Gå til innhold

Fotball er så gørr!!

Anbefalte innlegg

Gjest fotballhatern
Skrevet

*Gjeeesp* nå sitter gubben å glaner på kopekassa igjenn ja.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs. Wallace

6

• ShitDiddelyDo

5

• Lillemus

4

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er nå det er en høydare at jeg ikke har mann eller samboer og at eldstemann har flyttet hjemmenifra :o)

Gjest Fotballhatern
Skrevet

Nei! Fotball er gøy! Jippi! VM!!

Syns vel du ja...

Fotball er kun gøy for meg når sønnen min på 7 år spiller kamp, da er mamma helt med da:)

Mrs. Wallace
Skrevet

Men du sitter jo og glor på PC-en, så da er dere vel skuls, da?

Gjest Fotballhatern
Skrevet

Men du sitter jo og glor på PC-en, så da er dere vel skuls, da?

Ja, vi er vel det...kjeder meg, da er DOL kjekt å ha...hehe

Gjest pekka
Skrevet

fotball på tv er lite gøy, enig!

Men å se de ivrige barna mine spille fotballkamper, det er topp!!

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har funnet meg en mann som er null interessert i fotball! :o)

Gjest Fotballhatern
Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har funnet meg en mann som er null interessert i fotball! :o)

Heldig du ja. Xn var og en fotballidiot, og så fant jeg meg en ny fotballidiot...men han er grei ellers da:P

Skrevet

Heldig du ja. Xn var og en fotballidiot, og så fant jeg meg en ny fotballidiot...men han er grei ellers da:P

Min er trav-idiot, men jeg er også veldig interessert i hest og er gjerne med og kjører tur med dyret så det går fint. :o)

Og skulle han forsvinne for langt og lenge inn i et nummer av Trav og galoppnytt eller travløp på web-tv så leser jeg bare litt i boka mi. Man trenger jo ikke sitte oppå hverandre 24/7.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg synes fotballinteressen til mannen er ganske så sjarmerende, jeg.

Det er noe med lagånd, kameratskap. begeistring, engasjement, nervøsitet og spenning - skjønner godt at han er hekta. ;o)

Gjest kvinne og mor
Skrevet

Rene opiumet for folket!

Nå har jo vi kvinner vårt eget opium, da. - Og tar imot den hetsen vi får for det.

Så denne forherligelsen av gutteidrett er overdreven og bare teit!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er VM hvert fjerde år. Det er 2 år til EM. Begge deler varer i 1 måned.

Du overlever nok.

Angelica :o)
Skrevet

Min neste skal være fotballgal! Fotball er gøy det :D

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er til og med så storsinnet at jeg ga avkall på dobbelepisode med Frustrerte fruer for å la mannen få gromplassen foran skjermen. ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Herremin. Du har det så perfekt at jeg nesten blir kvalm av alt snakket om hvor perfekt alt er.

Sorry, jeg klarte ikke dy meg lenger. :)

Skrevet

Urutinert å ikke kartlegge mannens interesser før du gikk hen og giftet deg. Man gifter seg selvsagt ikke med sånne med mindre man faktisk _liker_ fotball! *himler*

;-)

Gjest kvinne og mor
Skrevet

Jeg er til og med så storsinnet at jeg ga avkall på dobbelepisode med Frustrerte fruer for å la mannen få gromplassen foran skjermen. ;o)

Vi har to Tv'er.

Og med bare en hadde det blitt 50/50- på tid. Fotball og annen sport er jo på TV'en stadig vekk. Hvor ofte kommer en god film på TV i beste sendetid?

Nei, men fotball - er det ikke den ene, så er det den annen kamp!!

Gjest Mom33
Skrevet

Jeg synes fotballinteressen til mannen er ganske så sjarmerende, jeg.

Det er noe med lagånd, kameratskap. begeistring, engasjement, nervøsitet og spenning - skjønner godt at han er hekta. ;o)

Pøh, de liker det bare fordi de kan ta på hverandre. Så hvis han har tutet deg ørene fulle av de fine ordene der, er du lurt.

He-he.

;-)

PS. Både jeg og gubben er såkalte sportsidioter, så også fotball går med her om enn ikke i de dosene som sendes nå for tida.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...