Gå til innhold

Så var det gjort :)

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Ok, det er litt "ekstra". Det er nok ikke nødvendig, men det skader ikke å være ekstra sikker. Men jeg regner med at du fikk beskjed om å bruke Klorhexidin 0.5 til å begynne med? Eller har de "nyere" piercerne gått bort fra dette? Det er veldig greit den første uken eller to, da det renser og lindrer veldig bra. Jeg har alltid brukt det først, og så gått over til saltvann.

Slik jeg har gjort det, har jeg "vasket" ringen på hver side av brystvorten med en q-tips med klorhexidin eller saltvann. Deretter har jeg dratt den gjennom, slik at det som er gjennom brystvorten kommer ut, og så vasket av pusset, fuktet godt og dratt den tilbake. Jeg har aldri brukt sånn bad som du beskriver, men det fungerer helt sikkert bra det også.

Dette har jeg gjort fire ganger med brystvortene (man må gjøre hele smala på nytt igjen når man oppgraderer til tykkere ringer), og én gang i pikken. Pluss øyebrynet for 13-14 år siden :-)

Når det gjelder soving, så må du bare regne med at du snur deg og at den blir litt irritert innimellom. Det samme gjelder andre tilfeller - du _vil_ komme borti den, hekte den fast i bh-en, t-skorten etc., innimellom. Det er litt av "sjarmen" mens den gror :-)

".........................................."

Takk for mange gode råd :)

Det sto i "bruksanvisningen" at man skulle bruke saltvann og ikke klorhexidin faktisk. Men jeg tror jeg går for bading nå en uke eller tre - siden hun sa det, og om alt går smertefritt, går jeg over til q-tips :)

Og jeg har ikke merket noe til den i natt, men nå sov jeg med plaster for sikkerhets skyld - siden jeg deler seng med en orm :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• ShitDiddelyDo

8

• flisa

2

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

"Jeg er selektiv, prippen og kostbar :)"

Bare rolig - jeg skal ikke "utfordre" selektiviteten. Har man sett 200 piercede pupper, så har man sett alle :-)

"............................................."

*ler*

Jeg sa ikke jeg skulle velge bort deg, jeg sa jeg var selektiv - og kommer det hundrevis av mail (noe jeg tviler sterkt på), så er det bare de med stjernei boken som får se :)

Gjest Persille
Skrevet

Gratulerer med dagen og piercingen :)

Takk og takk :)

Gjest Persille
Skrevet

Au, og gratulerer med dagen!

*for gammel til sånt. Tusler bort og finner strikketøyet*

Takk takk :)

Skrevet

Takk for mange gode råd :)

Det sto i "bruksanvisningen" at man skulle bruke saltvann og ikke klorhexidin faktisk. Men jeg tror jeg går for bading nå en uke eller tre - siden hun sa det, og om alt går smertefritt, går jeg over til q-tips :)

Og jeg har ikke merket noe til den i natt, men nå sov jeg med plaster for sikkerhets skyld - siden jeg deler seng med en orm :)

Ja - plaster er smart å bruke om natten den første uken. Jeg tror jeg gikk plaster også om dagen i en par-tre dager, og så hadde jeg det bare om natten en stund.

Bli heller ikke forskrekket om det blir litt ømmere etter noen dager. Den første dagen eller to er ofte vorten ganske "stunned", og sårheten kommer ikke alltid med en gang.

"..........................................."

Gjest Persille
Skrevet

Ja - plaster er smart å bruke om natten den første uken. Jeg tror jeg gikk plaster også om dagen i en par-tre dager, og så hadde jeg det bare om natten en stund.

Bli heller ikke forskrekket om det blir litt ømmere etter noen dager. Den første dagen eller to er ofte vorten ganske "stunned", og sårheten kommer ikke alltid med en gang.

"..........................................."

Th, jeg er supertøff - blir ikke sår.

;)

Skrevet

Au, og gratulerer med dagen!

*for gammel til sånt. Tusler bort og finner strikketøyet*

Tusler sammen med org. Tenker å drikke litt rødvin for å døyve smerten jeg vet Persille har vært gjennom ...

Skrevet

*ler*

Jeg sa ikke jeg skulle velge bort deg, jeg sa jeg var selektiv - og kommer det hundrevis av mail (noe jeg tviler sterkt på), så er det bare de med stjernei boken som får se :)

Ah. Kvalifiserer rådene og tipsene mine til stjerne i boken? Det at jeg ikke vil mase om å få se, betyr selvfølgelig ikke at jeg ikke _vil_ se :-)

"........................................"

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*ler*

Nå tror jeg nesten at du har kommet opp med dol's beste sjekketriks!

