Gå til innhold

Dere som har kontroll på driiitmusikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150207341' post='3161696]

Hehe.. og det var sånn ca alle som skal spille der? :P

Her er alle:

Ne-Yo (1. plass i USA med So Sick), Snap, Fun*dmental 03 (Engelsk boyband - www.fun-dmental03.com), Lordi, Timbuktu, Snook, Wig Wam, Marit Larsen, Margaret Berger, Idol 2006, Aleksander Denstad With, Mira Craig, Ralph Meyers, Ravi, Lars Lillo Stenberg, Satyricon, Seigmen, Aylar, Karpe Diem, Gitarkameratene, Espen Lind, Askil Holm, Alejandro Fuentes, Kurt Nilsen, Bertine Zetlitz og Dumdum Boys.

Det er jo litt for enhver smak da, kan man si. Lurt med en bar i nærheten ...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

15

• Gyda

13

• Angelica :o)

10

• laguna1365380434

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi får bare håpe at både vævarsling og små værmessige omen er falsk alarm!

Kos deg på hagefest! :-)

Takk skal du ha - du får kose deg du også!

Og værmelderene har bomma i dag - helt klart! :-)

Skrevet

Kompisa mine har ræva musikksmak, og det er jævla få som er interesserte i å dra inn til byen til vanlig. Stort sett skal de alltid ut i Asker.

Men når det er møl vil de inn. Og da blir det jo bytur etterpå.

Jeg overlever ved baren der i et par timer. :)

skal dit selv jeg. men bare for å se seigmen :)

Angelica :o)
Skrevet

Her er alle:

Ne-Yo (1. plass i USA med So Sick), Snap, Fun*dmental 03 (Engelsk boyband - www.fun-dmental03.com), Lordi, Timbuktu, Snook, Wig Wam, Marit Larsen, Margaret Berger, Idol 2006, Aleksander Denstad With, Mira Craig, Ralph Meyers, Ravi, Lars Lillo Stenberg, Satyricon, Seigmen, Aylar, Karpe Diem, Gitarkameratene, Espen Lind, Askil Holm, Alejandro Fuentes, Kurt Nilsen, Bertine Zetlitz og Dumdum Boys.

Det er jo litt for enhver smak da, kan man si. Lurt med en bar i nærheten ...

Gitarkameratene kunne jeg faktisk tenkt jeg å hørt :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det begynner jo å komme seg litt, nå da. Og så får du være ekstra på vakt når Grand Prix-vinnerene fra Finland entrer scenen ;-)

Jeg hører de skal entre med Aylar, så jeg burde kanskje ta med meg skytevåpen og sikte godt. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja..Det er nydelig! :-) Jeg er bar inne sånn en snartur for matpåfyll og sånn, og er på vei ut igjen til park og venner om en liten stund.. Aaah - life!! :-)

Men du? Kan ikke du hinte litt om hvilken bar du går på da, så kan det hende jeg kommer ned og kikker på deg..;-)

Det kunne vært spennende!

:-)

Øff kårs! :)

Må bare finne ut hvor jeg skal se kampen(e). :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det ser forresten at det er disco fra 70-tallet på Josefine kl 20. Du får heller gå dit! ;)

Hehe, jeg tror ikke engang jeg skal spørre om hva "Josefine" er for noe. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

skal dit selv jeg. men bare for å se seigmen :)

Du er virkelig frelst på Seigmenn. :)

Skrevet

Du er virkelig frelst på Seigmenn. :)

hehe. har likt seigmen halve livet mitt...

men det er bare nå i det siste jeg har vært sånn ekstrem. lever i en liten seigmenboble pga gjenforeningen. men det går vel over igjen etterhvert når de gir seg for godt.

Skrevet

Du er avslørt som skap VG-listedigger, hehe......

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er avslørt som skap VG-listedigger, hehe......

Det er en liten fare for at jeg kan klare å snike meg unna hele driten.

Kontraskjæret stiller med storkjermer ute, øl og mat og tribuner, og det ligger jo like ved siden av Rådhusplassen.

Så man skal aldri se bort ifra at jeg holder fortet der mens de som føler for det heller rusler bort og hører på søpla sammen med alle fjortisene. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...