Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er 7 uker i dag, og jammen er det merkbart at utholdenheten blir dårligere! Med en toåring i hus er det nok av aktivitet, og det blir som regel jeg som må hente i barnehagen. Må innrømme at det er enkelt å sette på en DVD med lokomotivet Thomas da, slik at jeg kan ta en blund på sofaen mens Lillegutt ser på TV...

Har ikke fått den store kvalmen enda, sist var jeg kvalm hver ettermiddag/kveld i 3 mnd, så regner ikke med å slippe unna nå heller. Merker bare at jeg trenger lenger tid om morgenen, klarer ikke å stå lenge oppreist, og må ha mat relativt kjapt. Har lavt blodtrykk fra før, og det går litt rundt i toppen ja.

Hvordan går det med dere andre tidlig-gravide da? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234563-har-begynt-%C3%A5-merke-det-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trultemor26

Er 10 uker i morra og med meg går det bedre. Har hatt 4-5 uker med kvalme og det er mye bedre nå, jeg er kanskje litt uggen om kvelden, det er det eneste. Ikke så trøtt og slapp lenger heller. Så jeg går sommeren friskt i møte!! Sol og sommer, tjohei!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...