Gå til innhold

P-piller og glemt pille på 2.brett

Anbefalte innlegg

Gjest smånervøs og usikker

Hei.

Jeg går på yasmin p-piller, og pleier aldri å ha problemer med å huske å ta dem. Har et spørsmål som sikkert er dumt, men trenger å få det bekreftet (evt. avkreftet) av andre. Har tatt ferdig et brett med 21 piller, og begynte rett på neste brett uten opphold. Tok første tabletten i rett tid, men så har jeg glemt 2. tabletten. Den skulle vært tatt i går kveld, så det er over 12 timer siden nå. Kan jeg da gå rett på en pillefri uke nå, og bare ha utsatt mensen en dag? (i forhold til å ta pillefri uke rett etter forrige brettet)

vil jeg da være trygg med tanke på at jeg har hatt sex i løpet av forrige uke?

håper det ikke ble for uklart forklart...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234600-p-piller-og-glemt-pille-p%C3%A5-2brett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...