Gå til innhold

Dere som har kontroll på driiitmusikk

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Kompisa mine har ræva musikksmak, og det er jævla få som er interesserte i å dra inn til byen til vanlig. Stort sett skal de alltid ut i Asker.

Men når det er møl vil de inn. Og da blir det jo bytur etterpå.

Jeg overlever ved baren der i et par timer. :)

Okay..Fornuftig forklaring..;-) Jeg lurte et øyeblikk på om du hadde slått deg litt..;-P

Men Oslo viser seg jo absolutt fra sin aller elskeligste side om dagen, så en bytur er bra, kanskje selvom en må på VG-liste konsert(!).

:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• Gyda

13

• Angelica :o)

10

• laguna1365380434

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150207239' post='3161692]

Det er meg og Gud.

*kaster lasso så høyt jeg greier og prøver å fange Angelica for å få henne ned på jorda igjen*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Okay..Fornuftig forklaring..;-) Jeg lurte et øyeblikk på om du hadde slått deg litt..;-P

Men Oslo viser seg jo absolutt fra sin aller elskeligste side om dagen, så en bytur er bra, kanskje selvom en må på VG-liste konsert(!).

Jupp. Men det er jo ikke helt umulig at jeg kan beholde stillinga i en bar og se den andre fotballkampen også, og så møte de andre ved 23-tida. Da må det vel være over også på Rådhusplassen - eller i hvert fall i nærheten av over. :)

Oslo er fin på sånne dager som i dag!

Angelica :o)
Skrevet

*kaster lasso så høyt jeg greier og prøver å fange Angelica for å få henne ned på jorda igjen*

*Sveve litt mer på en sky*

Skrevet

Det er visst noen unntak der. Satyricon, Seigmenn, DeLillos, DumDumBoys og Ralf Myerz. :)

Det begynner jo å komme seg litt, nå da. Og så får du være ekstra på vakt når Grand Prix-vinnerene fra Finland entrer scenen ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jupp. Men det er jo ikke helt umulig at jeg kan beholde stillinga i en bar og se den andre fotballkampen også, og så møte de andre ved 23-tida. Da må det vel være over også på Rådhusplassen - eller i hvert fall i nærheten av over. :)

Oslo er fin på sånne dager som i dag!

Ja..Det er nydelig! :-) Jeg er bar inne sånn en snartur for matpåfyll og sånn, og er på vei ut igjen til park og venner om en liten stund.. Aaah - life!! :-)

Men du? Kan ikke du hinte litt om hvilken bar du går på da, så kan det hende jeg kommer ned og kikker på deg..;-)

Det kunne vært spennende!

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150207666' post='3161709]

*Sveve litt mer på en sky*

Ja, du er jammen vanskelig å få ned ...

Kan jeg få lokke med litt steinfrie druer?

Skrevet

Ja, du er jammen vanskelig å få ned ...

Kan jeg få lokke med litt steinfrie druer?

Så lenge de har form som vin :D

Skrevet

Ja..Det er nydelig! :-) Jeg er bar inne sånn en snartur for matpåfyll og sånn, og er på vei ut igjen til park og venner om en liten stund.. Aaah - life!! :-)

Men du? Kan ikke du hinte litt om hvilken bar du går på da, så kan det hende jeg kommer ned og kikker på deg..;-)

Det kunne vært spennende!

*kremt* Det _er_ meldt regn.

Vi får håpe det er en meteorologisk skivebom.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150207850' post='3161717]

Så lenge de har form som vin :D

Vil du ha meg til å tråkke på dem, eller skal jeg sprette en flaske?

Vel - svaret gir seg vel selv.

laguna1365380434
Skrevet

*kremt* Det _er_ meldt regn.

Vi får håpe det er en meteorologisk skivebom.

Jupp! Men det var da sannelig meldt reg i dag også? Eller? :-)

Skrevet

Jeg fikk ikke billetter til Roger Waters. Det er kun han jeg ville se på årets lineup.

Fredag på NW? Det er vel metaldagen? Bare søppel, i så fall. :)

Det ser forresten at det er disco fra 70-tallet på Josefine kl 20. Du får heller gå dit! ;)

Skrevet

Vil du ha meg til å tråkke på dem, eller skal jeg sprette en flaske?

Vel - svaret gir seg vel selv.

*Kremt*

Du har nok rene føtter... men! :P

Skrevet

Jupp! Men det var da sannelig meldt reg i dag også? Eller? :-)

Ja, nå på ettermiddag.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150208139' post='3161725]

*Kremt*

Du har nok rene føtter... men! :P

Hehe!

laguna1365380434
Skrevet

Ja, nå på ettermiddag.

Det ser ikke HELT sånn ut da..;-) Men for all del, sånt kommer brått..Særlig nå tenker jeg, jeg hører det blåser opp, og jeg har pakket ned teppe, kjeks, bok og brus for parking. Typisk! :-I

Skrevet

Det ser ikke HELT sånn ut da..;-) Men for all del, sånt kommer brått..Særlig nå tenker jeg, jeg hører det blåser opp, og jeg har pakket ned teppe, kjeks, bok og brus for parking. Typisk! :-I

Og jeg skal strakks avgårde på hagefest med jobben. Det kan jo bli artig det også, da. :(

Skrevet

Men hvorfor skal du akkurat dit? :-o

*S* Og til og md sikre deg at du får det med deg fra oppstart? :-D

"Men hvorfor skal du akkurat dit? :-o"

det må vel være Aylar som trekker! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Og jeg skal strakks avgårde på hagefest med jobben. Det kan jo bli artig det også, da. :(

Vi får bare håpe at både vævarsling og små værmessige omen er falsk alarm!

Kos deg på hagefest! :-)

laguna1365380434
Skrevet

"Men hvorfor skal du akkurat dit? :-o"

det må vel være Aylar som trekker! ;-)

Sikkert! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...