Gå til innhold

PC for dummies

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ikke Mac, nei

For det første, så er det nøyaktig like lett å installere et ekstra OS på en mac som å reinstallere windows - noe absolutt alle må gjøre på en pc etter en stund.

For det andre, så kommer jeg med et tips, som er ment som nøyaktig det. Et tips, basert på hva som er bra og mindre bra på markedet, enkelt og greit. At du føler trang for å lage krangel ut av det, får du stå for selv.

"........................................"

At du mener folk krangler fordi de ikke er enige med deg får du gjerne mene, men på et diskusjonsforum er det meningen at man skal kunne komme med motargumenter uten at man oppfattes som kranglete eller krakilske.

http://www.dinside.no/data/maskinvare/mac/mac+mini+med+intel+p%E5+testbenken:+del+1/art300495.html

Det kan kanskje være greit å vise til denne angående hvor enkelt det er med Mac mini og Windows XP, denne testen støtter absolutt det jeg sier om datasinker og den maskinen du anbefaler til en som altså betegner seg selv som datasinke.

Gjest Ikke Mac, nei

Som sagt: Du kan kjøre windows på en ny Mac :-)

Skal du ha PC, så er dell et alternativ. Selv liker jeg ikke DELL, men mange mener de er bra.

"........................................."

Det er også mange som IKKE liker Dell. Jeg hadde ikke kjøpt en Dell om de så hadde hivd den etter meg.

Gjest Ikke Mac, nei

Hva i all verden er det du snakker om nå, da?

"............................................."

Jeg svarte på denne kommentaren din:

"Selv liker jeg ikke DELL, men mange mener de er bra"

Jeg ville bare få med at selv om mange liker Dell, så er det også mange som IKKE liker Dell. Burde nok hatt med hva jeg svarte på, sorry. :-\ Men siden du skrev såpass lite i innlegget ditt trodde jeg det var åpenbart hva jeg svarte på. Obviously not.

Annonse

Jeg svarte på denne kommentaren din:

"Selv liker jeg ikke DELL, men mange mener de er bra"

Jeg ville bare få med at selv om mange liker Dell, så er det også mange som IKKE liker Dell. Burde nok hatt med hva jeg svarte på, sorry. :-\ Men siden du skrev såpass lite i innlegget ditt trodde jeg det var åpenbart hva jeg svarte på. Obviously not.

Næh! Tuller du! Er det noen som liker det, og noen som ikke liker det? Tenke seg til! Det må jo være....minst...like spesiellt som....omtrent absolutt alt annet.

"..........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...