Gjest togli Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 For noen år siden kjøpte vi en genial (synes vi!) innretning til å henge over stellebordet. Det var en slags "skål" med plass til bleier. Under "skåla" var det flere kroker til å henge f.eks. våte vaskekluter og også gummiringer (med bamsehode) vi kunne sette salver etc oppi. "Skåla" hang i taket etter et slags "fjærsystem" slik at vi kunne trekke den opp eller ned etter behov. Selve "skåla" er gjennomsiktig, mens resten av utstyret er i hvit plast. Nå kjenner jeg noen som gjerne vil ha denne dingsen, men jeg finner den ikke igjen. Så vidt jeg kan huske bestilte jeg den på nettet. Det står ikke noe navn eller noen fabrikant på "dingsen", så dette er visst et håpløst prosjekt.. Noen som vet hva jeg snakker om og hvor jeg kan finne den? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg synes å huske at jeg har sett noe sånt på Rudo?? For en stund siden. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg synes å huske at jeg har sett noe sånt på Rudo?? For en stund siden. Jeg sjekka på nettsiden deres, men finner den ikke der. Godt mulig de har den i butikken, men jeg bor desverre ikke i Oslo... Hadde jeg bare huska hva den het *ahhrrg* 0 Siter
Atene Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg sjekka på nettsiden deres, men finner den ikke der. Godt mulig de har den i butikken, men jeg bor desverre ikke i Oslo... Hadde jeg bare huska hva den het *ahhrrg* Baby Bapper? 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Det bare må være en baby-bapper. Se http://www.mamma-mia.no/shop/products.asp?MainCat=5 Alternativet til å kjøpe ny er å FÅ min, men vi bor vel for langt unna hverandre til at det lønner seg... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg sjekka på nettsiden deres, men finner den ikke der. Godt mulig de har den i butikken, men jeg bor desverre ikke i Oslo... Hadde jeg bare huska hva den het *ahhrrg* Jeg så den (er ganske så sikker på det altså) på Rudo på Strømmen. Ring dem og hør da vel 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Det bare må være en baby-bapper. Se http://www.mamma-mia.no/shop/products.asp?MainCat=5 Alternativet til å kjøpe ny er å FÅ min, men vi bor vel for langt unna hverandre til at det lønner seg... Åh, takk! Der var den :-) Bor du langt fra Møre og Romsdal da? Jeg har en slik selv, men noen venner ønsker den også. Er egentlig for dem jeg spør :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Jeg så den (er ganske så sikker på det altså) på Rudo på Strømmen. Ring dem og hør da vel Nå fikk jeg hjelp til å finne den på nett (BabyBapper), så da er problemet løst :-) Men takk for hjelpen :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Baby Bapper? jepp :-) Jeg hadde aldri i livet kommet på det selv! Takk :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Åh, takk! Der var den :-) Bor du langt fra Møre og Romsdal da? Jeg har en slik selv, men noen venner ønsker den også. Er egentlig for dem jeg spør :-) Ja, jeg bor i Trøndelag, men ikke i nærheten av M&R... Dumt, jeg skal flytte og skal ikke ta den med... Jeg kan jo pakke og sende den, forsåvidt, men da må vi identifiseres... Hvis du/de vil betale porto, så sender jeg gjerne. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Ja, jeg bor i Trøndelag, men ikke i nærheten av M&R... Dumt, jeg skal flytte og skal ikke ta den med... Jeg kan jo pakke og sende den, forsåvidt, men da må vi identifiseres... Hvis du/de vil betale porto, så sender jeg gjerne. Hm, må nesten høre med dem først...Kan du sende meg en mailadresse jeg kan kontakte deg på når jeg har avklart med de nybakte foreldrene? :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Hm, må nesten høre med dem først...Kan du sende meg en mailadresse jeg kan kontakte deg på når jeg har avklart med de nybakte foreldrene? :-) Jeg har forresten en litt sånn mer anonym e-postadresse som du får her, så kan du kontakte meg på den om det er aktuelt: [email protected] 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har forresten en litt sånn mer anonym e-postadresse som du får her, så kan du kontakte meg på den om det er aktuelt: [email protected] Glemte en ting: Må ha beskjed innen ei drøy uke, da nærmer vi oss flyttingen nemlig. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har forresten en litt sånn mer anonym e-postadresse som du får her, så kan du kontakte meg på den om det er aktuelt: [email protected] .. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.