Gå til innhold

Fotball er så gørr!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, min mann er opptatt av fotball. Både VM og engelsk fotball.

Så når leaguen begynner igjen i England, så sees de fleste fotballkamper.

Noe som er helt greit for meg, ettersom jeg ser lite tv.

Klart han må få ha lidenskapen sin i fred - ville aldri drømt om å nekte han det :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs. Wallace

6

• ShitDiddelyDo

5

• Lillemus

4

• Sofline

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hmm, min mann er opptatt av fotball. Både VM og engelsk fotball.

Så når leaguen begynner igjen i England, så sees de fleste fotballkamper.

Noe som er helt greit for meg, ettersom jeg ser lite tv.

Klart han må få ha lidenskapen sin i fred - ville aldri drømt om å nekte han det :)

Helt enig med deg, det er synd på de som ikke får lov å se fotball av konene sine.

Ja, jeg kjenner faktisk en dame som nekter mannen sin å gå på kamper. Ville ikke falt meg inn å gjort det når jeg vet hvor mye det betyr for ham.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Og det er selvsagt bra. :)

Det er bare det at hvis noen kjører en FU om gulost vs. brunost, så kommer du til å legge ut som den herlige typen dins herlige forhold til en av ostetypene, og at det er så herlig at preferansene deres er like sånn at dere unngår store krangler når dere er ute og handler ost, før du avslutter svaret ditt med å legge ut en eller annen herlig historie som i en eller annen grad inkluderer kjæresten din og en brunost, og det er så mange svar av denne typen at tastelysten ikke lenger klarte å styre seg. :)

*LOL*

Skrevet

Mannen min er ihuga Liverpool-fan, og han ser gjerne alt annet av fotball også..

For min del må han gjerne se fotball så lenge jeg får sett fruene og CSI. Egentlig syns jeg det er best de gangene han går ut sammen med kompiser for å se fotball på pub. Da får jeg TV-en for meg selv ;o)

Skrevet

Holder meg til norsk fotball jeg... er dritt lei VM allerede...

Angelica :o)
Skrevet

Og det er selvsagt bra. :)

Det er bare det at hvis noen kjører en FU om gulost vs. brunost, så kommer du til å legge ut som den herlige typen dins herlige forhold til en av ostetypene, og at det er så herlig at preferansene deres er like sånn at dere unngår store krangler når dere er ute og handler ost, før du avslutter svaret ditt med å legge ut en eller annen herlig historie som i en eller annen grad inkluderer kjæresten din og en brunost, og det er så mange svar av denne typen at tastelysten ikke lenger klarte å styre seg. :)

Så sant som der er sagt. Ev. skrevet :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...