Gå til innhold

Mannen min har forlatt meg...

Anbefalte innlegg

Gjest sorg og savn
Skrevet

Nå er det over en uke siden mannen min bestemte seg for å gjøre det slutt, etter å ha vært gift i nesten seks år, sammen i sju. Han virker til å ha det bra, men jeg savner han forferdelig mye og er ikke glad. Har ikke så mange å prate med... Noen som vet om noe sted på nettet hvor jeg kan finne likesinnede? Eller kanskje noen her har noen trøstende ord?

Videoannonse
Annonse
Gjest nyah_lita84
Skrevet

prøv i forumet for samliv.. =)

ellers så kan jeg si at jeg selv har vært veldig langt nede pga eksen min, og tid er et eneste som hjelper! prøv å fylle hverdagen med meningsfyllte ting, og ros deg selv med kafebesøk, kino med venner, reiser etc... det gjorde jeg, og nå gjør det ikke vondt å tenke på han mer(4 år siden jeg ble suicidal)

lykke til!

*varm klem*

Skrevet

Uff så trist.

Kanskje prøve å fokusere litt de dårlige sidene til din eksmann?

Tenke at du skal klare å ha det godt uten han.

Se framover.

Hold deg i gang med ting, ta opp en hobby?

Vet det er ille nå, og jeg kan tenke at det gjør vondt når du har vært med han i så mange år.

Men det vil gå over.

Etterhvert. Bare hold ut og prøv å finn roen i å være alene og klare å nyte det.

Gjest sigdis
Skrevet

Hei,

Det blir bedre etterhvert... :)

2 år siden jeg var i samme situasjon, og nå har jeg det kjempebra, ville ikke hatt han tilbake om jeg kunne engang.

Ring gamle venninner, vær aktiv, kjøp deg nye klær, skift frisyre, flørt med alle menn du ser..

Ikke sitt inne forann tven å kjed deg hvertfall.

Sånne ting hjalp for meg.

Men det tar tid

Skrevet

Omgi deg med folk som får deg til å smile og le. Finn på noe hyggelig sammen, gå på kino og cafébesøk.

Reis gjerne, hvis du har tid og råd. Det hjelper mange å komme litt vekk fra hverdagen, oppleve noe nytt og få nye minner. En tur i parken eller på biblioteket kan også gi nye impulser.

Gi deg tid til å sørge. Sørg over det som var, og gråt når du trenger det. Ikke hold igjen tårene. Å gråte hjelper på smertene.

Vær snill mot deg selv! Gjør ting du liker, eller kjøp deg noe du har lyst på. Kjøp noen magasiner og ta deg et deilig bad.

Selv om det er vanskelig å tro det når du har det så vondt, så blir det bedre ettersom tiden går! Tiden leger faktisk alle sår.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...