Gå til innhold

De tre ordene..

Anbefalte innlegg

Gjest Berta81
Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere sa til kjæresten at dere elsker han/henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok ni måneder før han sa det til meg. Jeg svarte det samme tilbake, men sa det ikke først, før det hadde gått nesten to år. :)

Gjest gomle
Skrevet

Vi sier det ikke vi, etter 11 1/2 år. Han er fra Vestlandet, vet ikke om det er derfor. Men vi sier "jeg er glad i deg", og det synes jeg er mer enn bra nok :-)

Skrevet

Vi sier det ikke vi, etter 11 1/2 år. Han er fra Vestlandet, vet ikke om det er derfor. Men vi sier "jeg er glad i deg", og det synes jeg er mer enn bra nok :-)

Hva har vestlandet med saken å gjøre? ;-)

Skrevet

Ja skjønte ikke heller det ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Du vet, de er litt trege der, slike staute bondegutar! ;-)

He he, neida, jeg bare tuller, kommer fra vestlandet selv jeg :o)

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Ja skjønte ikke heller det ;)

kansje fordi vi på vestlandet sier "eg elskar deg" og da blir Glad i deg bedre liksom.. kansje det ligger i å ville si det samme-som I love you.

bare en tanke som streifet meg.. :)

Gjest gomle
Skrevet

Han sier de ikke bruker de ordene der han kommer fra, og at han føler seg helt teit hvis han sier det. Mulig jeg har blitt lurt?? he he :-D

Skrevet

Han sier de ikke bruker de ordene der han kommer fra, og at han føler seg helt teit hvis han sier det. Mulig jeg har blitt lurt?? he he :-D

Er selv fra Vestlandet, nærmere Stavanger og der sier de "eg elske deg" sammen med "eg e gla i deg"/"gla i deg".

Hvor er han fra da?

Gjest gomle
Skrevet

Er selv fra Vestlandet, nærmere Stavanger og der sier de "eg elske deg" sammen med "eg e gla i deg"/"gla i deg".

Hvor er han fra da?

Volda

Gjest nyah_lita84
Skrevet

Volda

ej elske dej, med andre ord.. :)

Gjest Aina E
Skrevet

Kjæresten min sa det sist på bursdagen min. Han flyttet fra meg 14 dager etter.

Skrevet

Jeg synes de tre ordene, og disse "jeg er glad i deg" blir brukt så mye av enkelte at de mister all kraft og mening. Det blir direkte platt og meningsløst når man sier det omtrent som om man sier "hei" og "ha det".

"............................................."

Skrevet

Det sier vi nesten aldri. Det har blitt sagt noen ganger i løpet av de fire åra vi har vært sammen, men ikke særlig ofte. Vi sier dog at vi er glade i hverandre.

Med eksen min ble liksom "jeg elsker deg" slengt ut i hytt og pine, så det mista helt meninga, syns det er oppskrytt, jeg :P

Gjest prust
Skrevet

Det tok nok noen måneder. Husker han sa det til meg først. Jeg klarte ikke å si det tilbake på det tidspunktet, og han syntes det var litt rart, ble kanskje litt såret?

Nå sier vi det passelig ofte - kanskje et par - tre ganger i uka? Nei, det var kanskje litt ofte. 1-2 ganger i uka tipper jeg. Har aldri tenkt over det.

Mannen min er forøvrig fra Vestlandet :-)

Skrevet

Det tok meg ca. 6 måneder. Det tok han 14 fjorten dager.. Nå sier vi det hver dag. En god ting kan ikke sies for ofte!

Angelica :o)
Skrevet

kansje fordi vi på vestlandet sier "eg elskar deg" og da blir Glad i deg bedre liksom.. kansje det ligger i å ville si det samme-som I love you.

bare en tanke som streifet meg.. :)

Ikke alle som sier "eg" på vestlandet da men :P

Angelica :o)
Skrevet

Tror du har blitt lurt, ja. Godt du har dol til å få oppklart sånne ting :)

Gjest husker ikke
Skrevet

Det var ganske tidlig, og det var han som sa det først. Nå sier vi det hver dag, men det er helst han som sier det (så sier jeg deg også).

Skrevet

Det tok nok noen måneder. Husker han sa det til meg først. Jeg klarte ikke å si det tilbake på det tidspunktet, og han syntes det var litt rart, ble kanskje litt såret?

Nå sier vi det passelig ofte - kanskje et par - tre ganger i uka? Nei, det var kanskje litt ofte. 1-2 ganger i uka tipper jeg. Har aldri tenkt over det.

Mannen min er forøvrig fra Vestlandet :-)

Det var jeg så redd for da jeg bestemte meg for å si det til min kjære. At han ikke skulle si det til meg, men jeg bekymret meg uten grunn. :o) Jeg fikk det tilbake med en gang, "Jeg elsker deg også!" :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...