Gå til innhold

Mer om selvbruningskremer

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Inspirert av tråden lenger ned:)

Jeg bruker Natusan lotion med bruningseffekt og den virker bra - men jeg syns ikke den lukter så godt!

Noen av dere som kan tipse meg om en lotion som bruner litegrann, er forholdsvis rimelig- og dufter noenlunde godt?

Videoannonse
Annonse
Gjest trusemor
Skrevet

Ingen bruningskremer lukter godt synes jeg, men natusan er verst. Den får jeg ikke lov å bruke av kjæresten. Bruker St Tropez jeg. Blir veldig brun av den da.

Gjest Shira12
Skrevet

Så at det stod en Dove sin i butikken her en dag. Jeg har ikke prøvd den, men Dove har jo en annen lukt en Natusan.

Du finner den her ved og klikke på produkt, så Dove. Summer Glow heter den:

http://www.lilleborg.no/

Du får ta den en tur og prøvelukte :o)

Skrevet

Så at det stod en Dove sin i butikken her en dag. Jeg har ikke prøvd den, men Dove har jo en annen lukt en Natusan.

Du finner den her ved og klikke på produkt, så Dove. Summer Glow heter den:

http://www.lilleborg.no/

Du får ta den en tur og prøvelukte :o)

Takk og takk - det skal jeg gjøre :)

Skrevet

Ingen bruningskremer lukter godt synes jeg, men natusan er verst. Den får jeg ikke lov å bruke av kjæresten. Bruker St Tropez jeg. Blir veldig brun av den da.

Delvis enig - ingen dufter spesielt deilig, nei.

Men jeg kjøpte en for et par år siden, og den var 10 ganger verre enn natusan! Tror den var fra Piz Buin.

Skrevet

Takk og takk - det skal jeg gjøre :)

Jeg bruker Dove nå og den funker som bare det. Jeg synes den lukter nydelig. Friskt og sommerlig:)

Skrevet

Jeg bruker Dove nå og den funker som bare det. Jeg synes den lukter nydelig. Friskt og sommerlig:)

Da prøver jeg den! :)

Gjest Rusle
Skrevet

Hvordan er den sammenlignet med andre selvbruningskremer? Er redd for å bli skjoldet :-)

Gjest gomle
Skrevet

Lukten på natusan sin er det typiske kjemiske selvbruningslukten. Noen merker lukter litt friskere i det man tar den på, men etter noen minutter tar den kjemiske lukta over. Tror ikke man kommer utenom den.

Skrevet

Hvordan er den sammenlignet med andre selvbruningskremer? Er redd for å bli skjoldet :-)

Fordelen med Dove er at bruningseffekten er ganske svak, så evt skjolder blir mindre synlige enn ved kremer med sterkere effekt.

Du må være mer nøye med påføringen enn dersom du bare tok på vanlig bodylotion, men den er MYE lettere å få til med et pent resultat enn vanlig selvbruningskrem.

I tillegg lukter den adskillig mindre/bedre enn vanlig selvbruningskrem, og så synes jeg selve brunfargen blir mer naturlig - ikke så "gul" som den kan bli av andre produkter.

Men du må smøre flere ganger for å få en god farge, men det gjør jo ikke-no når den er så grei i bruk.

Billig er den, og finnes i vanlige dagligvarebutikker, så dette kan jeg jammen anbefale! :-D

Gjest trusemor
Skrevet

Lukten på natusan sin er det typiske kjemiske selvbruningslukten. Noen merker lukter litt friskere i det man tar den på, men etter noen minutter tar den kjemiske lukta over. Tror ikke man kommer utenom den.

Det er jo ikke lukta i det man har den på som er ille. Det er hvordan huden blir luktende etterpå, også etter dusj som er ille. man kjenner det ikke så godt selv men kjærester gjør...

Skrevet

Den er jo ganske svak, så man det er ikke så lett å bli skjoldet, men det lønner seg å smøre jevnt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...