Gjest Milla83 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg har også prøvd den, og det svir og klør noe helt for j..!!! Men jeg syntes det var verdt det. Heller et par søvnløse netter i uka enn svetteringer under arma. Har ikke brukt den på en stund nå, for det er jo ganske sterke saker, så jeg har ikke villet bruke den når jeg er gravid og ammer. Jeg bruker også aluminiumklorid. Fungerer helt supert. Startet med å bruke det 2 ganger i uka,nå holder det med ca 1 gang hver 14 dag.. Jeg har aldri opplevd at det har klødd 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Det HAR vært studier om sammenhengen mellom deodorantbruk og brystkreft. Deodorant ble frikjent Så fint. Men hvor sunt er det med aluminium? Det stod det ikke noe om. Jeg vet at det som brukes i deodoranter, er ofte rester etter aluminiumsproduksjon. Noe som tetter porene og kan kalles antiperspirant. 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Er viktig å skifte merke innimellom,da blir det ikke lukt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.