Gå til innhold

FU: Når går dere til sengs på kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn i 23-01.00 tiden så blir aktiviteten her på DOL betraktelig liten.

Hvor tid finner dere senga til vanlig på hverdagen?

Jeg kommer meg ikke seng før nærmere 2-3 om natta selv da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å være alene litt, så det hender ofte jeg ikke er i seng før en gang etter midnatt. Jeg må bare passe på å ikke legge meg så seint at jeg er trøtt når 4 unger skal opp om morgenen.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg leser om natten så jeg er som regel ikke i seng før tidlig om morgenen. Jeg er nattmenneske delux :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg går til sengs ... ikke nå ... men ... nå!

Skrevet

Jeg skal gå nå - gubben og jeg har vært ut eog gått en kjapp kilometer - vondt i ankla...

Gjest Princess Peach
Skrevet

Aldri! :)

Eller, sjelden før kl 2, hvis jeg ikke har dagvakt eller skal opp tidlig av en eller annen grunn.

Gjest Personifica
Skrevet

Jeg liker å være alene litt, så det hender ofte jeg ikke er i seng før en gang etter midnatt. Jeg må bare passe på å ikke legge meg så seint at jeg er trøtt når 4 unger skal opp om morgenen.

Det er veldig variabelt. Noen ganger, hvis jeg er sliten legger jeg meg sammen med sønnen min 2130.

Andre kvelder (netter) som i natt, får jeg ikke sove...:(

Gjest Ellipse
Skrevet

Det varierer veldig. Men er vel ei nattugle, ja..:)

Skrevet

Jeg legger meg som regel mellom 23 og 2330 søndag til torsdag. For da maser vekkerklokka på meg kl 0600 dagen etter.

I helgene blir det kanskje mellom 01 og 03 de kveldene jeg er hjemme.

hare1365380455
Skrevet

Det varierer, men det er helst før kl tolv.

Skrevet

Mellom 22.00 og 23.00. Klokka ringer 6.30 og liker å lese på senga før jeg sovner, så det passer for meg.

Gjest prust
Skrevet

Vi pleier å legge oss ca halv tolv. Noen ganger er vi flinke og kommer i seng litt over ellve, ofte blirn rundt tolv.

Mannen min står opp kvart på seks og jeg halv syv de dagene vi skal på jobb, så vi må ha de timene i senga - egentlig trenger vi vel 7-8 timers søvn, men det blir det altfor sjelden.

Skrevet

Jeg legger meg rundt 22.00. Kveldstrøtt, og skal opp tidlig.

Skrevet

Det varierer, men jeg pleier å komme meg i seng i 23-tiden.

mariaflyfly
Skrevet

Som regel ikke før i ett-tida. Og det er altfor seint.

Skrevet

Prøver å komme meg i seng i halv 11-tida, men blir alltid liggende et par timer før jeg får sove... rundt 1-halv 2 sovner jeg.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har lakenskrekk og kommer meg som regel ikke i seng før 24.00.

I går var et unntak. Var så trøtt at jeg la meg kl.22.00. og sovenet memomentant. Det må være ny rekord.

Jeg behøver ikke stå opp før kl. 8.00 da. Begynner på jobben kl. 10.00.

Skrevet

Sånn i 23-01:00 tida, ja :-p Prøver å få det nærmest mulig 23-tida, men syns alltid at klokka "plutselig" er 00:30 når jeg står og pusser tenna *himle*

Skrevet

Ikke før i 2-3 tiden. Er voldsomt B menneske! Veldig trøtt på ettermiddagene men når kvelden kommer så er jeg lys våken!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...