Gå til innhold

Blir dere avhengige?

Anbefalte innlegg

Gjest hallon
Skrevet

Blir dere avhengige av å være på DOL? jeg merker at jeg begynner å bli det... liker å sitte å lese hva andre skriver, liker å få svar fra andre. Får nesten litt abstinenser hvis eg ikke har fått sjekke på noen dager.... hehe... må jo le litt av meg selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker det sånn? ;o) *Stønn* Ja, jeg er Doloholiker!

Mrs. Wallace
Skrevet

Så lenge jeg er i nærheten av PC-en, kjenner jeg avhengigheten nappe litt i meg, ja.

Men om jeg gjør noe helt annet eller er langt unna nettilgang, klarer jeg meg helt fint. På hytta tenker jeg feks ikke på DOL i det hele tatt (bortsett fra når jeg siterer enkelte kloke brukere herfra i diskusjoner, da). ;o)

Gjest hallon
Skrevet

Virker det sånn? ;o) *Stønn* Ja, jeg er Doloholiker!

He he! jeg blir nesten litt irritert på meg selv noen ganger, tiden bare løper fra meg når eg inne her... får ikke gort ting som jeg egentlig burde jo! Samboeren min vet ingenting om dette, tør ikke å si at jeg DOLer, tror ikke han skjønner.... så jeg må gjøre det når han ikke er hjemme, hehe! føler meg litt kriminell, hihi!

Skrevet

He he! jeg blir nesten litt irritert på meg selv noen ganger, tiden bare løper fra meg når eg inne her... får ikke gort ting som jeg egentlig burde jo! Samboeren min vet ingenting om dette, tør ikke å si at jeg DOLer, tror ikke han skjønner.... så jeg må gjøre det når han ikke er hjemme, hehe! føler meg litt kriminell, hihi!

100 nyeste er livsfarlig når man egentlig skulle gått og lagt seg. "Må bare sjekke 100 nyeste en eneste gang til..." Særlig.

You can check in any time you like, but you can never leave... Muhahahaha....

Gjest hallon
Skrevet

100 nyeste er livsfarlig når man egentlig skulle gått og lagt seg. "Må bare sjekke 100 nyeste en eneste gang til..." Særlig.

hehe! ja det er som en skekkfilm! jaja, bedre enn å være avhengig av noe annet... finnes verre ting liksom!

Gjest togli
Skrevet

Jaaa, det er ikke uten grunn jeg har vært innom her nesten hver dag siden 1998(?) ;-)

Skrevet

Pøh. Jeg har vært her nesten daglig siden -96 og er fortsatt ikke avhengig. Du må være et svakt menneske!;-)

Skrevet

Hihi :o)

Skrevet

Jeg nei`? Jeg kan slutte når som helst - og jeg har visst det i 8,5 år :)

Gjest gfffffffffffffff
Skrevet

DOL er favorittsida mi, men jeg greier å holde meg unna den når jeg er på jobb. Men edt er kanskje fordi maskina er så vannvittig dårlig der...

hare1365380455
Skrevet

Pøh. Jeg har vært her nesten daglig siden -96 og er fortsatt ikke avhengig. Du må være et svakt menneske!;-)

Hihi.....:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er jeg hjemme "må" jeg sjekke DOL hver dag, men er jeg f,eks på ferie har jeg ingen problemer med å holde meg vekk.

Skrevet

Er jeg hjemme "må" jeg sjekke DOL hver dag, men er jeg f,eks på ferie har jeg ingen problemer med å holde meg vekk.

Det samme.

Skrevet

Må vel innrømme det da. Det ble ille først da jeg begynte å kjenne igjen nickene til folk. Alle under her er nick jeg har sett før.

Skrevet

Det er bare å hoppe i det:

"Jeg heter Gyda. Og jeg er doloholiker."

Men egentlig så er jo dette en setning for folk som er klare for avvenning - og det kan jeg ikke si at jeg er. Det får heller bli sånn:

"Jeg heter Gyda. Jeg er doloholiker. Og det er jeg glad for, og har ingen intensjoner om å slutte."

hare1365380455
Skrevet

Det er bare å hoppe i det:

"Jeg heter Gyda. Og jeg er doloholiker."

Men egentlig så er jo dette en setning for folk som er klare for avvenning - og det kan jeg ikke si at jeg er. Det får heller bli sånn:

"Jeg heter Gyda. Jeg er doloholiker. Og det er jeg glad for, og har ingen intensjoner om å slutte."

Det er bra! ;)

Skrevet

* fnis *

Sånn har jeg det også, dvs. jeg ligger etpar år etter deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...