Gå til innhold

Så var det gjort :)

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg var faktisk høflig nok til å sende henne et av meg. Rett skal være rett :-)

"............................................."

Det var gentleman, det!

Sånne gutter/menn vil vi ha :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• ShitDiddelyDo

8

• flisa

2

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du; jeg har jo ikke mast jeg, da. Jeg kom bare med en spøk om å få et bilde, og i stedet for å ta det som en spøk ramla ekshibisjonisten i henne fram. :)

Men det er jo ikke sånn at jeg klager over det. :)

Enkelte spøker er det skumlere å komme med enn andre ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enkelte spøker er det skumlere å komme med enn andre ;-)

Njæ, det er da bare en piercing. :)

Men jeg må dessverre skuffe henne hva bilde av min angår. Jeg har ingen i brystvorta lenger, og den andre, og den er jo kjempartig, har jeg ikke for vane å sende rundt. Jeg har sett så mange gutter sende penisbilder av seg selv rundt på sms og kan ikke i mine villeste fantasier fatte og begripe hva det skal være godt for, og har ikke lyst til å ramle ned til et sånt nivå. :)

Men det er en fin piercing! Om det hersker det ingen tvil. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Om jeg noen gang skulle be om å få se på prins Alberten min, så trenger du ikke et øyeblikk å være i tvil om hva jeg egentlig er ute etter ;-)"

Selvfølgelig ikke. Jeg blir rett som det er dratt med inn på toalettet på utesteder av kvinner som har en ren medisinsk interesse av mine nedre regioner :-)

"Men det er fint å ha et alibi, og jeg liker synet av stramme guttemager."

*LOL* Takk for det, men hverken "gutt" eller "stram mage" er ord jeg ville satt signaturen min på :-)

"Du har ikke en piercing i navlen vel, som jeg absolutt må se?"

Den er skjult mellom muskelfibrene (les: valkene) i pubmuskelen :-)

"........................................."

"Den er skjult mellom muskelfibrene (les: valkene) i pubmuskelen :-)"

Der brast den illusjonen :( Jeg må lære meg hva jeg ikke skal spørre om.

Brystkassa di da? Er det verdt å spørre om brystvortepiercing for å få sett den?

*Klamrer meg til et ørlite håp*

Skrevet

"Den er skjult mellom muskelfibrene (les: valkene) i pubmuskelen :-)"

Der brast den illusjonen :( Jeg må lære meg hva jeg ikke skal spørre om.

Brystkassa di da? Er det verdt å spørre om brystvortepiercing for å få sett den?

*Klamrer meg til et ørlite håp*

"Brystkassa di da? Er det verdt å spørre om brystvortepiercing for å få sett den?"

Neppe :-)

".........................................."

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Njæ, det er da bare en piercing. :)

Men jeg må dessverre skuffe henne hva bilde av min angår. Jeg har ingen i brystvorta lenger, og den andre, og den er jo kjempartig, har jeg ikke for vane å sende rundt. Jeg har sett så mange gutter sende penisbilder av seg selv rundt på sms og kan ikke i mine villeste fantasier fatte og begripe hva det skal være godt for, og har ikke lyst til å ramle ned til et sånt nivå. :)

Men det er en fin piercing! Om det hersker det ingen tvil. :)

Jeg er enig i at penisbilder på SMS høres noe flaut ut. Derfor prøver jeg å fiske litt angående utseendet på brystkassa til Prozak nå :-)

Angående Persille, så får jeg overlate til henne hva eller om hun vil se bilde av deg.

Jeg klarte jo aldri å riste ut stumpebilde fra deg til Angelica, så jeg har funnet ut at mine egenskaper som bildeforhandler ikke er gode nok når det kommer til deg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Brystkassa di da? Er det verdt å spørre om brystvortepiercing for å få sett den?"

Neppe :-)

*Hulker*

;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er enig i at penisbilder på SMS høres noe flaut ut. Derfor prøver jeg å fiske litt angående utseendet på brystkassa til Prozak nå :-)

Angående Persille, så får jeg overlate til henne hva eller om hun vil se bilde av deg.