Gutta liner jo opp i kø for å se på puppene dine! (Jeg tror ikke et halvt øyeblikk at det er piercingen de er interessert i.)

Gjest Persille
Skrevet

Ah. Kvalifiserer rådene og tipsene mine til stjerne i boken? Det at jeg ikke vil mase om å få se, betyr selvfølgelig ikke at jeg ikke _vil_ se :-)

"........................................"

Akkurat - vel du vet adressen, så skal jeg sile hvis/om/når mailene kommer :)

Skrevet

Gutta liner jo opp i kø for å se på puppene dine! (Jeg tror ikke et halvt øyeblikk at det er piercingen de er interessert i.)

"(Jeg tror ikke et halvt øyeblikk at det er piercingen de er interessert i.)"

Det må da i såfall være et rimelig bra kompliment, eller? :-)

Min interesse er nok myntet på piercinger i seg selv - også litt på brystvorter, da; det er jo pene saker :-)

Gjest Persille
Skrevet

Tror du det slår det forrige?

Ref. samtale med SDD; "Hei, liker du å ha oralsex med jenter? Jeg gidder nemlig ikke prøve å sjekke opp noen som ikke liker det skjønner du? Jasså? Ja, da kan du få spandere en pils på meg!"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Akkurat - vel du vet adressen, så skal jeg sile hvis/om/når mailene kommer :)

For at du skal unngå å sende mail til alle gutta som nå later som om de er meg, og du kan jo ikke vite at de ikke er meg, kan du bare sende til mailadressen som ligger i dolgalleriet.

Det var lurt. :)

Gjest Persille
Skrevet

For at du skal unngå å sende mail til alle gutta som nå later som om de er meg, og du kan jo ikke vite at de ikke er meg, kan du bare sende til mailadressen som ligger i dolgalleriet.

Det var lurt. :)

Åh, du glimter til :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tror du det slår det forrige?

Ref. samtale med SDD; "Hei, liker du å ha oralsex med jenter? Jeg gidder nemlig ikke prøve å sjekke opp noen som ikke liker det skjønner du? Jasså? Ja, da kan du få spandere en pils på meg!"

Jeg tror piercingen slo bedre an, du fikk jo ikke napp etter den oralsex-beskrivelsen?

Mens nå trygler han om bilde. Men ikke glem å gjøre deg litt kostbar, du må endelig sørge for å få et (tilsvarende) bilde tilbake ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"(Jeg tror ikke et halvt øyeblikk at det er piercingen de er interessert i.)"

Det må da i såfall være et rimelig bra kompliment, eller? :-)

Min interesse er nok myntet på piercinger i seg selv - også litt på brystvorter, da; det er jo pene saker :-)

Om jeg noen gang skulle be om å få se på prins Alberten min, så trenger du ikke et øyeblikk å være i tvil om hva jeg egentlig er ute etter ;-)

Men det er fint å ha et alibi, og jeg liker synet av stramme guttemager. Du har ikke en piercing i navlen vel, som jeg absolutt må se?

Skrevet

Om jeg noen gang skulle be om å få se på prins Alberten min, så trenger du ikke et øyeblikk å være i tvil om hva jeg egentlig er ute etter ;-)

Men det er fint å ha et alibi, og jeg liker synet av stramme guttemager. Du har ikke en piercing i navlen vel, som jeg absolutt må se?

"Om jeg noen gang skulle be om å få se på prins Alberten min, så trenger du ikke et øyeblikk å være i tvil om hva jeg egentlig er ute etter ;-)"

Selvfølgelig ikke. Jeg blir rett som det er dratt med inn på toalettet på utesteder av kvinner som har en ren medisinsk interesse av mine nedre regioner :-)

"Men det er fint å ha et alibi, og jeg liker synet av stramme guttemager."

*LOL* Takk for det, men hverken "gutt" eller "stram mage" er ord jeg ville satt signaturen min på :-)

"Du har ikke en piercing i navlen vel, som jeg absolutt må se?"

Den er skjult mellom muskelfibrene (les: valkene) i pubmuskelen :-)

"........................................."

Skrevet

Jeg tror piercingen slo bedre an, du fikk jo ikke napp etter den oralsex-beskrivelsen?

Mens nå trygler han om bilde. Men ikke glem å gjøre deg litt kostbar, du må endelig sørge for å få et (tilsvarende) bilde tilbake ;)

Jeg var faktisk høflig nok til å sende henne et av meg. Rett skal være rett :-)

"............................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du; jeg har jo ikke mast jeg, da. Jeg kom bare med en spøk om å få et bilde, og i stedet for å ta det som en spøk ramla ekshibisjonisten i henne fram. :)

Men det er jo ikke sånn at jeg klager over det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...