Gå til innhold

FU: Når går dere til sengs på kvelden?

Anbefalte innlegg

Gjest fridalida
Skrevet

Hvis jeg har klart å komme meg i seng til midnatt, er jeg fornøyd!

Videoannonse
Annonse
Mrs. Wallace
Skrevet

Mellom 23 og 02, avhengig av hva jeg gjør og når jeg skal opp.

Skrevet

Legger meg vanligvis rundt klokka 01, men det er egentlig litt for sent. Tror jeg hadde fått et bedre liv hvis jeg kom meg i seng en time tidligere.

Gjest blame
Skrevet

Går sykemeldt så jeg trenger ikke å stå opp grytidlig hver dag, da hadde det nok vært annerldes. Prøver å stå opp senest 9 hver dag, legger meg en gang mellom 23 og 2, er nattemenneske, men prøver å holde døgnrytme :)

Skrevet

Ca rundt halv tre om natta. Og må våkne klokka 7.45. Jeg er dødstrøtt.

Skrevet

Varierende.

Alt fra 21.00 - 01.00.

Men som regel til langt ut på morgenkvisten natt til lørdag; grunnet særskilt engasjement på nett.

Skrevet

Legger meg sjelden senere enn kl 23. Bør helst være i seng 22.30, men ikke alltid jeg klarer det. Trenger myye søvn. ;-)

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er et skikkelig A menneske, og legger meg vanligvis mellom 22 og 23 i sommerhalvåret.

Om vinteren er det slett ikke uvanlig at jeg går å legger meg mellom 21 og 22.

Somregel tenker jeg at nå skal jeg lese og kose meg med boka mi. Men somregel så ender jeg opp med å sove fem minutter etter at jeg har lagt meg.

Jeg er faktisk så A-menneske at det er litt problematisk i sosiale sammenhenger. Jeg har store problemer med å holdet ut til etter 12, og nærmere 01 så er jeg helt ødelagt, selv om jeg vet at jeg har fri neste dag.

Står opp mellom 6 og 8 uansett når jeg har lagt meg, og jeg trenger mye søvn!

Skrevet

Legger meg vanligvis rundt klokka 01, men det er egentlig litt for sent. Tror jeg hadde fått et bedre liv hvis jeg kom meg i seng en time tidligere.

Pøh -du hadde vært like trøtt om morran! :)

Skrevet

Pøh -du hadde vært like trøtt om morran! :)

Hm. Men jeg hadde kanskje vært penere? Snillere? Mer effektiv? Sånn etter at jeg vel hadde greid å stable meg opp og fått i meg fem kopper kaffe mener jeg;-)

Skrevet

Er i seng stort sett en gang mellom kl 23 og 24. Oppe igjen i 7.30 tida. 7-8 timer søvn må jeg ha.

Det er bare dumt å forandre på tidspunktet en legger seg og står opp, da hjelper det ikke med 7-8 timer heller. Man blir da trett av forandret døgnrytme.

Skrevet

Altfor sent... Sjelden før midnatt, selv om kl 23 er målet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...