Gå til innhold

Fotball er så gørr!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs. Wallace

6

• ShitDiddelyDo

5

• Lillemus

4

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Herremin. Du har det så perfekt at jeg nesten blir kvalm av alt snakket om hvor perfekt alt er.

Sorry, jeg klarte ikke dy meg lenger. :)

Tja... Hadde vi kunnet flytte sammen hadde det vært enda mer perfekt da. ;o)

Men jeg har det bra ja, det har jeg. Veldig bra.

Skrevet

Ene venninna mi fikk beskjed fra samboeren sin at om hun skal passere tv`n, så må hun krype langs gulvet ;)

Skrevet

det blir litt mye. når fotball har "selvsagt førsterett" fremfor alt annet jeg måtte være interessert i å se.

Skrevet

Er helt enig! Men nå er jeg heldigvis så heldig at ingen her i huset gidder å se på fotball.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja... Hadde vi kunnet flytte sammen hadde det vært enda mer perfekt da. ;o)

Men jeg har det bra ja, det har jeg. Veldig bra.

Og det er selvsagt bra. :)

Det er bare det at hvis noen kjører en FU om gulost vs. brunost, så kommer du til å legge ut som den herlige typen dins herlige forhold til en av ostetypene, og at det er så herlig at preferansene deres er like sånn at dere unngår store krangler når dere er ute og handler ost, før du avslutter svaret ditt med å legge ut en eller annen herlig historie som i en eller annen grad inkluderer kjæresten din og en brunost, og det er så mange svar av denne typen at tastelysten ikke lenger klarte å styre seg. :)

Skrevet

En av fordelene med å være singel er at tv'n kun står på når det er noe jeg vil se :)

Skrevet

Det er bare det at hvis noen kjører en FU om gulost vs. brunost, så kommer du til å legge ut som den herlige typen dins herlige forhold til en av ostetypene, og at det er så herlig at preferansene deres er like sånn at dere unngår store krangler når dere er ute og handler ost, før du avslutter svaret ditt med å legge ut en eller annen herlig historie som i en eller annen grad inkluderer kjæresten din og en brunost, og det er så mange svar av denne typen at tastelysten ikke lenger klarte å styre seg. :)

* fnis *

Det bør være samme regel her som i såpeserier - ingen kan være lykkelig i mer enn maks. ca. 3 uker.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ene venninna mi fikk beskjed fra samboeren sin at om hun skal passere tv`n, så må hun krype langs gulvet ;)

Hehe, kul samboer. :)

Skrevet

Hehe

;o)

Skrevet

Gjør jeg? :o) *Hehe* Ok, skal prøve å skjerpe meg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gjør jeg? :o) *Hehe* Ok, skal prøve å skjerpe meg!

Hehe, neida, ingen grunn til å skjerpe deg. Det er jo lov til å trives - det er bare jeg som ikke er så god til å la ting stå ukommentert. :)

Skrevet

Jeg er til og med så storsinnet at jeg ga avkall på dobbelepisode med Frustrerte fruer for å la mannen få gromplassen foran skjermen. ;o)

Dét gjorde ikke jeg... Han var sur fra før, så akkurat der gadd jeg ikke ta hensyn. Han har sett fotball ca. fire timer i døgnet de siste dagene.

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har funnet meg en mann som er null interessert i fotball! :o)

O, salige fryd... :-) Eller noe i den duren..

Skrevet

*skrattler*

Mrs. Wallace
Skrevet

Dét gjorde ikke jeg... Han var sur fra før, så akkurat der gadd jeg ikke ta hensyn. Han har sett fotball ca. fire timer i døgnet de siste dagene.

Min er glad og snill, så da er jeg selvsagt snill tilbake. ;o)

Skrevet

Min er glad og snill, så da er jeg selvsagt snill tilbake. ;o)

Det ville jeg også vært hvis han bare var litt snill mot meg igjen, men sånt er han ikke interessert i lenger...

Mrs. Wallace
Skrevet

HAHAHA! Takk for dagen gode latter.

*ser det for meg*

Mrs. Wallace
Skrevet

Det ville jeg også vært hvis han bare var litt snill mot meg igjen, men sånt er han ikke interessert i lenger...

Huffda, det hørtes ikke noe hyggelig ut. Hva med å la ham sitte og mugge foran sjermen, mens du stikker ut og gjør noe gøy med venninner?

Skrevet

Huffda, det hørtes ikke noe hyggelig ut. Hva med å la ham sitte og mugge foran sjermen, mens du stikker ut og gjør noe gøy med venninner?

Ingen tilgjengelige i dag desverre... Tror jeg tar en tur ut allikevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...