Gå til innhold

hengemage

Anbefalte innlegg

Gjest hengeblubba
Skrevet

jeg trener hver dag, spinning og gåturer i fjellet, men sliter med fett rundt hofter og hengemage, noen tips til hvordan kvitte seg med restene?

Videoannonse
Annonse
Gjest pluss minus
Skrevet

fikk en sånn ski/jogge maskin til jul.

etter å ha gått gravid i to år så kom denne mamma magen/hengemagen og etter to mnd daglige turer og 30 min på den greia så kom det seg!!

vurderte mageplastikk,men koffor det når eg har gått ned to bukse str ( dongeri) og fått magen på gli?

kjøp deg en sånn ellers har de slike på treningssentre

Gjest trebarnsmor med hengemage
Skrevet

fikk en sånn ski/jogge maskin til jul.

etter å ha gått gravid i to år så kom denne mamma magen/hengemagen og etter to mnd daglige turer og 30 min på den greia så kom det seg!!

vurderte mageplastikk,men koffor det når eg har gått ned to bukse str ( dongeri) og fått magen på gli?

kjøp deg en sånn ellers har de slike på treningssentre

hvor får man tak i en slik maskin?

Hvordan ser den ut? (link)

Pris..

Hilsen...

Gjest pluss minus
Skrevet

Pris..

Hilsen...

finner ingen linker eller sånn...

kaller den bare for ski maskinen...kanskje litt feil ordvalg men eg kan jo prøve og forklare den.

det er en sånn trø maskin med staver.

en sykkel uten sete..

jogge maskin..?

den heter maxfit pro 4000...

det er 8 level på den(tyngde)

og ja det er tungt å trø i lengden

(den får ikke plass under sengen hehe)

dette var litt av en utfordring ja...

men den er kjøpt på coop obs for 1900kr mener eg. den var ikke over 2000 for å si det sånn.

det var absolutt en invistering!

Skrevet

Pris..

Hilsen...

Her har du noen eksempler: http://www.trimogtrivsel.no/nettbutikk/catalog/index.php?cPath=1_56 og

http://www.treningspartner.no/subcategory/7769/1381.html

Eliptikaler, ellipse-maskin, crosstrainer, kjært barn har mange navn...

De kommer i mange prisklasser, og selges på alt fra Europris, via vanlige sportsbutikker (Intersport, G-sport osv) til nettbutikker som selger treningsutstyr. Fåes fra ca 2000 og oppover (kanskje noen ennå litt billigere, men prøv noen forskjellige, de aller rimeligste er ofte mer ustødige og bråkete, og mindre solide, enn om man legger på en tusenlapp. Hvis man da ikke er så heldig å finne en på tilbud.

Skrevet

finner ingen linker eller sånn...

kaller den bare for ski maskinen...kanskje litt feil ordvalg men eg kan jo prøve og forklare den.

det er en sånn trø maskin med staver.

en sykkel uten sete..

jogge maskin..?

den heter maxfit pro 4000...

det er 8 level på den(tyngde)

og ja det er tungt å trø i lengden

(den får ikke plass under sengen hehe)

dette var litt av en utfordring ja...

men den er kjøpt på coop obs for 1900kr mener eg. den var ikke over 2000 for å si det sånn.

det var absolutt en invistering!

Takk for tips! Kanskje dette er veien å gå. Noterer på ønskelisten!

Skrevet

Her har du noen eksempler: http://www.trimogtrivsel.no/nettbutikk/catalog/index.php?cPath=1_56 og

http://www.treningspartner.no/subcategory/7769/1381.html

Eliptikaler, ellipse-maskin, crosstrainer, kjært barn har mange navn...

De kommer i mange prisklasser, og selges på alt fra Europris, via vanlige sportsbutikker (Intersport, G-sport osv) til nettbutikker som selger treningsutstyr. Fåes fra ca 2000 og oppover (kanskje noen ennå litt billigere, men prøv noen forskjellige, de aller rimeligste er ofte mer ustødige og bråkete, og mindre solide, enn om man legger på en tusenlapp. Hvis man da ikke er så heldig å finne en på tilbud.

Takk for linker. Notere på ønskeliste.. hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...