Gå til innhold

Så var det gjort :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• ShitDiddelyDo

8

• flisa

2

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gratulerer med dagen:-) Og så håper jeg du blir fornøyd med puppepynten og at du ikke får noen problemer med den.

Gjest Persille
Skrevet

Gratulerer med dagen:-) Og så håper jeg du blir fornøyd med puppepynten og at du ikke får noen problemer med den.

Takk :)

Det håper jeg også, jeg skal gjøre som de sa, og passe på.

Det høres litt slitsomt ut med saltvannsbad hver dag i mange måneder, men det får bare gå...

Skrevet

Det høres litt slitsomt ut med saltvannsbad hver dag i mange måneder, men det får bare gå...

Det går av seg selv etter noen dager. Da sitter du der med puppen i bad mens du doler eller ser på TV:-)

Gjest Persille
Skrevet

Det går av seg selv etter noen dager. Da sitter du der med puppen i bad mens du doler eller ser på TV:-)

*ler*

Tre-åringen lurte fælt da! Hva HAR du gjort mamma??!?

Øh, jeg har pyntet meg litt? Du vet, det er jo sånn tante har i tungen?

Hun så på meg som om jeg hadde sagt jeg var et romvesen...

Og sa hun at hun også skulle få i tungen, for det hadde tante sagt - så da har vi avklart det. Tatovering vil hun ikke ha, for det gjør vondt og blør, det har NN og pappan nemlig.

matildes mor
Skrevet

Gratulerer med dagen:-)

Åsså piercing da gitt...Sukk-den som hadde vært ung idag;-)

Skrevet

"Det høres litt slitsomt ut med saltvannsbad hver dag i mange måneder"

Neida. Til å begynne med heller du litt saltvann over brystvorten, og snur på/drar gjennom stangen eller ringen slik at du får renset ordentlig. Etter en stund holder det å fukte en q-tips e.l. med saltvann, og gjøre ren stangen/ringen.

"............................................"

Gjest Persille
Skrevet

Blir man for gammel til det?

Og takk :)

Skrevet

Men du får ikke se - for du sendte ikke mail ;)

Du får en haug med mailer snart he-heh :-)

Gjest Persille
Skrevet

"Det høres litt slitsomt ut med saltvannsbad hver dag i mange måneder"

Neida. Til å begynne med heller du litt saltvann over brystvorten, og snur på/drar gjennom stangen eller ringen slik at du får renset ordentlig. Etter en stund holder det å fukte en q-tips e.l. med saltvann, og gjøre ren stangen/ringen.

Christiane (som er den du tror) sa jeg skulle ha rent vann i et kokt glass, og bade puppen oppi der, i vakuum, i ti minutter en gang om dagen...

Men; ifht å sove på den - hvordan skal jeg få til å unngå det? Jeg merker det jo ikke om jeg snur meg mens jeg sover?

Gjest Persille
Skrevet

Du får en haug med mailer snart he-heh :-)

*ler*

Jeg er selektiv, prippen og kostbar :)

Skrevet

Gratulerer med dagen - - men det andre der, kan du ha for deg sjæl-

"Gratulerer med dagen - - men det andre der, kan du ha for deg sjæl-"

Men ellers pleier du å ville ta del i bursdagsgaven til folk...? :-)

".........................................."

matildes mor
Skrevet

Blir man for gammel til det?

Og takk :)

Alltid greit med en god unnskyldning om en er pysete veit du;-)

*Sukk*. Jeg kom aldri lenger en til nesa jeg...

Gjest Persille
Skrevet

Alltid greit med en god unnskyldning om en er pysete veit du;-)

*Sukk*. Jeg kom aldri lenger en til nesa jeg...

Det er midt i ansiktet det da! Da ser jo alle det...

Min er godt gjemt, i hvertfall inntil videre :)

Skrevet

Man blir ikke for gammel for det da, jeg tok også en for noen år siden i bursdagspresang :o)

Skrevet

Christiane (som er den du tror) sa jeg skulle ha rent vann i et kokt glass, og bade puppen oppi der, i vakuum, i ti minutter en gang om dagen...

Men; ifht å sove på den - hvordan skal jeg få til å unngå det? Jeg merker det jo ikke om jeg snur meg mens jeg sover?

Ok, det er litt "ekstra". Det er nok ikke nødvendig, men det skader ikke å være ekstra sikker. Men jeg regner med at du fikk beskjed om å bruke Klorhexidin 0.5 til å begynne med? Eller har de "nyere" piercerne gått bort fra dette? Det er veldig greit den første uken eller to, da det renser og lindrer veldig bra. Jeg har alltid brukt det først, og så gått over til saltvann.

Slik jeg har gjort det, har jeg "vasket" ringen på hver side av brystvorten med en q-tips med klorhexidin eller saltvann. Deretter har jeg dratt den gjennom, slik at det som er gjennom brystvorten kommer ut, og så vasket av pusset, fuktet godt og dratt den tilbake. Jeg har aldri brukt sånn bad som du beskriver, men det fungerer helt sikkert bra det også.

Dette har jeg gjort fire ganger med brystvortene (man må gjøre hele smala på nytt igjen når man oppgraderer til tykkere ringer), og én gang i pikken. Pluss øyebrynet for 13-14 år siden :-)

Når det gjelder soving, så må du bare regne med at du snur deg og at den blir litt irritert innimellom. Det samme gjelder andre tilfeller - du _vil_ komme borti den, hekte den fast i bh-en, t-skorten etc., innimellom. Det er litt av "sjarmen" mens den gror :-)

".........................................."

Skrevet

*ler*

Jeg er selektiv, prippen og kostbar :)

"Jeg er selektiv, prippen og kostbar :)"

Bare rolig - jeg skal ikke "utfordre" selektiviteten. Har man sett 200 piercede pupper, så har man sett alle :-)

"............................................."

Skrevet

Au, og gratulerer med dagen!

*for gammel til sånt. Tusler bort og finner strikketøyet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...