Gå til innhold

Utroskap, eller ikke?

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg synes faktisk dette er verre enn om han hadde hatt sex med henne. Hadde det vært en glipp der han var full og havnet i seng med en annen så få det så være, men at han har ligget å koset med samme i dame i to netter så vet han definitivt hva han driver med og jeg tror jeg hadde regnet dette som utroskap.

Jeg er helt enig (big surprise).

Videoannonse
Annonse
  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• avtrykk

3

• Mary Poppins

2

• Angelica :o)

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror ikke jeg hadde brydd meg særlig jeg.

Jeg ville derimot ikke ha likt om mannen min stadig betrodde seg til en annen kvinne og delte flere tanker med henne enn med meg.

Gjest Rusle
Skrevet

Ja, det er utroskap, mener jeg. Utroskap er ikke nødvendigvis kun samleie.

Skrevet

For min del er kyssing utroskap.

Uten tvil.

Skrevet

Tror ikke jeg hadde brydd meg særlig jeg.

Jeg ville derimot ikke ha likt om mannen min stadig betrodde seg til en annen kvinne og delte flere tanker med henne enn med meg.

Du hadde ikke brydd deg om mannen din kysset på et annet kvinnfolk?

Neivel ...

Gjest gomle
Skrevet

Hvis han er eksen din har han jo ikke vært utro da! :-) Men hvordan vet du at han kun har holdt rundt henne? Jeg antar de var alene, så jeg tror vel ikke jeg hadde tatt det helt for god fisk. Forøvrig synes jeg kyssing er litt på grensen til utroskap bare, men dersom det skjer flere ganger, og det er følelser med i bildet, tja, da blir det jo gjerne utroskap. Men her er det nok mange meninger ute og går.

Gjest gomle
Skrevet

Du hadde ikke brydd deg om mannen din kysset på et annet kvinnfolk?

Neivel ...

Det hadde jeg taklet! Såpass må man tåle :-)

Skrevet

Jeg kaller det ikke utroskap hvis han var din eks når det skjedde. Uansett spiller det ingen rolle hva dere KALLER det, poenget er vel at hvis dere var sammen og du ble såra var det dårlig gjort av ham. Jeg hadde ikke likt det, men ville nok ikke kalt ham utro. Det betyr ikke at mannen min kan sove med, holde rundt og kysse andre damer uten at jeg reagerer.

Skrevet

For meg er det ikke utroskap.

Da hadde jeg kjent for mange utro mennesker. Gjør ikke de fleste slike ting da?

Skrevet

Jeg synes egentlig det blir en tullete semantikk-øvelse å diskutere hva som faller innenfor og utenfor utroskapsbegrepet.

Poenget er at dersom den ene har gjort noe som den andre finner uakseptabelt, spiller det fint liten rolle om dette "teknisk sett" kan beskrives som utroskap.

Akkurat det hadde jeg tenkt å svare, men så sparte du meg for jobben.

Gjest Personifica
Skrevet

Vi var sammen da dette skjedde. Glemte å si det. Selvsagt kan det ikke kalles utroskaap hvis det er slutt!

Gjest Personifica
Skrevet

Jeg ville definert det som KLART utroskap:)

PS: Er det han selv som påstår det ikke var sex inne i bildet? :)

Ja, han påstår det.

Skrevet

Hadde nok ikke sett på det som utroskap.

Derimot hadde jeg sett på det som misbruk av tillit - og det hadde nok emosjonelt sett blitt rimelig kjølig i ganske lang tid etter en slik episode.

Gjest signatura
Skrevet

Du sa 'gå til sengs med', da tenker jeg automatisk på å ligge med jeg. Tror de fleste gjør det. Det du beskriver ville jeg ikke kalle utroskap av verste grad, da må det være samleie eller andre skikkelig intime saker. Litt kyssing og holde rundt regnes ikke da. Men jeg ville jo blitt sur da! Redd for at det skulle utvikle seg. Men alle har vel kysset andre og danset litt for tett og kanskje visket noen ord her o der, eller tatt i mot noen hete ord. Vi er da mennekser.

Skrevet

Det er _klart_ det er utroskap. Jeg skjønner ikke hvordan det går an å lure på det engang, med mindre man har en avtale om at slikt er greit.

"............................................"