Jeg klarte jo aldri å riste ut stumpebilde fra deg til Angelica, så jeg har funnet ut at mine egenskaper som bildeforhandler ikke er gode nok når det kommer til deg.

Nja, det har seg heller så at det er utrolig vanskelig å ta stumpebilder av seg selv.

Eller... vent. Jeg skal se om jeg fortsatt har et jeg engang hadde.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Lurer på hvor jeg har gjort av det.

Tok et bilde av meg selv i speilet bakfra engang. Brukte det som avatar på et annet forum. Men det var hele meg - dog bakfra.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nja, det har seg heller så at det er utrolig vanskelig å ta stumpebilder av seg selv.

Eller... vent. Jeg skal se om jeg fortsatt har et jeg engang hadde.

Ah, så bra!

Ellers så stiller jeg så gjerne opp som velvillig fotograf :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Lurer på hvor jeg har gjort av det.

Tok et bilde av meg selv i speilet bakfra engang. Brukte det som avatar på et annet forum. Men det var hele meg - dog bakfra.

Hele deg bakfra høres enda bedre ut!

Men om du har kamera med fjernutløser, så kan du vel bruke det?

Du husker vel ikke lenger det legg/lår-bildet jeg hadde på doløyegalleriet. Det tok jeg med fjernutløser, funket så bra så!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hele deg bakfra høres enda bedre ut!

Men om du har kamera med fjernutløser, så kan du vel bruke det?

Du husker vel ikke lenger det legg/lår-bildet jeg hadde på doløyegalleriet. Det tok jeg med fjernutløser, funket så bra så!

Jeg har kun kameraet på SE750i.

Tar greie bilder. Du har sett noen på msn.

Jeg forsøkte nå, men det var enklere sagt enn gjort. :)

Skrevet

*Hulker*

;)

Da er det bare én kroppsdel igjen, og som SDD sier så er det litt...teit? barslig?... å sende rundt slike bilder. Synd, egentlig, for det er virkelig noe å få med seg :-)

".............................................."

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Da er det bare én kroppsdel igjen, og som SDD sier så er det litt...teit? barslig?... å sende rundt slike bilder. Synd, egentlig, for det er virkelig noe å få med seg :-)

".............................................."

Jeg hadde ikke tenkt å spørre etter den kroppsdelen, men nå ble jeg nesten litt fristet likevel ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har kun kameraet på SE750i.

Tar greie bilder. Du har sett noen på msn.

Jeg forsøkte nå, men det var enklere sagt enn gjort. :)

De msnbildene dine er helt fine.

Så moro at du prøvde å ta bilde nå, ikke gi opp etter bare et forsøk!

*Forventningsfull*

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt å spørre etter den kroppsdelen, men nå ble jeg nesten litt fristet likevel ;-)

Heh-heh. Den finnes nok på nettet et sted, uten at jeg har helt oversikt over hvor. Og det er kanskje like greit :-)

"............................................"

Skrevet

"Gratulerer med dagen - - men det andre der, kan du ha for deg sjæl-"

Men ellers pleier du å ville ta del i bursdagsgaven til folk...? :-)

Åja :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Heh-heh. Den finnes nok på nettet et sted, uten at jeg har helt oversikt over hvor. Og det er kanskje like greit :-)

"............................................"

Det er nok like greit, ja :-)

Om jeg skulle ha bedt om det bildet, så kan jeg bare forestille meg hva jeg hadde blitt bedt om å gi i bytte...

Skrevet

Det er nok like greit, ja :-)

Om jeg skulle ha bedt om det bildet, så kan jeg bare forestille meg hva jeg hadde blitt bedt om å gi i bytte...

"Om jeg skulle ha bedt om det bildet, så kan jeg bare forestille meg hva jeg hadde blitt bedt om å gi i bytte..."

Klart det. Rett skal være rett :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Om jeg skulle ha bedt om det bildet, så kan jeg bare forestille meg hva jeg hadde blitt bedt om å gi i bytte..."

Klart det. Rett skal være rett :-)

;-)

Men jeg har faktisk tenkt på om jeg skulle gi deg et helt annet bilde. Det med høy klysefaktor, som takk for at du bekreftet at jeg hadde funnet riktig person.

Navnet mitt derimot, tviholder jeg på...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...