Gjest dunnowhattodo Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 er det egoistisk å si til noen som er i forhold at man er forelska i personen? 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 ja!!! vil du evt ødelegge det de har? eller misforsto jeg nå??? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Nei. Det er en ærlig sak. Spørsmålet er om det har noe for seg. Det har skjedd med meg to ganger og begge gangene var det helt uinteressant. Jeg elsker jo samboeren min. Og selvfølgelig fortalte jeg det til han. Sjansene er store for at det vil skje. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 ja!!! vil du evt ødelegge det de har? eller misforsto jeg nå??? Om det at noen andre er forelsket i deg ødelegger det du har med partneren din, så var nok ikke det forholdet mye verdt uansett. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Nei. Det er en ærlig sak. Spørsmålet er om det har noe for seg. Det har skjedd med meg to ganger og begge gangene var det helt uinteressant. Jeg elsker jo samboeren min. Og selvfølgelig fortalte jeg det til han. Sjansene er store for at det vil skje. Men det er jo litt kjekt å få bekreftet at andre finner deg atraktiv? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1150195771' post='3161391] Men det er jo litt kjekt å få bekreftet at andre finner deg atraktiv? Kanskje. Men det får jeg gjennom flørting og det holder i massevis. Følelser som bekjennes og slike ting... Det er mer ubehagelig. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Kanskje. Men det får jeg gjennom flørting og det holder i massevis. Følelser som bekjennes og slike ting... Det er mer ubehagelig. Ja, du sier vel noe der. Men ikke alle som flørter da 0 Siter
tonie Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg hadde ikke ønsket å få vite om det. Liker ikke sånne bekjennelser når jeg er sammen med en annen. Det er ubehagelig og det gjør det vanskelig å forholde seg til vedkommende. Dessuten synes jeg det er respektløst overfor min kjæreste. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Om det at noen andre er forelsket i deg ødelegger det du har med partneren din, så var nok ikke det forholdet mye verdt uansett. det jeg mente er at det kan skape litt usikkerhet hos den tredje parten. det kommer jo selvsagt an på hvor lenge de har vært sammen og hvor godt de kjenner hverandre. men der igjen, jeg skjønner ikke helt poenget med å si at en er forelsket i en som er i et forhold.... men det er nå meg da.. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg hadde ikke ønsket å få vite om det. Liker ikke sånne bekjennelser når jeg er sammen med en annen. Det er ubehagelig og det gjør det vanskelig å forholde seg til vedkommende. Dessuten synes jeg det er respektløst overfor min kjæreste. endelig en med samme synspunkt som meg! =) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 det jeg mente er at det kan skape litt usikkerhet hos den tredje parten. det kommer jo selvsagt an på hvor lenge de har vært sammen og hvor godt de kjenner hverandre. men der igjen, jeg skjønner ikke helt poenget med å si at en er forelsket i en som er i et forhold.... men det er nå meg da.. Vel, kanskje man har en sjanse til å få følelsene returnert. Kanskje den du er forelsket i er på vei ut. Livet er ikke svart/hvitt og det er mange måter å finne den store kjærligheten på. Noen ganger er de allerede i et forhold. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1150196224' post='3161411] Ja, du sier vel noe der. Men ikke alle som flørter da Jeg tror nok begge disse episodene inntraff nettopp fordi jeg flørter så mye 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg tror nok begge disse episodene inntraff nettopp fordi jeg flørter så mye Hehe..merkelig hvor ting har en sammenheng 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Det er i hvert fall kjipt å gjøre det. Har du tenkt å ødelegge noe for dem eller? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Å si det..Næh..Det er vel en ærlig sak..Men hva vil du med det? Å Prøve å dra fyrer som har kjæreste er vel litt dårlig karma..;-) Men det kommer vel an på hvor utrolig forelsket man er. 0 Siter
Gjest fridalida Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Ja, jeg synes det er egoistisk. Du gjør det jo ikke for hans eller kjæresten hans sin skyld, gjør du vel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.