Gå til innhold

Fortelle venninne om typens flørt med andre?

Anbefalte innlegg

Gjest Vanskelig dilemma
Skrevet

Noen som har erfaringer om fortelle/ikke fortelle?

Ville du likek å blir fortalt det om typen din hadde prøvd seg på andre damer? Prøvd å få treffe dem igjen. Altså ikke bare litt fylleflørt for en kveld. Eller er det best å ikke vite om slikt du selv er fornøyd med forholdet?

Har du fortalt noe lignende til venninner. Takket de deg eller ble de sure på deg, for at du ødela 'idyllen'?

Videoannonse
Annonse
Gjest bare spør jeg
Skrevet

Hvilke behov hos deg selv vil denne sladderen tilfredsstille?

Gjest sandex
Skrevet

Hvilke behov hos deg selv vil denne sladderen tilfredsstille?

Sladder, for svarte?!... Du må være en mann! - eller et forskrudd kvinnfolk!

Gjest sandex
Skrevet

Husker vi inngikk en "pakt" i venninnegjengen om at vi skulle fortelle hverandre om partnerene våre var utro/ell.l.

Jeg ville ABSOLUTT fått greie på det, så sant det ikke bare var løse rykter.

Nå har det seg sånn at jeg er komt i et dilemma, en veninne har en mann som er NOTORISK utro, men jeg har ikke selv sett det med mine egne øyne, og kan dermed ikke fortelle det videre.. Det KAN jo bare være rykter, og da kan jeg ikke sette forholdet deres i fare, så sant det er en mikroskopisk sjanse for at han ikke ER utro....

Kinkig.. Men er det noe du VET, og ikke TROR, så må du for all del fortelle det, synes nå jeg.

Du kan jo også "fiske" med din venninne.. Spør om hun ville visst det om hennes mann hadde gjort noe "gæli"...

Mista nikket
Skrevet

Jeg ville ha greie på det om det var min mann. Unnlater en å si det, så er det en stilltiende aksept av det som foregår. Hadde også blitt sur på venninnen som visste om hva som foregikk uten å si i fra til meg.

Ville kanskje også sagt ifra til mannen at skjer det en gang til, kommer jeg til å si i fra til partneren.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Sladder, for svarte?!... Du må være en mann! - eller et forskrudd kvinnfolk!

Muligens ett irriterende troll.

Gjest sandex
Skrevet

Muligens ett irriterende troll.

Hehe :) Ja .. kunne vært mannen til venninnen min... som kanskje er redd for å bli avslørt.... IIIk:)

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort i et sånt tilfelle. Hadde uansett vært svært forsiktig med å si noe, fordi det ike behøver å være noe i det.

Men for å si det slik, jeg hadde blitt lyn forbannet om noen av disse hadde blitt sur på meg, enten fordi jeg sa noe eller fordi jeg ikke sa noe.

Faren i en slik sak er at man blir uskyldig blandet inn i noe og uansett hva du gjør så blir det galt. Det hadde jeg rett og slett ikke funnet meg i.

Gjest vanskelig ja
Skrevet

Vi i venninnegjengen har en pakt, hører vi om noe så skal vi si ifra, det er jo forferdelig å gå rundt å være "den eneste" som ikke vet noe.

Mannen til ei venninne (de har to barn sammen) av meg var utro (lå med ei annen), dette satte meg i et forferdelig dilemma ..... skulle jeg fortelle det eller ikke ..... det endte med at jeg tok en prat med mannen, jeg sa ifra at hører jeg dette en gang til så forteller jeg det til "A".

Gjest trusemor
Skrevet

Jeg ville selvsagt satt pris på å få høre det. men det må være sikkert da, ikke bare noe du har hørt av noen som har hørt av noen, kanskje liksom.

Gode venner sier fra om sånt, så man selv kan finne ut hvor en står i forholdet. Det er jo alltid den bedratte som får vite det sist og da ser man jo hvor dårlige venner man har om de ikke har sagt noe...

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg hadde gjort... men jeg vet at jeg selv ville ønsket å få vite det.

Så om det var en god venninne som jeg er fortrolig med så ville jeg vel kanskje sagt noe. Men om du kjenner typen hennes godt også kan du kanskje ta en prat med han først? Gi han en sjanse til å si det selv?

Skrevet

Jeg hadde blitt KJEMPE glad om en venn/inne fortalte det til meg.

