Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ei jente på 32 år, som etter jeg fikk tvillinger for 3 år siden sliter litt med å holde meg når jeg må veldig tisse.

Det kommer ikke tiss i fbm om jeg nyser, hoster , ler ol.l. , men når jeg må tisse så går det ikke lenge før jeg sliter med å klare å holde igjen.

Spes. hvis jeg har drukket litt alkohol så har det faktisk hendt at jeg har tisset litt på meg...

Så, da lurer jeg så klart på: HVA SKAL/BØR/KAN jeg gjøre med dette problemet ? Det har i grunn blitt værre med tiden....

Jeg kjenner jo til trening av muslaturen og har også sånne kuler... men jeg lurer på hvilke andre alternativer som finnes, enten medisinsk eller kirurgisk el.l. ??

Mvh

Ei som vil klare å holde seg...;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234552-vanskelig-for-%C3%A5-holde-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

sliter med det samme,men jeg har problemer også når jeg løper, nyser etc. Klarer meg fint når jeg ler (he,he). Var på vanlig GU for 6 mnd siden og fikk høre at det det fremdeles ikke hadde trukket seg helt tilbake etter fødsel (sommer 03). Huff, jeg kniper og kniper og har også slike kuler, men er nok ikke flink til å bruke det. Gruer meg for å dra på GU igjen om 6 mnd ( må sjekke spiralen også). Kanksje en operasjon kunne fikse alt - da gjøre jeg det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...