenge brukt Dove sin roll on og lukter aldri svette. For en tid tilbake kjøpte jeg Sterilan og da kom jammen svettelukta... Kjøp Dove! 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 jeg bruker sånne billige, for jeg bruker aluminiumklorid. aldri blitt svett under arma etter at jeg begynte å bruke det... 0 Siter
Gjest mitsy Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Dove!Den lukter "rent"! Har prøvd mange dyre merker (Dior,Biotherm osv)- men Dove liker jeg best! 0 Siter
zupernova Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Clarins deostick. den er nok litt dyr, men utrolig drøy, og lukter veldig mildt(lukter ikke parfyme eller sterkt sånn som sterilan, men bare rent) og er skånsom for huden. Jeg har prøvd sterilan og dove osv. men ingen slår Clarins.. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Den aller beste deodoranten som finnes, er Clinique sin. Men den er svinedyr. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Jeg bruker Dove rollon, den trives jeg bra med. Mild og god 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 jeg bruker sånne billige, for jeg bruker aluminiumklorid. aldri blitt svett under arma etter at jeg begynte å bruke det... Samme her. Men jeg bruker Sterilan sin tørre deoderant. Tørt skal det være vettu 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 jeg bruker sånne billige, for jeg bruker aluminiumklorid. aldri blitt svett under arma etter at jeg begynte å bruke det... aluminiumklorid? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 aluminiumklorid? Jupp. Stopper svette i armhulene. Har litt fobi for svette, så da er den grei å bruke. Smører på to ganger i uken, og man er knusk tørr under armene. Klart svetten går jo sikkert ut andre steder da. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Jupp. Stopper svette i armhulene. Har litt fobi for svette, så da er den grei å bruke. Smører på to ganger i uken, og man er knusk tørr under armene. Klart svetten går jo sikkert ut andre steder da. Hvor får du det fra da? Og er det skadelig? 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Hvor får du det fra da? Og er det skadelig? synes aluminiumklorid er kjempe bra... fås på apoteket 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Hvor får du det fra da? Og er det skadelig? Apoteket ja, heter aluminimklorid. Veldig drøy i bruk, ihvertfall hos meg da. Om det er skadelig? Hmm det vet jeg ikke, men står jo bruksanvisning osv. Det stopper vel porene eller noe, men svetten kommer ut andre steder på kroppen. Jeg har brukt det i 6-7 år, og ikke merket noe uvanlig for å si det slik 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Apoteket ja, heter aluminimklorid. Veldig drøy i bruk, ihvertfall hos meg da. Om det er skadelig? Hmm det vet jeg ikke, men står jo bruksanvisning osv. Det stopper vel porene eller noe, men svetten kommer ut andre steder på kroppen. Jeg har brukt det i 6-7 år, og ikke merket noe uvanlig for å si det slik Hm, må testes Og deo i tillegg? Hvorfor det egentlig om man ikke svetter? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Hm, må testes Og deo i tillegg? Hvorfor det egentlig om man ikke svetter? Tja, vet ikke. Gammel vane? Liker å lukte godt, ikke bare "ingenting". 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Tja, vet ikke. Gammel vane? Liker å lukte godt, ikke bare "ingenting". Ok, dette må jeg undersøke 0 Siter
flisa Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Jupp. Stopper svette i armhulene. Har litt fobi for svette, så da er den grei å bruke. Smører på to ganger i uken, og man er knusk tørr under armene. Klart svetten går jo sikkert ut andre steder da. Betyr det at du dusjer bare 2 ganger i uka - eller holder det seg gjennom dusjinga. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. juni 2006 Skrevet 12. juni 2006 Betyr det at du dusjer bare 2 ganger i uka - eller holder det seg gjennom dusjinga. Dusjer annenhver dag. Holder seg gjennom dusjingen. Du smører det på etter dusjen før du legger deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.