Gå til innhold

Så var det gjort :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

;-)

Men jeg har faktisk tenkt på om jeg skulle gi deg et helt annet bilde. Det med høy klysefaktor, som takk for at du bekreftet at jeg hadde funnet riktig person.

Navnet mitt derimot, tviholder jeg på...

Bare fordi jeg synes slike bilder er klysete, mener du? Jeg skal sende deg bilde av meg på den 34 fots seilbåten min, jeg! :-)

"............................................."

Videoannonse
Annonse
  • Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• ShitDiddelyDo

8

• flisa

2

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Bare fordi jeg synes slike bilder er klysete, mener du? Jeg skal sende deg bilde av meg på den 34 fots seilbåten min, jeg! :-)

"............................................."

"Bare fordi jeg synes slike bilder er klysete, mener du?"

Hehe, nei ikke derfor. Jeg er veldig fornøyd med det bildet (har det fremdeles som msnbilde). Og jeg regnet med at du visste hvilket bilde jeg mente når jeg beskrev det sånn.

"Jeg skal sende deg bilde av meg på den 34 fots seilbåten min, jeg! :-)"

Ja takk, gjerne. Du har vel tatt vare på mailadressen min? *Blafre med vippene*

Skrevet

"Bare fordi jeg synes slike bilder er klysete, mener du?"

Hehe, nei ikke derfor. Jeg er veldig fornøyd med det bildet (har det fremdeles som msnbilde). Og jeg regnet med at du visste hvilket bilde jeg mente når jeg beskrev det sånn.

"Jeg skal sende deg bilde av meg på den 34 fots seilbåten min, jeg! :-)"

Ja takk, gjerne. Du har vel tatt vare på mailadressen min? *Blafre med vippene*

"Ja takk, gjerne. Du har vel tatt vare på mailadressen min? *Blafre med vippene*"

Uhm...nja....men jeg mistenker at jeg ikke har tatt vare på den mailadressen _min_ hvor mailadressen din lå...:-)

"............................................"

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Ja takk, gjerne. Du har vel tatt vare på mailadressen min? *Blafre med vippene*"

Uhm...nja....men jeg mistenker at jeg ikke har tatt vare på den mailadressen _min_ hvor mailadressen din lå...:-)

"............................................"

Så du har skiftet mailadresse?

Det var ikke bra, for da betyr det at jeg ikke har mailadressen din lenger heller :(

Skrevet

Så du har skiftet mailadresse?

Det var ikke bra, for da betyr det at jeg ikke har mailadressen din lenger heller :(

Skiftet og skiftet. Jeg har hatt så mange rare og mer eller mindre midlertidige at jeg har mistet oversikten. Men nå har jeg ordnet et par faste gmail kontoer, så da blir det ordnings :-)

Husker du den adr. jeg hadde, da? Hvis jeg hadde kommet på den, så kunne jeg ihvertfall sjekket den.

"........................................."

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Skiftet og skiftet. Jeg har hatt så mange rare og mer eller mindre midlertidige at jeg har mistet oversikten. Men nå har jeg ordnet et par faste gmail kontoer, så da blir det ordnings :-)

Husker du den adr. jeg hadde, da? Hvis jeg hadde kommet på den, så kunne jeg ihvertfall sjekket den.

"........................................."

Ja, jeg søkte på mailen min og fant det.

Det er [ditt fornavn]@[nick til din sambo].com

Skrevet

Ja, jeg søkte på mailen min og fant det.

Det er [ditt fornavn]@[nick til din sambo].com

Ah, så jeg har brukt den ja. Den fungerer fremdeles. Det er den "egentlige" adressen min :-)

".........................................."

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ah, så jeg har brukt den ja. Den fungerer fremdeles. Det er den "egentlige" adressen min :-)

".........................................."

Flott, da er det bare å sende båtbildet, så får du mc'en i retur :-)

Skrevet

Flott, da er det bare å sende båtbildet, så får du mc'en i retur :-)

Jepp. Men du må vente noen år - til jeg har fått kjøpt båten :-)

"..............................................."

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jepp. Men du må vente noen år - til jeg har fått kjøpt båten :-)

"..............................................."

Da får jeg nøye meg med et båtbilde uten båt (bare av deg) så lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...