Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Han ble dritdårlig av det selv... Jeg skjønner heller ikke poenget med verken scarification eller branding.

Og det ser vel heller ikke særlig pent ut..

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• Hatsumomo

7

• carma

5

• DarkPink

3

Skrevet

Og det ser vel heller ikke særlig pent ut..

Jeg har faktisk ikke sett det enda... heldigvis :-x

Gjest prust
Skrevet

Jeg har en F ;)

Artig! Brukte du også passerspissen?

Bruker ungene passer nå for tiden forresten? Lærer de god gammeldags konstruering?

Skrevet

Hehe, det tviler jeg ikke på. Poenget er at de som leverer barna i barnehagen gjerne ikke vil/kan se for seg at desse damene går rundt med metall i erogene soner og spøy i fylla for to dager siden, liksom. Bare en veldig overfladisk "morsom" kommentar =p

Tenkte faktisk at noen sikkert kom til å klage, men jeg trodde dte ville være på ordet barnehagetante. At jeg skulle sagt barnehageansatt eller noe sånt.

Nei, foreldrene kan nok ikke forestille seg alt vi finner på når vi har fri. Men det burde de nok heller ikke ;)

Da jeg fikk min første barnehagejobb som 16 åring kom jeg inn til intervju. Sjefen var ikke andre enn kvinnen jeg hadde kastet opp ved siden av når jeg var alt for full tre dager tidligere. Jeg fikk jobben allikevel, da :P

Skrevet

Artig! Brukte du også passerspissen?

Bruker ungene passer nå for tiden forresten? Lærer de god gammeldags konstruering?

Hehe nei, jeg skrudde av bladet på blyantspisseren ;) Vi pleide gjøre det, og bruke det til å skrible inn ting under pultene og slikt.

Det er ikke så veldig mange dagene siden jeg sa til sambo at nå er det sannelig maange år siden jeg sist SÅ en passer.. men.. kan man klare seg uten da?

Gjest Persille
Skrevet

Jeg gjør stort sett bare strike branding, da varmer jeg opp metall biter med blåselampe og presser lett mot huden. Grotid avhenger av hvor på kroppen mønsteret sitter, men du bør regne med 3-5 uker før overflaten er grodd. Selve arret utvikles videre over 6-18 mdr. Når man brander må man ta hensyn til at strekene sprer seg og blir ca 5-8mm brede, det bør altså ikke være for detaljert eller for lite. Man må også regne med at strekene blir litt 'boblete' og ujevne i tykkelse. Etterbehandlingen går ut på å holde såret rent så du ikke får infeksjon, resten tar kroppen seg av. Plukker du på skorpen må du regne med et enda mer ujevnt arr, det er altså best å la den være i fred. Prisene ligger på mellom 500 og 1000.

mvh

Christiane

Skrevet

Jeg gjør stort sett bare strike branding, da varmer jeg opp metall biter med blåselampe og presser lett mot huden. Grotid avhenger av hvor på kroppen mønsteret sitter, men du bør regne med 3-5 uker før overflaten er grodd. Selve arret utvikles videre over 6-18 mdr. Når man brander må man ta hensyn til at strekene sprer seg og blir ca 5-8mm brede, det bør altså ikke være for detaljert eller for lite. Man må også regne med at strekene blir litt 'boblete' og ujevne i tykkelse. Etterbehandlingen går ut på å holde såret rent så du ikke får infeksjon, resten tar kroppen seg av. Plukker du på skorpen må du regne med et enda mer ujevnt arr, det er altså best å la den være i fred. Prisene ligger på mellom 500 og 1000.

mvh

Christiane

Oi, nå trodde jeg det var du som brandet deg Persille! *Ler*

Interessant, men ikke noe for meg.

Takk for at du spurte ihvertfall :D

Gjest Persille
Skrevet

Oi, nå trodde jeg det var du som brandet deg Persille! *Ler*

Interessant, men ikke noe for meg.

Takk for at du spurte ihvertfall :D

Det var så lite :)

Gjest ghres
Skrevet

Så fordi jeg har metall i pikken må jeg forstå absolutt alt folk gjør med sine legemer?

Hvor ligger logikken?

Å snakke logikk til deg er jo også meningsløst da, men du må vel forstå at en som har valgt å lage hull i pikken og tre metall gjennom, liksom ikke er mest obvious til å si noe om hvor meningsløst andre kropps"pynte"(?) greier er.

Men du forstår jo ganske sikkert ikke det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å snakke logikk til deg er jo også meningsløst da, men du må vel forstå at en som har valgt å lage hull i pikken og tre metall gjennom, liksom ikke er mest obvious til å si noe om hvor meningsløst andre kropps"pynte"(?) greier er.

Men du forstår jo ganske sikkert ikke det.

Jeg har da aldri sagt at noe er meningsløst.

Skrevet

Nei, foreldrene kan nok ikke forestille seg alt vi finner på når vi har fri. Men det burde de nok heller ikke ;)

Da jeg fikk min første barnehagejobb som 16 åring kom jeg inn til intervju. Sjefen var ikke andre enn kvinnen jeg hadde kastet opp ved siden av når jeg var alt for full tre dager tidligere. Jeg fikk jobben allikevel, da :P

Hoho. Da må du ha gjort et godt intervju!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...