Gjest kan være så mye Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 For lite ram, div.spyprogrammer, for liten plass på harddisken....f.eks. 0 Siter
Excelsion Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Også kan det være Anti-Virus :-p Gjerne maskinen din trenger en liten defragmentering? Det gjør her : Start-programmer-tilbehør-systemverktøy 0 Siter
Hawkwind Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Virus, spyware, malware, masse programmer som starter når du slår på maskina og eter ressurser, registeroppføringer som ligger igjen etter tidligere installerte programmer, nedlasting av filer (p2p el. torrent), gammel maskin med dårlige ressurser, ny maskin med for lite minne, fragmentert harddisk, hardisk med for lite restkapasitet... Tror jeg fikk med de fleste vanlige årsaker der... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Virus, spyware, malware, masse programmer som starter når du slår på maskina og eter ressurser, registeroppføringer som ligger igjen etter tidligere installerte programmer, nedlasting av filer (p2p el. torrent), gammel maskin med dårlige ressurser, ny maskin med for lite minne, fragmentert harddisk, hardisk med for lite restkapasitet... Tror jeg fikk med de fleste vanlige årsaker der... Hva er "malware"? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Hva er "malware"? Spyware-lignende saker, som opptrer såpass ondsinnet at det i nesten kan ses på som et virus. Winfixer er et eksempel på slikt; beskrivelsen jeg linker til er vel ganske talende... http://research.sunbelt-software.com/threat_display.cfm?name=Winfixer&threatid=41898 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.