Gå til innhold

forelska

Anbefalte innlegg

Gjest dunnowhattodo
Skrevet

er det egoistisk å si til noen som er i forhold at man er forelska i personen?

Videoannonse
Annonse
Gjest nyah_lita84
Skrevet

ja!!! vil du evt ødelegge det de har? eller misforsto jeg nå???

Skrevet

Nei. Det er en ærlig sak.

Spørsmålet er om det har noe for seg. Det har skjedd med meg to ganger og begge gangene var det helt uinteressant. Jeg elsker jo samboeren min. Og selvfølgelig fortalte jeg det til han. Sjansene er store for at det vil skje.

Skrevet

ja!!! vil du evt ødelegge det de har? eller misforsto jeg nå???

Om det at noen andre er forelsket i deg ødelegger det du har med partneren din, så var nok ikke det forholdet mye verdt uansett.

Angelica :o)
Skrevet

Nei. Det er en ærlig sak.

Spørsmålet er om det har noe for seg. Det har skjedd med meg to ganger og begge gangene var det helt uinteressant. Jeg elsker jo samboeren min. Og selvfølgelig fortalte jeg det til han. Sjansene er store for at det vil skje.

Men det er jo litt kjekt å få bekreftet at andre finner deg atraktiv? :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150195771' post='3161391]

Men det er jo litt kjekt å få bekreftet at andre finner deg atraktiv? :)

Kanskje. Men det får jeg gjennom flørting og det holder i massevis. Følelser som bekjennes og slike ting... Det er mer ubehagelig.

Skrevet

Kanskje. Men det får jeg gjennom flørting og det holder i massevis. Følelser som bekjennes og slike ting... Det er mer ubehagelig.

Ja, du sier vel noe der. Men ikke alle som flørter da ;)

Skrevet

Jeg hadde ikke ønsket å få vite om det. Liker ikke sånne bekjennelser når jeg er sammen med en annen. Det er ubehagelig og det gjør det vanskelig å forholde seg til vedkommende. Dessuten synes jeg det er respektløst overfor min kjæreste.

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Om det at noen andre er forelsket i deg ødelegger det du har med partneren din, så var nok ikke det forholdet mye verdt uansett.

det jeg mente er at det kan skape litt usikkerhet hos den tredje parten. det kommer jo selvsagt an på hvor lenge de har vært sammen og hvor godt de kjenner hverandre.

men der igjen, jeg skjønner ikke helt poenget med å si at en er forelsket i en som er i et forhold.... men det er nå meg da..

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Jeg hadde ikke ønsket å få vite om det. Liker ikke sånne bekjennelser når jeg er sammen med en annen. Det er ubehagelig og det gjør det vanskelig å forholde seg til vedkommende. Dessuten synes jeg det er respektløst overfor min kjæreste.

endelig en med samme synspunkt som meg! =)

Skrevet

det jeg mente er at det kan skape litt usikkerhet hos den tredje parten. det kommer jo selvsagt an på hvor lenge de har vært sammen og hvor godt de kjenner hverandre.

men der igjen, jeg skjønner ikke helt poenget med å si at en er forelsket i en som er i et forhold.... men det er nå meg da..

Vel, kanskje man har en sjanse til å få følelsene returnert. Kanskje den du er forelsket i er på vei ut. Livet er ikke svart/hvitt og det er mange måter å finne den store kjærligheten på. Noen ganger er de allerede i et forhold.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150196224' post='3161411]

Ja, du sier vel noe der. Men ikke alle som flørter da ;)

Jeg tror nok begge disse episodene inntraff nettopp fordi jeg flørter så mye ;)

Skrevet

Jeg tror nok begge disse episodene inntraff nettopp fordi jeg flørter så mye ;)

Hehe..merkelig hvor ting har en sammenheng ;)

Skrevet

Det er i hvert fall kjipt å gjøre det. Har du tenkt å ødelegge noe for dem eller?

laguna1365380434
Skrevet

Å si det..Næh..Det er vel en ærlig sak..Men hva vil du med det? Å Prøve å dra fyrer som har kjæreste er vel litt dårlig karma..;-) Men det kommer vel an på hvor utrolig forelsket man er.

Gjest fridalida
Skrevet

Ja, jeg synes det er egoistisk. Du gjør det jo ikke for hans eller kjæresten hans sin skyld, gjør du vel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...