Gjest mener du? Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Eller kan man bruke dongeri jakke til alle slags bukser? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 du kan bruke dongerijakke til de fleste bukser 0 Siter
Gjest mener du? Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 du kan bruke dongerijakke til de fleste bukser Det mener jeg også.Men ei venninne mener at alt skal stå i stil.Svart bukse og svart jakke.Hvit bukse og hvit jakke osv.Jeg bruker det som jeg føler meg vel i og bryr meg ikke så mye om at alt skal stå i stil 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg synes det er helt fint med en hvit bukse, hvit topp, og dongerijakke for eksempel. Det spørs jo hvordan stilen var på de ulike plaggene da. Dongerijakke og bukse kan bli av og til i meste laget for meg, men igjen, jeg måtte sett det først. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Det mener jeg også.Men ei venninne mener at alt skal stå i stil.Svart bukse og svart jakke.Hvit bukse og hvit jakke osv.Jeg bruker det som jeg føler meg vel i og bryr meg ikke så mye om at alt skal stå i stil Dat høres ut som om hun har en litt konform og kjedelig stil, for å være helt ærlig. Mix og match du. Det er mer i dagens motebilde også, om det skulle være viktig. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Det mener jeg også.Men ei venninne mener at alt skal stå i stil.Svart bukse og svart jakke.Hvit bukse og hvit jakke osv.Jeg bruker det som jeg føler meg vel i og bryr meg ikke så mye om at alt skal stå i stil Jeg synes faktisk det kan se skikkelig kjipt ut om man går med samme farge jakke og bukse. 0 Siter
Gjest mener du? Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Dat høres ut som om hun har en litt konform og kjedelig stil, for å være helt ærlig. Mix og match du. Det er mer i dagens motebilde også, om det skulle være viktig. Hun har ei jakke til hver bukse eller skjørt.Det må koste masse penger.Ikke noe for mi lommebok 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Hun har ei jakke til hver bukse eller skjørt.Det må koste masse penger.Ikke noe for mi lommebok Kanskje jobben hennes krever det? Men det høres litt kjedelig ut. Jeg har noen dresser, eller antrekk med overdel og underdel, men bruker dem likevel slett ikke alltid sammen. La hun få kle seg som hun vil, men ikke la hun få være motepoliti for deg. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Dongerijakke kan brukes til de aller fleste bukser, bortsett fra slike selskapsbukser ) 0 Siter
KaVa Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg synes det er finest om man bruker enten dongeri jakke eller -bukse. Både dongeribukse og -jakke kan bli litt mye, synes jeg. Men for all del - prøv deg fram - bruk det DU synes er pent! 0 Siter
Piraye Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Synes enkli ikke dongerijakke passer til noe som helst jeg...... 0 Siter
Gjest trishna Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Du må aldri bruke dongerijakke til dongeribukse om de er i samme farge, det er stygt. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Særlig om du skal på turboneger konsert! ;-) Ellers dongeri til dongeri...Næh..Det tror jeg ikke jeg hadde brukt. En av delene. Gutter kan dog med større hell enn jenter. Synes jeg. 0 Siter
Gyda Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg synes du kan bruke olajakke til alle slags bukser (og noen typer skjørt), bortsett fra de olabuksene som er nesten helt like i farge og "form" som jakka. Da blir det litt for dressaktig. Mener 0 Siter
Gjest fridalida Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg putter ungene mine i dongerijakke og dongeribukse/-shorts, men ville nok ikke puttet meg selv i det. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg synes du kan bruke olajakke til alle slags bukser (og noen typer skjørt), bortsett fra de olabuksene som er nesten helt like i farge og "form" som jakka. Da blir det litt for dressaktig. Mener Mener jeg også. 0 Siter
Mañana Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Synes dongerijakke er finere til andre bukser enn dongeribukser. Kommer jo litt an på om den er lys/mørk da. 0 Siter
cecily Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg synes du kan bruke olajakke til alle slags bukser (og noen typer skjørt), bortsett fra de olabuksene som er nesten helt like i farge og "form" som jakka. Da blir det litt for dressaktig. Mener Nettopp! Ikke så dum du, Gustav. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.