Gå til innhold

Hva liker menn?FU

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinnen75
Skrevet

Når det kommer til en kvinnes utseende og personlighet?

Kan en kvinne være litt rund, eller er det slankeidealet som gjelder?

Hvordan liker du at en kvinne er, rett og slett.

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Sjarm er viktig. Det er det som for meg gjør en jente pen.

Om hun kan være lubben? Jeg er ikke ute etter noe nytt vaskebrett. Det har jeg allerede. Ok, nå lyver jeg. Jeg har ikke noe vaskebrett. Jeg vet ikke engang hvordan man bruker et vaskebrett.

Men poenget mitt er i hvert fall at hvis jenta har den sjarmen og utstrålinga jeg nevner over, vil den, i mange tilfeller, gjøre jenta pen. Og om hun har 10 kilo for mye kunne det ikke brydd meg mindre.

Men jeg liker pene jenter med sjarm og utstråling, humor og humør og litt fandenivolskhet.

Og ja: De må være snille. Jeg liker snille jenter.

Jeg faller nok heller ikke for A4-jenter. Det skal være litt spunk i dem, og det er det ikke i disse kjipingene som finner typen, murer seg inne mest mulig, holder hverndre i hånda når man sitter ved siden av hverandre (og det gjør man jo selvsagt) i en sofa på fest, aldri kan gå ut alene - uten partneren, aldri vil parteneren skal gå ut alene - uten henne, og som tar helt av i jentefakter som har å gjøre med dasslokket, ting i vasken, og premenstruelle ubrudd som går utover meg.

Ja: Deres shavevaner er viktig for meg.

Mary Poppins
Skrevet

Beklager at jeg sier det men sånne spørsmål er så ufattelige dumme. Det sier seg jo selv at akkurat som vi kvinner har ulike preferanser, så har også menn det. Noen liker runde jenter, andri liker tynne, noen liker store pupper, andre liker små, noen liker lyse jenter, andre liker mørke osv osv. Og last but not least, så er det som regel det indre som virkelig blir det avgjørende.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Om hun kan være lubben? Jeg er ikke ute etter noe nytt vaskebrett. Det har jeg allerede. Ok, nå lyver jeg. Jeg har ikke noe vaskebrett. Jeg vet ikke engang hvordan man bruker et vaskebrett.

Men poenget mitt er i hvert fall at hvis jenta har den sjarmen og utstrålinga jeg nevner over, vil den, i mange tilfeller, gjøre jenta pen. Og om hun har 10 kilo for mye kunne det ikke brydd meg mindre.

Men jeg liker pene jenter med sjarm og utstråling, humor og humør og litt fandenivolskhet.

Jeg faller nok heller ikke for A4-jenter. Det skal være litt spunk i dem, og det er det ikke i disse kjipingene som finner typen, murer seg inne mest mulig, holder hverndre i hånda når man sitter ved siden av hverandre (og det gjør man jo selvsagt) i en sofa på fest, aldri kan gå ut alene - uten partneren, aldri vil parteneren skal gå ut alene - uten henne, og som tar helt av i jentefakter som har å gjøre med dasslokket, ting i vasken, og premenstruelle ubrudd som går utover meg.

Høres ut som meg. *haha* :)

Gjest Kvinnen75
Skrevet

Beklager at jeg sier det men sånne spørsmål er så ufattelige dumme. Det sier seg jo selv at akkurat som vi kvinner har ulike preferanser, så har også menn det. Noen liker runde jenter, andri liker tynne, noen liker store pupper, andre liker små, noen liker lyse jenter, andre liker mørke osv osv. Og last but not least, så er det som regel det indre som virkelig blir det avgjørende.

Var ikke deg jeg spurte. Er ikke du en kvinne?

Gjest LOTUS78
Skrevet

Var ikke deg jeg spurte. Er ikke du en kvinne?

Men uansett er det individuelt.

Gjest Kvinnen75
Skrevet

Men uansett er det individuelt.

Så klart er det inviduelt. Derfor jeg spør alle mennene på dol hva de liker..........

Gjest LOTUS78
Skrevet

Så klart er det inviduelt. Derfor jeg spør alle mennene på dol hva de liker..........

Huff, begynner å bli trøtt her. Det er jo en forumsundersøkelse....

Gjest Kvinnen75
Skrevet

Huff, begynner å bli trøtt her. Det er jo en forumsundersøkelse....

Ikke noen landsdekkende undersøkelse om hva den mannlige delen av Norge foretrekker nei..

Skrevet

Søtnos....du glemte å nevne at du foretrekker de voksne jentene;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Søtnosen glemte også å ta med at han foretrekker små til middels store pupper.

Godt at han har oss til å sufflere seg ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det glemte jeg.

Det skader ikke at jentene er av typen MILF.

:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Høres ut som meg. *haha* :)

Oh baby! :)

hare1365380455
Skrevet

Det om vaskebrett var morsomt! :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det om vaskebrett var morsomt! :D

Jeg var så våken i går og alt var så jævla varmt da jeg skulle legge meg, så jeg dytta i meg en Imovane og var på skikkelig Imovane-rus da jeg skrev det der. Er ganske imponert over at jeg klarte å gjøre meg rimelig forstått - for jeg husker knapt at jeg skrev det der, og slang meg over i senga og slukna umiddelbart etter at jeg hadde trykket send. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg var så våken i går og alt var så jævla varmt da jeg skulle legge meg, så jeg dytta i meg en Imovane og var på skikkelig Imovane-rus da jeg skrev det der. Er ganske imponert over at jeg klarte å gjøre meg rimelig forstått - for jeg husker knapt at jeg skrev det der, og slang meg over i senga og slukna umiddelbart etter at jeg hadde trykket send. :)

Det er en sovetablett? Så du skrev nesten litt i søvne...?;) Her var det også altfor varmt i natt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er en sovetablett? Så du skrev nesten litt i søvne...?;) Her var det også altfor varmt i natt.

Jupp, innsovningspille, og jeg blir heeeelt i ørska av den. Raller verre med en sånn innabords enn i fylla. :)

hare1365380455
Skrevet

Jupp, innsovningspille, og jeg blir heeeelt i ørska av den. Raller verre med en sånn innabords enn i fylla. :)

Høres nesten litt skummelt ut.... Og så er du i fin form om morgenen (altså ikke pute i hodet)? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Høres nesten litt skummelt ut.... Og så er du i fin form om morgenen (altså ikke pute i hodet)? :)

Neida, fin-fin når jeg våkner.

Eneste bivirkninga jeg merker er etter at jeg har tatt den - før jeg sovner. Da blir jeg rar i hue og hele kroppen, kan hallusinere litt og greier, men det er bare stas. :)

Men jeg burde holde meg unna dol i den tilstanden. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...