Gå til innhold

Kan jeg snike meg til å shoppe i byen hennes uten at hun merker det?

Anbefalte innlegg

Gjest shoppekari
Skrevet

Har en god venninne i nærmeste storby.

Jeg må dit snart for å kjøpe meg nye sommerklær. Hun vil alltid være med å shoppe, og gleder seg stort til hver gang jeg skal på handletur. (Vi tilbringer vanligvis hele helgen sammen hvis jeg er der helgen)

Jeg synes det er vanskelig å finne klær til meg selv, og må liksom være i riktig modus for å finne noe jeg virkelig liker. Men når jeg går i butikker sammen med henne kommer jeg liksom aldri inn i den modusen, og ender som regel opp med å kjøpe noe jeg egentlig ikke liker. Det hjelper ikke å be henne om råd. Jeg vil gå alene, og ferdig med det. Hun selv shopper rimelig ofte, så hun er ikke avhengig av disse turene sammen med meg eller noe.

Så hvordan gjennomfører jeg det? Drar til byen hennes uten å si noe, eventuelt gjør ferdig shoppingen og drar hjem til henn etterpå? Hun vet jo det er på tide med en runde snart, og gleder seg allerede..vil ikke såre henne heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel bare si det som det er; at du må shoppe alene for å finne noe? Kan ikke være noe å bli fornærmet for det... Du kan vel heller møte henne etter du har shoppet?

Gjest sandex
Skrevet

Shop først du, og møt henne på cafe og en liten runde etterpå kanskje?! :)

Gjest dina2
Skrevet

Jeg hater å gå i butikker sammen med andre, så shopping må jeg gjøre helt alene. Shop alene du og møt henne en tur på kafe etterpå om du har lyst til det om ikke så drar du bare hjem:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...