Gå til innhold

hører dere denne lyden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søren,da får jeg det ikke til! Noe galt med den kabelen min..

Argh! Kjiipt når ting skal kødde akkurat når du skal bruke det!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• Excelsion

5

• morsan

4

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ha!! Hørte den!!!! :-))))))

Men bare så vidt, så det synger tydeligvis på siste verset med å høre slike type lyder! ,-)

Men at jeg i det hele tatt hører den i "min høyt fremskredne alder" er vel et godt tegn på at jeg har vært hensynsfull mot min egen hørsel i yngre år.

Jeg betviler at mange av dem som sitter på buss og t-bane med full guffe på øretelefonen, slik at det virker støyforunnsende for alle oss andre, vil kunne høre et lit pip av denne etter fylt 30 år!!

Skrevet

Jeg hørte den litt, men ikke særlig godt. Det hadde nok blitt mange tapte anrop på meg om jeg skulle hatt den på mobilen, gitt.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nope, men jeg har litt dårlig hørsel så det var ikke akkurat overraskende.

Gjest fridalida
Skrevet

Hadde ikke problem med frekvensen, men hadde problem med volumet. Måtte skru opp til ca "midt på" for å høre pipelyden, først hørte jeg bare "suset".

Men da har jeg i alle fall ikke gammelmannshørsel - er 41.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, jeg hørte den ikke. Men så har jeg også skadet hørselen min på dykking, så jeg var klar over at jeg ikke har kunnet høre lyse toner siden det.

Skrevet

Nei, jeg hørte den ikke.

Jeg er visst blitt "gammel" :(

Skrevet

Ja, den hører jeg. Og mannen min også. Jeg er 35 snart, og han er snart 36.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, jeg hørte den. Jeg er 27 år.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hørte lyd. Hvordan kan man IKKE høre den? Hm.

Skrevet

Mamma og pappa hørte den ikke =)

Man må altså være over 40 :-p

Mora mi hørte den, hun er snart femti ;)

Må ringe og få dem til å teste på pappa senere, hehe, små barn, store gleder :D

Skrevet

Joa, hørte en skikkelig irriterende piping; ikke ulik den ulinga som kommer fra (gammeldagse) TV-apparater som står på...

Skrevet

Den hørte jeg ja, var nesten en ubehagelig piping.

Skrevet

Var da ikke noe som helst problem å høre den hylinga der! Hoppet høyt på stolen jeg, for en grusom lyd!

Gjest prust
Skrevet

Jeg hørte ikke noe, men nå står barne-tv på full guffe her. Skal prøve den igjen i kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...