Gjest prust Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Det var jeg så redd for da jeg bestemte meg for å si det til min kjære. At han ikke skulle si det til meg, men jeg bekymret meg uten grunn. ) Jeg fikk det tilbake med en gang, "Jeg elsker deg også!" ) Koselig :-) Det høres ut som om dere to virkelig har det bra :-) 0 Siter
Mañana Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Det tok tre uker før den første sa det, og det var han. Jeg ble litt usikker et par sekunder, men sa ordene jeg også. etterpå har jeg ikke angret, og nå sier vi det flere ganger om dagen 0 Siter
DarkPink Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 En times tid. Etter alle svarene dine på sånne spørsmål blir jeg så innmari nysgjerrig. Kan du ikke fortelle hele historien om da du og mannen din møttes? 0 Siter
DarkPink Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Volda Jeg kjenner en fra volda som sier til kjærstn sin at han elsker henne =p 0 Siter
flisa Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Etter alle svarene dine på sånne spørsmål blir jeg så innmari nysgjerrig. Kan du ikke fortelle hele historien om da du og mannen din møttes? Det har jeg fortalt mange ganger - det var som på film 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Det har jeg fortalt mange ganger - det var som på film Men JEG har ikke hørt det før! 0 Siter
flisa Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Men JEG har ikke hørt det før! da får du leve i uvitenhet om den fantastiske begivenheten! LOL 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Jeg kjenner en fra volda som sier til kjærstn sin at han elsker henne =p ja, det vel forskjell på folk derfra også :-) Nå føles det helt unaturlig for meg også, og etter 11 1/2 år er liksom ikke følelsene sterke nok til "elsker deg" uansett, det er veldig store ord. Passer bedre til den første enorme forelskelsen igrunnen. Nå passer "glad i deg" aller best. :-) 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 "Kjæresten" min sa det etter 3 dager - samtidig som han fridde... Vi var kjappe ja, men har det helt fint, vært gift i godt et år.. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Du vet, de er litt trege der, slike staute bondegutar! ;-) He he, neida, jeg bare tuller, kommer fra vestlandet selv jeg ) Kan vel stemme det, jeg har alltid vært fryktelig svak for litt trege, staute bondegutter :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. juni 2006 Skrevet 16. juni 2006 Kan vel stemme det, jeg har alltid vært fryktelig svak for litt trege, staute bondegutter :-) Jeg også ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.