Gå til innhold

Utroskap, eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Personifica
Skrevet

Min ekskjæreste nekter å kalle det han har gjort for utroskap.

Han har vært til sengs med samme kvinnen to ganger, holdt rundt henne mens de sov og kysset henne den ene gangen.

For meg er det definitivt utroskap selv om det ikke har vært sex inne i bildet.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• avtrykk

3

• Mary Poppins

2

• Angelica :o)

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis han var i forhold med deg da det skjedde er det definitivt utroskap!

Skrevet

Jeg hadde ikke funnet meg i at min kjære hadde delt seng med en annen kvinne, sex eller ikke.

Skrevet

Hehe, selvsagt er det utroskap hvis du ikke tillater det.

Gjest hallon
Skrevet

Hvis han var i forhold med deg da det skjedde er det definitivt utroskap!

som dr phil sier(hehe): hvis han gjør noe (med en annen kvinne) som han ikke kunne ha gjort hvis du sto ved siden av, er utroskap!! det er jeg enig i...

Gjest nyah_lita84
Skrevet

det er ikke første gangen dette skjer, du skal bare være glad du vet det!

for meg blir dette å gå litt over streken..

Angelica :o)
Skrevet

Tja..spørs jo litt på grensene til paret det gjelder. Men tror nok mange ville sett på det som utroskap.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva som er utroskap er jo en smule individuelt. Enkelte har jo til og med sex med andre uten at det er å regne som utroskap.

Hvis du regner det som utroskap er det utroskap, og det der hadde vært over min grense også.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes faktisk dette er verre enn om han hadde hatt sex med henne. Hadde det vært en glipp der han var full og havnet i seng med en annen så få det så være, men at han har ligget å koset med samme i dame i to netter så vet han definitivt hva han driver med og jeg tror jeg hadde regnet dette som utroskap.

Angelica :o)
Skrevet

Jeg synes faktisk dette er verre enn om han hadde hatt sex med henne. Hadde det vært en glipp der han var full og havnet i seng med en annen så få det så være, men at han har ligget å koset med samme i dame i to netter så vet han definitivt hva han driver med og jeg tror jeg hadde regnet dette som utroskap.

Jeg er faktisk helt enig!

hare1365380455
Skrevet

som dr phil sier(hehe): hvis han gjør noe (med en annen kvinne) som han ikke kunne ha gjort hvis du sto ved siden av, er utroskap!! det er jeg enig i...

Jeg også.

Mary Poppins
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150192704' post='3161284]

Jeg er faktisk helt enig!

:-)

Gjest sandex
Skrevet

Jeg ville definert det som KLART utroskap:)

PS: Er det han selv som påstår det ikke var sex inne i bildet? :)

Skrevet

Jeg synes egentlig det blir en tullete semantikk-øvelse å diskutere hva som faller innenfor og utenfor utroskapsbegrepet.

Poenget er at dersom den ene har gjort noe som den andre finner uakseptabelt, spiller det fint liten rolle om dette "teknisk sett" kan beskrives som utroskap.

Skrevet

Jeg synes egentlig det blir en tullete semantikk-øvelse å diskutere hva som faller innenfor og utenfor utroskapsbegrepet.

Poenget er at dersom den ene har gjort noe som den andre finner uakseptabelt, spiller det fint liten rolle om dette "teknisk sett" kan beskrives som utroskap.

Helt enig.

Noen godtar litt og noen godtar IKKE NOE "snikk-snakk" i et forhold.

Skrevet

Helt enig.

Noen godtar litt og noen godtar IKKE NOE "snikk-snakk" i et forhold.

Ja.

For eksempel synes jeg ikke kyssing kan defineres som "utroskap", men jeg synes like fullt at det hadde vært uakseptabelt å la husbonden kysse på andre hytt og gevær! ;-)

Jeg ville blitt både sur og såret om han gjorde det, men jeg ville ikke automatisk regnet meg selv med i statistikken over dem som har blitt utsatt for en utro ektefelle.

Gjest trusemor
Skrevet

Hvis han er din eks er det jo ikke det, men om dette var når dere var sammen, ja så absolutt.

Skrevet

Hadde blitt rimelig forbanna, ja.

Om de av en eller annet grunn måtte dele seng - greit nok (under sterke protester, dog).

Men holding og kyssing? NIKS! Absolutt over min grense.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...