Gå til innhold

Hjelp! Jeg finner ikke...

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

...proppene til badebassenget!!!!

I dag har vært DEN deilige dagen. Jeg og jentene var på årets første strandtur i formiddag. Deilig strand uten folk (!) og passelig varmt vann på grunna. Da storebror var kommet hjem fra skolen, skulle vi finne frem badebassenget i hagen.

Jeg fant det kjapt oppå garasjeloftet og tok det med ut i hagen., Fant pumpa også og begynte å pumpe... Plutselig så jeg at proppene ikke var der!!! Husker at det var en sånn type som kunne skrus ut og med to ulike størrelser på hullet.

Hvor i all verden kan jeg ha lagt dem??? Det logiske var jo å legge dem sammen med bassenget, men der var de ikke. Kikket i boden, der vi hadde badebassenget i fjor sommer når det ikke var i bruk. ikke der heller...

Jeg har sikkert "lagt de på et lurt sted" for at de ikke skulle forsvinne...

HJELP!!!!! Noen forslag?

Naboen foreslo at jeg kunne sitte med fingeren i hullet mens ungene badet :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det samme skjedde hos dere som hos oss.. I vinter fant vi en propp. Vi fant ut at vi sikkert ikke hadde bruk for den, visste jo ikke hva den kunne høre til, så den kastet vi. Så tok vi fram badebassenget her en dag... Hmmm.. Hvor ble det av proppen...?

Vi må kjøpe nytt basseng. Det var heldigvis ikke stort og kostbart.

Gjest prust
Skrevet

Kanskje det samme skjedde hos dere som hos oss.. I vinter fant vi en propp. Vi fant ut at vi sikkert ikke hadde bruk for den, visste jo ikke hva den kunne høre til, så den kastet vi. Så tok vi fram badebassenget her en dag... Hmmm.. Hvor ble det av proppen...?

Vi må kjøpe nytt basseng. Det var heldigvis ikke stort og kostbart.

Så kjedelig da! Vårt basseng var nytt i fjor. Sikkert ikke så veldig dyrt (størstejenta fikk det til bursdagen) men det er veldig flott. Får spørre min kjære når han kommer hjem i kveld om han aner hvor de er. Sannsynligvis aner han det ikke....

Skrevet

Verktøykassa? Der har jeg alt lurt, bortsett fra transportsikringene til vaskemaskina som jeg liksom MÅ HA nå da. ;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Har du en sånn ting-og-tang-skuff med blyanter, lim, sikkerhetsnåler, skruer og alt mulig uklassifisertbart, så ligger sikkert proppen der. ;o)

Skrevet

Så kjedelig da! Vårt basseng var nytt i fjor. Sikkert ikke så veldig dyrt (størstejenta fikk det til bursdagen) men det er veldig flott. Får spørre min kjære når han kommer hjem i kveld om han aner hvor de er. Sannsynligvis aner han det ikke....

Vårt var også nytt i fjor, og det var en rutsjebane i det. Så savner det litt likevel :(

Gjest prust
Skrevet

Har du en sånn ting-og-tang-skuff med blyanter, lim, sikkerhetsnåler, skruer og alt mulig uklassifisertbart, så ligger sikkert proppen der. ;o)

Hele huset er fullt av sånne skuffer og skap :-(

Mrs. Wallace
Skrevet

Hele huset er fullt av sånne skuffer og skap :-(

Hehe, ja da kan jeg bare ønske lykke til....

Prøv å late som du pakker bort bassenget for høsten, slik du gjorde i fjor. Kanskje det løsner litt på hukommelsesknutene?

Gjest prust
Skrevet

Hehe, ja da kan jeg bare ønske lykke til....

Prøv å late som du pakker bort bassenget for høsten, slik du gjorde i fjor. Kanskje det løsner litt på hukommelsesknutene?

Tror ikke det var meg som la det på garasjeloftet skjønner du... var nok mannen min. Han kommer så seint hjem i dag, så jeg har ikke fått snakket med ham, Ikke svarer han på meldinger heller...

Men det er lurt det der, og liksom spole tilbake til den situasjonen da en hadde tingen sist, og prøve å rekonstruere hvor en la tingen!

Skrevet

Verktøykassa? Der har jeg alt lurt, bortsett fra transportsikringene til vaskemaskina som jeg liksom MÅ HA nå da. ;)

Åguders. Hvor i huleste er transportsikringene til min vaskemaskin tro!? Trengs ganske snart her og! Muuuligens i kjellerbode hvor veggene så smått begynner å bule og ettersom det er 2,5 år siden de ble lagt ned så er de sikkert innerst og underst...

Skrevet

Åguders. Hvor i huleste er transportsikringene til min vaskemaskin tro!? Trengs ganske snart her og! Muuuligens i kjellerbode hvor veggene så smått begynner å bule og ettersom det er 2,5 år siden de ble lagt ned så er de sikkert innerst og underst...

Tror du det er virkelig nødvendig? Vi skal bare flytte et par km... men det er i MORGEN, og vi har fortsatt ikke funnet de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...