Gå til innhold

Blir dere avhengige?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er bare å hoppe i det:

"Jeg heter Gyda. Og jeg er doloholiker."

Men egentlig så er jo dette en setning for folk som er klare for avvenning - og det kan jeg ikke si at jeg er. Det får heller bli sånn:

"Jeg heter Gyda. Jeg er doloholiker. Og det er jeg glad for, og har ingen intensjoner om å slutte."

Jeg har stadig intensjoner om ikke å slutte, så i det minste å trappe kraftig ned på dolbruken.

Men nå begynner det å gå opp for meg at det ikke går...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har stadig intensjoner om ikke å slutte, så i det minste å trappe kraftig ned på dolbruken.

Men nå begynner det å gå opp for meg at det ikke går...

Nei, det tror jeg du bare kan glemme. Du har kommet i dols klør, og de er kraftige og skarpe.

Men, om du skulle finne på å trappe ned, eller i verste fall slutte, så hadde ikke dol blitt det samme.

Uten en søster her ville det blitt trist for en stakkar.

hare1365380455
Skrevet

Ja, du får holde deg her, du også!

Jeg skal prøve...... :D

Skrevet

Liker å lese her når jeg er hjemme, men savner ikke dol når jeg er borte.

Skrevet

Jada, avhengig har jeg vært i mange år (siden 1997 da jeg var gravid første gang).

Siden jeg ikke lenger er avhengig av cola, er dette min eneste avhengighet.

Skrevet

Jeg er avhengig i perioder, mest om vinteren i grunnen, men nå er det leeeeenge siden jeg har vært innom, har en jobb der jeg til tider reiser mye, og denne våren har vært ekstremt hektisk. Men i dag bare måtte jeg.....hehe....

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, det tror jeg du bare kan glemme. Du har kommet i dols klør, og de er kraftige og skarpe.

Men, om du skulle finne på å trappe ned, eller i verste fall slutte, så hadde ikke dol blitt det samme.

Uten en søster her ville det blitt trist for en stakkar.

"Uten en søster her ville det blitt trist for en stakkar."

Takk, kjære Søss, nå ga du meg en god unskyldning for å henge her inne :-)

hare1365380455
Skrevet

"Uten en søster her ville det blitt trist for en stakkar."

Takk, kjære Søss, nå ga du meg en god unskyldning for å henge her inne :-)

Jeg vil også ha deg her, så du har nesten ingen valg! ;)

hare1365380455
Skrevet

Jada, avhengig har jeg vært i mange år (siden 1997 da jeg var gravid første gang).

Siden jeg ikke lenger er avhengig av cola, er dette min eneste avhengighet.

Drikker du ingen brus da? Jeg drikker pepsi max i steden for, men mye mindre brus enn før. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg vil også ha deg her, så du har nesten ingen valg! ;)

Det var hyggelig å høre :)

Snill harepus!

hare1365380455
Skrevet

Det var hyggelig å høre :)

Snill harepus!

*fornøyd* :)

Skrevet

Drikker du ingen brus da? Jeg drikker pepsi max i steden for, men mye mindre brus enn før. :)

Nei, jeg tør ikke drikke brus. Har vært så avhengig at du aner det ikke! Nå er det akkurat to uker siden jeg slutta, og jeg kjenner meg friskere i kroppen enn på mange år. (Men jeg har lagt på meg 3 kg, forstå det den som kan...)

Men drikker vann, vann, vann, juice, melk eller saft.

hare1365380455
Skrevet

Nei, jeg tør ikke drikke brus. Har vært så avhengig at du aner det ikke! Nå er det akkurat to uker siden jeg slutta, og jeg kjenner meg friskere i kroppen enn på mange år. (Men jeg har lagt på meg 3 kg, forstå det den som kan...)

Men drikker vann, vann, vann, juice, melk eller saft.

Jeg har heller ikke tatt av etter at jeg sluttet med cola.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg bruker en del tid her inne, men har ingen problem med å være borte herifra. Føler ingen abstinenser nei:o)

Skrevet

JA!!!!

Helt sykt hvor hekta man kan bli!

Ser for meg hvordan de forskjellige under de kjente nickene er osv,

Gjest gomle
Skrevet

Går i perioder. Når jeg kjeder meg kan jeg være her inne litt, men så blir det fort litt kjedelig her, og da er jeg vekk en lang periode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...