Gå til innhold

Utroskap, eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"For meg er det ikke utroskap.

Da hadde jeg kjent for mange utro mennesker. Gjør ikke de fleste slike ting da?"

Mener du at de fleste ligger i en seng hvor de holder rundt og kysser andre enn partneren sin? Virkelig?

Det er ikke så uvanlig det når man har vært ute og havner på nachspill. Men nå er det noen år siden jeg har vært på nachspill, kanskje ting har forandret seg de siste 4 årene.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• avtrykk

3

• Mary Poppins

2

• Angelica :o)

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Personifica
Skrevet

Det ser ut som ikke dette er noe impulshandling, hvor "det bare ble sånn". Det har faktisk skjedd to ganger - med samme dame!!!

For meg, hadde dette vært utroskap. En går ikke til sengs med ei dame, uten at handlingen vil få konsekvenser. Det burde typen din tenkt på.

Det at det ikke skjedde noe, kan han forsåvidt ha rett i. Men sannheten på hva som skjedde vil du neppe få noen gang. Bare uvissheten om hva som skjedde, og hva som ikke skjedde - ville plaget deg i åresvis.

Legg det bak deg. Håper du finner en fyr, som ikke setter forholdet på prøve, ved å ta slike sjanser. Det fortjener du ikke!!

Lykke til!!!

Tusen takk!

Gjest Personifica
Skrevet

Det ser ut som ikke dette er noe impulshandling, hvor "det bare ble sånn". Det har faktisk skjedd to ganger - med samme dame!!!

For meg, hadde dette vært utroskap. En går ikke til sengs med ei dame, uten at handlingen vil få konsekvenser. Det burde typen din tenkt på.

Det at det ikke skjedde noe, kan han forsåvidt ha rett i. Men sannheten på hva som skjedde vil du neppe få noen gang. Bare uvissheten om hva som skjedde, og hva som ikke skjedde - ville plaget deg i åresvis.

Legg det bak deg. Håper du finner en fyr, som ikke setter forholdet på prøve, ved å ta slike sjanser. Det fortjener du ikke!!

Lykke til!!!

Og en annen ting jeg ikke forstår. Dama er 8 år eldre enn han (51!) og ifølge det jeg har hørt ikke et glansbilde. Jeg selv er 38. Selvsagt vet jeg at alder ikke behøver å ha noe å si, men alikevel...Det er litt komisk synes jeg.

Gjest Settlers
Skrevet

Ja, det der lurte jeg også på. Det er da jammen ikke slik brorparten av oss gjør??

Nei, det får jeg da virkelig ikke håpe. Ikke tror jeg vel egentlig det heller.

Skrevet

Og en annen ting jeg ikke forstår. Dama er 8 år eldre enn han (51!) og ifølge det jeg har hørt ikke et glansbilde. Jeg selv er 38. Selvsagt vet jeg at alder ikke behøver å ha noe å si, men alikevel...Det er litt komisk synes jeg.

Det finnes nok av desperater, voksne damer:)

Håper virkelig han angrer seg!!

Jeg har vært i en lignende situasjon som deg, og jeg vet hvor kiipt det er.

Håper sommer og sol gjør deg godt!!! :)

Gjest Personifica
Skrevet

Det finnes nok av desperater, voksne damer:)

Håper virkelig han angrer seg!!

Jeg har vært i en lignende situasjon som deg, og jeg vet hvor kiipt det er.

Håper sommer og sol gjør deg godt!!! :)

Kjenner jeg han rett kommer han ikke til å angre. Men håper selvsagt han hadde.

Sol og sommer er deilig, regner med at jeg kommer over dette nå, i rekordfart. Det hjelper virkelig å høre litt om hva andre mener.

Tenk at jeg nesten begynte å tro ham når han prøvde å innbille meg at dette ikke er utroskap.

Hvis det ikke var det, hvorfor måtte han holde det hemmelig da mon tro?

Skrevet

Og det værste er..jeg sa til ham nå i ettertid at han sikkert ikke gjorde dette igjen med neste kjæreste siden han nå har lært hva utfallet kan bli. Da presterer han å si at han meget mulig kan havne i en slik situasjon igjen. Men da vil han antagelig være sammen med en kvinne som tåler det. Er det virkelig mulig? Så da koker det ned til at han ikke har gjort noe galt, ikke engang vært utro som han selv sier, men var sammen med, uheldigvis, meg som ikke tålte det. Hans egne ord. Så i bunn og grunn er det min feil. Hurra! Relativt glad det er slutt, gitt.

Skal tro hva han hadde sagt om du hadde gjort det samme med en annen mann?

Tror du kan være glad du er kvitt han der.

Gjest Personifica
Skrevet

Skal tro hva han hadde sagt om du hadde gjort det samme med en annen mann?

Tror du kan være glad du er kvitt han der.

jeg har spurt han om det. Han hadde ikke reagert særlig, sier han, men lurt på hvorfor jeg hadde gjort det.

Skrevet

jeg har spurt han om det. Han hadde ikke reagert særlig, sier han, men lurt på hvorfor jeg hadde gjort det.

Nåååja, tro ham den som vil.

Uansett, når dere har så forskjellige meninger om hva som er utroskap så er neppe forholdet liv laga. Vil bare medføre krangling og styr.

Skrevet

Kjenner jeg han rett kommer han ikke til å angre. Men håper selvsagt han hadde.

Sol og sommer er deilig, regner med at jeg kommer over dette nå, i rekordfart. Det hjelper virkelig å høre litt om hva andre mener.

Tenk at jeg nesten begynte å tro ham når han prøvde å innbille meg at dette ikke er utroskap.

Hvis det ikke var det, hvorfor måtte han holde det hemmelig da mon tro?

Holdt han det hemmelig, var det antageligvis fordi han visste at han hadde gjort noe galt.

Håper for deres del, at det ikke er barn inni bildet.

Han lærer forhåpentligvis av dette. Hvis han ikke angrer, var dere ihverfall ikke ment for hverandre. Jeg tror nå allikevel han angrer. En velger ikke å være sammens med noen, hvis en ikke liker dem.

Du vil nok også merke at du vil savne små, men betydningsfulle hendelser i deres felles liv.

Det er utrolig hvor avhengig en blir av hverandre. Ta ett skitt av gangen. Ett skritt her, og ett skritt der, gjør at en kommer seg videre;)

Gjest Personifica
Skrevet

Nåååja, tro ham den som vil.

Uansett, når dere har så forskjellige meninger om hva som er utroskap så er neppe forholdet liv laga. Vil bare medføre krangling og styr.

Det har du helt rett i.

Tenk så lik man synes man er i starten av et forhold. Og så..etterhvert...grøss og gru.

Men en ting skal han ha. Ingen har noensinne såret meg så mye som ham.

Jeg kan nesten ikke vente på å komme meg videre. For en idiot. Sorry.

Gjest luring, han mannen din
Skrevet

Hehe...han prøver godt å lure deg her ved å sno seg unna. Virker nesten som han klarer det for du tviler jo. Her i heimen er vi enige om at utroskap er når parnteren gjør med noen andre den andre partneren ikke liker. altså, kliner samo med en annen kvinne er det takk og farvel. Og hadde han så mye som havnet i seng med en annen dame....da hadde jeg flytta for han!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...