Sånnt er uakseptabelt, så sant man ikke har en avtale seg imellom!

Gjest trusemor
Skrevet

Husker vi inngikk en "pakt" i venninnegjengen om at vi skulle fortelle hverandre om partnerene våre var utro/ell.l.

Jeg ville ABSOLUTT fått greie på det, så sant det ikke bare var løse rykter.

Nå har det seg sånn at jeg er komt i et dilemma, en veninne har en mann som er NOTORISK utro, men jeg har ikke selv sett det med mine egne øyne, og kan dermed ikke fortelle det videre.. Det KAN jo bare være rykter, og da kan jeg ikke sette forholdet deres i fare, så sant det er en mikroskopisk sjanse for at han ikke ER utro....

Kinkig.. Men er det noe du VET, og ikke TROR, så må du for all del fortelle det, synes nå jeg.

Du kan jo også "fiske" med din venninne.. Spør om hun ville visst det om hennes mann hadde gjort noe "gæli"...

Hvorfor kan du ikke si noe? Hun kan jo bare ta det opp med ham. Er det ingenting kan jo sladderen blir avvist.

Gjest sandex
Skrevet

Hvorfor kan du ikke si noe? Hun kan jo bare ta det opp med ham. Er det ingenting kan jo sladderen blir avvist.

Tja... Skal man fortelle videre rykter.. eller burde man fortelle videre det man VET`?

Tenk om jeg hadde skadet forholdet deres, uten at det var noen grunn til det?

Gjest trusemor
Skrevet

Vi i venninnegjengen har en pakt, hører vi om noe så skal vi si ifra, det er jo forferdelig å gå rundt å være "den eneste" som ikke vet noe.

Mannen til ei venninne (de har to barn sammen) av meg var utro (lå med ei annen), dette satte meg i et forferdelig dilemma ..... skulle jeg fortelle det eller ikke ..... det endte med at jeg tok en prat med mannen, jeg sa ifra at hører jeg dette en gang til så forteller jeg det til "A".

Så han har lov å være utro en gang? Gode venner sier selvsagt ifra fra første utenomforholds knull.

Gjest trusemor
Skrevet

Tja... Skal man fortelle videre rykter.. eller burde man fortelle videre det man VET`?

Tenk om jeg hadde skadet forholdet deres, uten at det var noen grunn til det?

Forholdet blir jo ikke skadet om det bare er sladder? De greier da vel å snakke med hverandre om det?

Gjest sandex
Skrevet

Jeg ville selvsagt satt pris på å få høre det. men det må være sikkert da, ikke bare noe du har hørt av noen som har hørt av noen, kanskje liksom.

Gode venner sier fra om sånt, så man selv kan finne ut hvor en står i forholdet. Det er jo alltid den bedratte som får vite det sist og da ser man jo hvor dårlige venner man har om de ikke har sagt noe...

Men hvor går grensen, synes du?! Må man ha SETT det med egne øyne, eller holder det at en venn/nabo/bekjent har SETT det.. Da er det jo egentlig fortsatt bare rykter... ?!

Skrevet

Jeg ville ikke likt å fått høre det i et slikt tilfelle tror jeg, der han "har prøvd seg". Grensene for hva som er uakseptabel flørting og hva ikke er veldig forskjellige, og i en slik situasjon som denne vil vel typen bare blånekte uansett, si det var vennskapelig osv. Hvis han faktisk var beviselig utro ville det vært annerledes.

Jeg har hatt noen overgesjeftige venninner som løp til en tredje venninne for å fortelle og trøste henne pga av typens "flørting" med andre, noe som var høyst unødvendig (han gjorde ingen ting galt) og skapte masse trøbbel.

Jeg har en venninne som er gift med en fyr som går over streken av og til. Jeg tror hun vet det, men velger han allikevel. Ingen grunn for meg å gni det inn de gangene han er drittsekk (det går mest på at han er ufin mot andre damer, ingen har "bitt på" hans slibrige forslag så langt så vidt jeg vet).

Gjest sandex
Skrevet

Du har en pakt, og så fortalte du det ikke? Hva om hun får greie på det senere da?

Skrevet

Forholdet blir jo ikke skadet om det bare er sladder? De greier da vel å snakke med hverandre om det?

Venninneforholdet blir skadet om man farer med sladder om slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...