Gå til innhold

Hjelp meg med middag!

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Du skal ha noe lettvint og smaksrikt, nemlig greske kjøttboller med salat, gresk dressing og pitabrød.

Det hørtes knallgodt ut!

Kjøper du ferdige kjøttboller? Merke?

Videoannonse
Annonse
Mrs. Wallace
Skrevet

Det hørtes knallgodt ut!

Kjøper du ferdige kjøttboller? Merke?

Nei, til en sånn lettvinn-middag kjøper jeg sånn kjøttbollemix på pose og blander med karbonadedeig.

Gjest blame
Skrevet

Det samme som meg? Ovnsbakt laksefilet, med dampet brokkoli og kokt ris? Og så med en klatt rømme!

Gjest Shira12
Skrevet

Nei, til en sånn lettvinn-middag kjøper jeg sånn kjøttbollemix på pose og blander med karbonadedeig.

Ah, da skal jeg se etter det neste gang jeg er på butikken, for det hørtes knallgodt ut! :o)

Skrevet

Vi skal grille sommerkoteletter og pølser.

Serveres med potetsalat og vanlig salat.

Nam nam.

Skrevet

Kjøttkaker med poteter og kålstuing, + brun saus!

Det er det jeg skal ha til middag idag! *naaaaaaaaam*

Skrevet

Grillspyd med kalkun, paprika og løk, og hasselbackpoteter. Gleder meg!

Skrevet

tusen takk! det er notert! =)

First price har en pose som koster 7,90. Pasta et eller annet. Kjempelettvindt.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg stekte opp en kyllingfilet i biter, med en boks kantarell. løk, hvitløk, litt chilli og en paprika,og litt bacon rester. krydret med spisskummen og persille. Med ferdig nudler til. Jævlig kjapt, og helt greit.

:-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Du skal ha noe lettvint og smaksrikt, nemlig greske kjøttboller med salat, gresk dressing og pitabrød.

Oj, det hørtes godt ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...