Gjest Settlers
Skrevet

For meg er det ikke utroskap.

Da hadde jeg kjent for mange utro mennesker. Gjør ikke de fleste slike ting da?

"For meg er det ikke utroskap.

Da hadde jeg kjent for mange utro mennesker. Gjør ikke de fleste slike ting da?"

Mener du at de fleste ligger i en seng hvor de holder rundt og kysser andre enn partneren sin? Virkelig?

Gjest Personifica
Skrevet

Du sa 'gå til sengs med', da tenker jeg automatisk på å ligge med jeg. Tror de fleste gjør det. Det du beskriver ville jeg ikke kalle utroskap av verste grad, da må det være samleie eller andre skikkelig intime saker. Litt kyssing og holde rundt regnes ikke da. Men jeg ville jo blitt sur da! Redd for at det skulle utvikle seg. Men alle har vel kysset andre og danset litt for tett og kanskje visket noen ord her o der, eller tatt i mot noen hete ord. Vi er da mennekser.

Eksen har vært så påståelig (både mens vi fremdeles var sammen og i ettertid) ifht at dette IKKE var/er utroskap at jeg nesten har begynt å tro ham. Derfor interessant å høre hva andre mener.

Når det gjelder"til sengs" - på et seminar sov hun i hans seng på hans rom. På julebordet ble han med henne hjem og sov over, i hennes seng. Han sa at han holdt rundt henne, men ikke på en kjærlig måte...??? Denne siste gangen innrømmet han også at de hadde kysset.

Men han benekter, hardnakket, at de har hatt sex. Aner ikke om han snakker sant. Spiller forsåvidt ingen rolle, jeg har gjort det slutt uansett.Det han har prestert er mer enn nok.

Gjest Personifica
Skrevet

"For meg er det ikke utroskap.

Da hadde jeg kjent for mange utro mennesker. Gjør ikke de fleste slike ting da?"

Mener du at de fleste ligger i en seng hvor de holder rundt og kysser andre enn partneren sin? Virkelig?

Ja, det der lurte jeg også på. Det er da jammen ikke slik brorparten av oss gjør??

Gjest Personifica
Skrevet

Jeg hadde ikke funnet meg i at min kjære hadde delt seng med en annen kvinne, sex eller ikke.

Og det værste er..jeg sa til ham nå i ettertid at han sikkert ikke gjorde dette igjen med neste kjæreste siden han nå har lært hva utfallet kan bli. Da presterer han å si at han meget mulig kan havne i en slik situasjon igjen. Men da vil han antagelig være sammen med en kvinne som tåler det. Er det virkelig mulig? Så da koker det ned til at han ikke har gjort noe galt, ikke engang vært utro som han selv sier, men var sammen med, uheldigvis, meg som ikke tålte det. Hans egne ord. Så i bunn og grunn er det min feil. Hurra! Relativt glad det er slutt, gitt.

Skrevet

Eksen har vært så påståelig (både mens vi fremdeles var sammen og i ettertid) ifht at dette IKKE var/er utroskap at jeg nesten har begynt å tro ham. Derfor interessant å høre hva andre mener.

Når det gjelder"til sengs" - på et seminar sov hun i hans seng på hans rom. På julebordet ble han med henne hjem og sov over, i hennes seng. Han sa at han holdt rundt henne, men ikke på en kjærlig måte...??? Denne siste gangen innrømmet han også at de hadde kysset.

Men han benekter, hardnakket, at de har hatt sex. Aner ikke om han snakker sant. Spiller forsåvidt ingen rolle, jeg har gjort det slutt uansett.Det han har prestert er mer enn nok.

Det ser ut som ikke dette er noe impulshandling, hvor "det bare ble sånn". Det har faktisk skjedd to ganger - med samme dame!!!

For meg, hadde dette vært utroskap. En går ikke til sengs med ei dame, uten at handlingen vil få konsekvenser. Det burde typen din tenkt på.

Det at det ikke skjedde noe, kan han forsåvidt ha rett i. Men sannheten på hva som skjedde vil du neppe få noen gang. Bare uvissheten om hva som skjedde, og hva som ikke skjedde - ville plaget deg i åresvis.

Legg det bak deg. Håper du finner en fyr, som ikke setter forholdet på prøve, ved å ta slike sjanser. Det fortjener du ikke!!

Lykke til!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...