Gå til innhold

De tre ordene..

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Det var jeg så redd for da jeg bestemte meg for å si det til min kjære. At han ikke skulle si det til meg, men jeg bekymret meg uten grunn. :o) Jeg fikk det tilbake med en gang, "Jeg elsker deg også!" :o)

Koselig :-) Det høres ut som om dere to virkelig har det bra :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok tre uker før den første sa det, og det var han. Jeg ble litt usikker et par sekunder, men sa ordene jeg også. etterpå har jeg ikke angret, og nå sier vi det flere ganger om dagen :)

Skrevet

En times tid.

Etter alle svarene dine på sånne spørsmål blir jeg så innmari nysgjerrig. Kan du ikke fortelle hele historien om da du og mannen din møttes?

Skrevet

Volda

Jeg kjenner en fra volda som sier til kjærstn sin at han elsker henne =p

Skrevet

Etter alle svarene dine på sånne spørsmål blir jeg så innmari nysgjerrig. Kan du ikke fortelle hele historien om da du og mannen din møttes?

Det har jeg fortalt mange ganger - det var som på film :)

Skrevet

Det har jeg fortalt mange ganger - det var som på film :)

Men JEG har ikke hørt det før!

Skrevet

Men JEG har ikke hørt det før!

da får du leve i uvitenhet om den fantastiske begivenheten! LOL

Gjest gomle
Skrevet

Jeg kjenner en fra volda som sier til kjærstn sin at han elsker henne =p

ja, det vel forskjell på folk derfra også :-) Nå føles det helt unaturlig for meg også, og etter 11 1/2 år er liksom ikke følelsene sterke nok til "elsker deg" uansett, det er veldig store ord. Passer bedre til den første enorme forelskelsen igrunnen. Nå passer "glad i deg" aller best. :-)

Skrevet

"Kjæresten" min sa det etter 3 dager - samtidig som han fridde... Vi var kjappe ja, men har det helt fint, vært gift i godt et år..

Gjest gomle
Skrevet

Du vet, de er litt trege der, slike staute bondegutar! ;-)

He he, neida, jeg bare tuller, kommer fra vestlandet selv jeg :o)

Kan vel stemme det, jeg har alltid vært fryktelig svak for litt trege, staute bondegutter :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Kan vel stemme det, jeg har alltid vært fryktelig svak for litt trege, staute bondegutter :-)

Jeg også :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...