Gå til innhold

Å legge følelser på is

Anbefalte innlegg

Gjest Følelser
Skrevet

Kan man legge følelser på is, om man virkelig har følelser for noen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Brasil kl 21
Skrevet

Svært manges følelser har vel derimot ufrivillig blitt lagt på is, med et brudd/skilsmisse som resultat.

Råder deg til å vente til du kommer i den fasen. De fleste havner der til slutt.

Verden er nok noe mer brutal enn de naive med rosenrødt blikk tror. *LOL*

Gjest Følelser
Skrevet

Svært manges følelser har vel derimot ufrivillig blitt lagt på is, med et brudd/skilsmisse som resultat.

Råder deg til å vente til du kommer i den fasen. De fleste havner der til slutt.

Verden er nok noe mer brutal enn de naive med rosenrødt blikk tror. *LOL*

at jeg har fått høre det av en mann som er i et forhold. Han sa han hadde lagt følelsene for meg på is. Da jeg sa at jeg ikke hadde flere følelser for han ble han såret og sint.

Lurer bare på om det er mulig å legge følelser på is, for deretter å ta de frem igjen.

Gjest gskgsk
Skrevet

"Jeg kan når som helst kvele følelsene mine for dine hvis jeg vil", sa eksen min.

Det skjedde som oftest når han ikke fikk det som han ville, eller trengte en forklaring til hvorfor han var jævlig. I neste øyeblikk elsket han meg over alt på jord igjen. (Av samme grunn er det en eks)

Gjest Lysglimt
Skrevet

Næææ,det tror jeg ikke...

Men ser ut som noen har "av og på knapp"...

Gjest Brasil-Kroatia 1-0(Caca)
Skrevet

at jeg har fått høre det av en mann som er i et forhold. Han sa han hadde lagt følelsene for meg på is. Da jeg sa at jeg ikke hadde flere følelser for han ble han såret og sint.

Lurer bare på om det er mulig å legge følelser på is, for deretter å ta de frem igjen.

Hva spiller dette for rolle for deg, når du ikke lenger bryr deg noe om han?

Skrevet

tja. bare noen av dem. og bare taktikk-messig. men gjør man det over tid risikerer man jo at de går hen og dør.

Gjest følelser2
Skrevet

Jeg er gift og har barn, derfor har jeg undeetrykt mine følelser for en annen. De er sterkere enn jeg liker/ønsker og har vart i åtte år...!....

Jeg undertrykker følelsene i hverdagen, og kjemper med det om han er tilstede.

men i mine seksuelle fantsier og i drømmene mine er han fremme hver dag!

Ikke lett men det går.

Enten er der følelser eller så er de borte.

Gjest gomle
Skrevet

Det er klart man ikke kan. Men følelser kjølner ganske fort hvis man ikke ser hverandre, så allerede etter 3-4 uker kan de ha blitt vesentlig mindre påtrengende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...