Gå til innhold

Hjelp meg med middag!

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Hva skal jeg ha til middag i dag???

*blank*

Videoannonse
Annonse
Gjest nyah_lita84
Skrevet

vårruller med ris og salat og hotsaus!! namme!!!!! =) sjøl ska e ha suppe t middag...hehe... =)

Gjest trultemor26
Skrevet

vårruller med ris og salat og hotsaus!! namme!!!!! =) sjøl ska e ha suppe t middag...hehe... =)

Åssen hotsaus? *ikke inne i sauser*

Skrevet

Salat og godt brød, den ultimate sommermaten. Jeg pleier å ha melon i salaten på denne tiden av året så blir den ekstra frisk og sommerlig.

Ha en fortsatt strålende sommerdag :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Salat og godt brød, den ultimate sommermaten. Jeg pleier å ha melon i salaten på denne tiden av året så blir den ekstra frisk og sommerlig.

Ha en fortsatt strålende sommerdag :)

Ja, det er godt med salat nå i sommervarmen! Melon i var et godt tips!

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Åssen hotsaus? *ikke inne i sauser*

jeg husker ik hva den heter... jeg kjøpte den på maxi. ca 15 cm høy glassflaske med blå plastkork. sausen ser ut som saus til taco, men er en del sterkere. Du kan ha den på vårrullen eller risen, men ik ha på for mye! =)

god middag!

Skrevet

I dag skal vi ha fiskekaker med poteter, gulrot og makaronistuing.

Jeg fikk masse rabarbra av en dame, så jeg har akkurat laget fruktgrøt.

Det er ikke så varmt her i dag, så da gidder jeg å kokkelere på kjøkkenet.

hare1365380455
Skrevet

Tomatsuppe eller kylling/ris/salat.

Gjest trultemor26
Skrevet

Tomatsuppe eller kylling/ris/salat.

Sambo er ikke så glad i suppe. Han sier det ikke er mat. Men jeg synes det er godt. Tomatsuppe med makaroni og egg i. Kanskje jeg kan ha det i dag..

Kylling og salat og sånn hadde vi i forrige uke.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

I dag skal vi ha fiskekaker med poteter, gulrot og makaronistuing.

Jeg fikk masse rabarbra av en dame, så jeg har akkurat laget fruktgrøt.

Det er ikke så varmt her i dag, så da gidder jeg å kokkelere på kjøkkenet.

hei! kan du være så snill å fortelle hva makaronistuing er? det hørtes såååååå godt ut! det må jeg prøve!!!! :)

Gjest Settlers
Skrevet

Marinerte koteletter som du tar på grillen? Med en god salat! :-) Annet tips er kylllingfilet.

Eller fiskepinner i pitabrød med salat og rømmedressing, som noen her foreslo i en tråd for en stund siden. Det hørtes spennende ut, men jeg har ikke prøvd det selv ennå.

Skrevet

Hjemmelaget fiskegrateng!

Man får faen ikke bedre mat!

hare1365380455
Skrevet

Sambo er ikke så glad i suppe. Han sier det ikke er mat. Men jeg synes det er godt. Tomatsuppe med makaroni og egg i. Kanskje jeg kan ha det i dag..

Kylling og salat og sånn hadde vi i forrige uke.

Fiskeboller i hvit saus med poteter er også godt!

Mary Poppins
Skrevet

Karbonader på ristet brød, og stekt løk.

Jeg er i eksamensperiode og da må middagen være enkel.

Skrevet

hei! kan du være så snill å fortelle hva makaronistuing er? det hørtes såååååå godt ut! det må jeg prøve!!!! :)

Jeg koker makaroni og rører den i en tykk hvit saus. Jeg smaker til med salt og litt muskat.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Jeg koker makaroni og rører den i en tykk hvit saus. Jeg smaker til med salt og litt muskat.

tusen takk! det er notert! =)

Skrevet

tusen takk! det er notert! =)

Det er veldig godt, spesielt til fiskekaker :) Har også opplevd å få det servert til kjøttretter med brunsaus. Skikkelig godt, men blir jo litt fetende.

Skrevet

Hjemmelaget fiskegrateng!

Man får faen ikke bedre mat!

Det har du helt rett i!

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har noen Coop sine ostesnitsler, eller er det ost i dem? Hm, nå ble jeg usikker, men de er iallefall stekte, så det er fort gjort og frese de.

Tenkte og ha de i hamburgerbrød sammen med salat idag. Gjør det enkelt siden sambo ikke er hjemme og det bare er meg og guttungen.

I går var det varmere og da hadde vi ost, skinke og pastasalat, og diverse grønt oppi, babymais, det er jeg kjempeglad i! Og rømme på. Og egg :o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Du skal ha noe lettvint og smaksrikt, nemlig greske kjøttboller med salat, gresk dressing og pitabrød.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...