Gå til innhold

Henge-opp-ting-dings til baby (baderom)-Hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

For noen år siden kjøpte vi en genial (synes vi!) innretning til å henge over stellebordet. Det var en slags "skål" med plass til bleier. Under "skåla" var det flere kroker til å henge f.eks. våte vaskekluter og også gummiringer (med bamsehode) vi kunne sette salver etc oppi.

"Skåla" hang i taket etter et slags "fjærsystem" slik at vi kunne trekke den opp eller ned etter behov.

Selve "skåla" er gjennomsiktig, mens resten av utstyret er i hvit plast.

Nå kjenner jeg noen som gjerne vil ha denne dingsen, men jeg finner den ikke igjen. Så vidt jeg kan huske bestilte jeg den på nettet. Det står ikke noe navn eller noen fabrikant på "dingsen", så dette er visst et håpløst prosjekt..

Noen som vet hva jeg snakker om og hvor jeg kan finne den?

Videoannonse
Annonse
Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg synes å huske at jeg har sett noe sånt på Rudo?? For en stund siden.

Gjest togli
Skrevet

Jeg synes å huske at jeg har sett noe sånt på Rudo?? For en stund siden.

Jeg sjekka på nettsiden deres, men finner den ikke der. Godt mulig de har den i butikken, men jeg bor desverre ikke i Oslo...

Hadde jeg bare huska hva den het *ahhrrg*

Skrevet

Jeg sjekka på nettsiden deres, men finner den ikke der. Godt mulig de har den i butikken, men jeg bor desverre ikke i Oslo...

Baby Bapper?

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg så den (er ganske så sikker på det altså) på Rudo på Strømmen. Ring dem og hør da vel :)

Gjest togli
Skrevet

Det bare må være en baby-bapper.

Se http://www.mamma-mia.no/shop/products.asp?MainCat=5

Alternativet til å kjøpe ny er å FÅ min, men vi bor vel for langt unna hverandre til at det lønner seg...

Åh, takk! Der var den :-)

Bor du langt fra Møre og Romsdal da? Jeg har en slik selv, men noen venner ønsker den også. Er egentlig for dem jeg spør :-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg så den (er ganske så sikker på det altså) på Rudo på Strømmen. Ring dem og hør da vel :)

Nå fikk jeg hjelp til å finne den på nett (BabyBapper), så da er problemet løst :-)

Men takk for hjelpen :-)

Gjest togli
Skrevet

Baby Bapper?

jepp :-)

Jeg hadde aldri i livet kommet på det selv!

Takk :-)

Gjest Mom33
Skrevet

Åh, takk! Der var den :-)

Bor du langt fra Møre og Romsdal da? Jeg har en slik selv, men noen venner ønsker den også. Er egentlig for dem jeg spør :-)

Ja, jeg bor i Trøndelag, men ikke i nærheten av M&R...

Dumt, jeg skal flytte og skal ikke ta den med...

Jeg kan jo pakke og sende den, forsåvidt, men da må vi identifiseres... Hvis du/de vil betale porto, så sender jeg gjerne.

Gjest togli
Skrevet

Ja, jeg bor i Trøndelag, men ikke i nærheten av M&R...

Dumt, jeg skal flytte og skal ikke ta den med...

Jeg kan jo pakke og sende den, forsåvidt, men da må vi identifiseres... Hvis du/de vil betale porto, så sender jeg gjerne.

Hm, må nesten høre med dem først...Kan du sende meg en mailadresse jeg kan kontakte deg på når jeg har avklart med de nybakte foreldrene? :-)

Gjest Mom33
Skrevet

Hm, må nesten høre med dem først...Kan du sende meg en mailadresse jeg kan kontakte deg på når jeg har avklart med de nybakte foreldrene? :-)

Jeg har forresten en litt sånn mer anonym e-postadresse som du får her, så kan du kontakte meg på den om det er aktuelt:

[email protected]

Gjest Mom33
Skrevet

Jeg har forresten en litt sånn mer anonym e-postadresse som du får her, så kan du kontakte meg på den om det er aktuelt:

[email protected]

Glemte en ting: Må ha beskjed innen ei drøy uke, da nærmer vi oss flyttingen nemlig.

Gjest togli
Skrevet

[email protected]

..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...