Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• Hatsumomo

7

• carma

5

• DarkPink

3

hare1365380455
Skrevet

Jupp.

Så et bilde av en som hadde kappet opp munnvikene sine nesten helt opp til ørene, og så hadde han pierca sprekkene sammen like over munnen så kan kunne smile.

Hehe, mye rart. :)

*kvalm* Sånt klarer jeg ikke lese......

Skrevet

*kvalm* Sånt klarer jeg ikke lese......

Enig, hare. Jeg bare ser det ansiktet for meg! *pjuk*

Gjest prust
Skrevet

Husker da jeg var såååååå forelsket som 13-14 åring i en som hette Geir at jeg tok spissen på passeren og risset inn en G på underarmen min like overfor håndleddet. Det var vel såpass at det piplet litt blod...

Synes faktisk at jeg kan ane den G'en fremdeles når jeg ser godt etter! Men det er bare hvis en vet hvor en skal se! mannen min har ikke sett det :-)

Skrevet

HAHA!

Du vet, når selv barnehagetanter går med metall gjennombort i erogene soner, så må man gå stadig mer drastisk til verks for å sjokkere og få kick ;)

"Når selv barnehagetanter...". Nå blir jeg fornærma, du. Noen av de villeste menneskene jeg har møtt jobber i barnehage.

hare1365380455
Skrevet

Enig, hare. Jeg bare ser det ansiktet for meg! *pjuk*

*prøver å glemme*

(Det er noen slike ting som biter seg fast, og jeg KLARER det ikke!)

Skrevet

Branding er brennmerking. Kutting heter scarcification.

"........................................"

Skrevet

Husker da jeg var såååååå forelsket som 13-14 åring i en som hette Geir at jeg tok spissen på passeren og risset inn en G på underarmen min like overfor håndleddet. Det var vel såpass at det piplet litt blod...

Synes faktisk at jeg kan ane den G'en fremdeles når jeg ser godt etter! Men det er bare hvis en vet hvor en skal se! mannen min har ikke sett det :-)

Jeg har en F ;)

Skrevet

Det der har jeg aldri forstått poenget med.

Ei heller det som heter scarification eller noe sånt. Hvor de lar seg kappe opp.

En jeg kjenner har navnet til sønnen sin på brystet, laget med scarification... De skar ut bokstavene først og så smøres sårene inn med salt(!)

Hver dag måtte han dusje og skrubbe såret med en tannbørste og gni det inn med salt etterpå, sånn at det ikke ble skorpe på.

*brekke seg*

ShitDiddelyDo
Skrevet

En jeg kjenner har navnet til sønnen sin på brystet, laget med scarification... De skar ut bokstavene først og så smøres sårene inn med salt(!)

Hver dag måtte han dusje og skrubbe såret med en tannbørste og gni det inn med salt etterpå, sånn at det ikke ble skorpe på.

*brekke seg*

Åfyttifaen.

Jeg er ikke veldig redd for smerte, men det der høres jo helt jævlig ut.

Gjest jorønn
Skrevet

Det der har jeg aldri forstått poenget med.

Ei heller det som heter scarification eller noe sånt. Hvor de lar seg kappe opp.

Du som har metall gjennom pikken forstår ikke dette? Du er vel neppe den rette til å uttale deg om det... For DET ser jeg virkelig ikke poenget med. For ett turn off når man kom nedi buksa på gutten. Måtte muligens ha spydd litt også.

Skrevet

Du som har metall gjennom pikken forstår ikke dette? Du er vel neppe den rette til å uttale deg om det... For DET ser jeg virkelig ikke poenget med. For ett turn off når man kom nedi buksa på gutten. Måtte muligens ha spydd litt også.

Nei, man kan jo ikke ha egne meninger om man har metall i pikken!

Nei, herregud om man har det så får man holde kjeft, altså... Makan!

Skrevet

Åfyttifaen.

Jeg er ikke veldig redd for smerte, men det der høres jo helt jævlig ut.

Han ble dritdårlig av det selv... Jeg skjønner heller ikke poenget med verken scarification eller branding.

Gjest jorønn
Skrevet

Nei, man kan jo ikke ha egne meninger om man har metall i pikken!

Nei, herregud om man har det så får man holde kjeft, altså... Makan!

Var jo ikke det jeg mente da Einstein. Men å si at det der en meningsløst når man selv har utført noe meningsløst blir litt.. ja meningsløst..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så fordi jeg har metall i pikken må jeg forstå absolutt alt folk gjør med sine legemer?

Hvor ligger logikken?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Var jo ikke det jeg mente da Einstein. Men å si at det der en meningsløst når man selv har utført noe meningsløst blir litt.. ja meningsløst..

Jeg skrev ikke at det var meningsløst. Hvis du hadde forstått normal norsk hadde du sett det jeg skrev; nettopp at jeg, som i jeg personlig, ikke forstår poenget.

Ikke at det er meningsløst eller stygt eller noe som helst, men at jeg - _jeg_ - ikke forstår poenget.

Jeg brukte for øvrig ikke ordet meningsløst.

Skrevet

"Når selv barnehagetanter...". Nå blir jeg fornærma, du. Noen av de villeste menneskene jeg har møtt jobber i barnehage.

Hehe, det tviler jeg ikke på. Poenget er at de som leverer barna i barnehagen gjerne ikke vil/kan se for seg at desse damene går rundt med metall i erogene soner og spøy i fylla for to dager siden, liksom. Bare en veldig overfladisk "morsom" kommentar =p

Tenkte faktisk at noen sikkert kom til å klage, men jeg trodde dte ville være på ordet barnehagetante. At jeg skulle sagt barnehageansatt eller noe sånt.

Skrevet

Han sa at _han_ ikke forstår poenget. Er ikke det en individuell sak?

DU er igrunn ganske meningsløs.

Angelica :o)
Skrevet

Hehe, det er et godt poeng. :)

Vi som jobber i barnehage er noe skikkelige villkatter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...