Gå til innhold

spm til menn-litt dirty kanskje...

Anbefalte innlegg

Gjest jenfrida

Er det slik at det alltid er godt når en kvinne gir deg blowjob eller hender det at dere faktisk misliker det?

Noen som har noen selvopplevde skrekkeksempel å komme med?

Hender det at dere konser veldig for å ikke komme slik at kvinnen får tatt seg skikkelig ut en time,eller er dette et tegn på at han faktisk ikke liker det hun gjør?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/234667-spm-til-menn-litt-dirty-kanskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri fått en ubehagelig blowjob, nei. Derimot har jeg fått mange rimelig uinteressante.

Det er nemlig slik, at de fleste kvinner ikke er serlig flinke til å suge (det gjelder sikkert menn flest mht. slikking også). Mange, til og med voksne damer, later til å tro at det blir ekstatisk for oss bare de gaper over og beveger hodet opp og ned. Slik er det ikke :-)

"........................................."

Jeg har aldri fått en ubehagelig blowjob, nei. Derimot har jeg fått mange rimelig uinteressante.

Det er nemlig slik, at de fleste kvinner ikke er serlig flinke til å suge (det gjelder sikkert menn flest mht. slikking også). Mange, til og med voksne damer, later til å tro at det blir ekstatisk for oss bare de gaper over og beveger hodet opp og ned. Slik er det ikke :-)

Støtter den 100%

:-)

Da må dere bli flinkere til å sette ord på hvordan dere vil ha det gjort da vet du! ;o)

Annonse

Gjest seventh

Det verste er når man får følelsen av at kvinnen gjør det av plikt eller ikke liker det. Det er skikkelig turnoff. Liker heller ikke at dama har for raske bevegelser, eller hjelper til med hånda. Det skal suges langsomt og godt. Men smaken er som baken.

Støtter den 100%

:-)

Rent fysisk er ikke det å bli sugd noe spesielt for meg. Men psykisk - å se og vite at hun har pikken i munnen - er utrolig deilig.

Enig som det skrives her at dersom man føler hun gjør det av plikt, da er det jo fullstendig turnoff.

Ja, Prozak, sett ord på det! :-)

Ikke noe problem med det :-)

Men enkelte tror det er "så enkelt", og da kan man bli litt hoderystende. Det blir vel omtrent som menn som tror de bare kan pirke litt på klitten, og så kommer dere.

"............................................."

Mette Marits Vonde Behn

Min kvinne hadde når vi møtte hverandre stor avsky til å gi oral-sex. Jeg hadde slått meg til ro med det og utøvde ikke noe press mot henne for å få henne på "bedre" tanker. Etter noen år i forholdet med både mye, god og heftig sex tok hun på eget initiativ , ja litt flåsete sagt "saken i egne hender" og ga meg en himmelsk opplevelse.

Begrunnelsen hennes er vel at dette var i utgangspunktet noe hun ikke syntes noe om - men etter år hvor du utvikler trygghet, tillit og alle de gode vibber som et godt forhold har med bla. utvikling også innenfor seksual-livet ble dette noe som hun hadde fått mer smaken på - og at hun ville gi noe tilbake, etter gode opplevelser når hun ble gitt oral-sex.

I dag er dette en naturlig del av vårt seksual-liv og hun nyter å suge meg - og jeg nyter henne....

Såfremt tenner holdes langt unna følsomme områder, er blowjob alltid en ekstatisk opplevelse.

Tviler på at jeg vil holde ut en time uansett teknikk dama bruker, og tror ikke det ville være særskilt behagelig heller.

Ei heller for dama for den saks skyld - selv med litt småpauser og slikt innimellom vil jeg tro at diverse muskler begynner å bli rimelig ømme etter 60 minutters arbeid ;-)

Annonse

ShitDiddelyDo

Tror aldri jeg har fått en blowjob jeg har mislikt. Men Prozak har helt rett i at ikke alle kvinnfolk er like rutinerte.

Nei, jeg holder meg ikke i en time for skvise kjevemusklene til dama maksimalt.

Kommer jeg sier jeg fra og lar det gå. Jeg funker igjen sekundet etterpå uansett.

Gjest Settlers

Man må leke litt, ikke bare bevege hodet opp og ned, som du også skriver..

Bruke lepper og tunge, variere styrken, saaaakte er fint, raskere er fint... Man kan leke med hodet, bruke tungen på "strengen", føre tungen fra ballene til hodet. Man kan variere fra tungelek på tuppen, til hele staken langt, langt ned...

Man kan vise at man liker det, nyter det, se på mannen, mens man suger. Man kan fukte en finger som man leker rundt hodet med, samtidig som tungen gjør sitt.

Litt Tine sprutkrem er også en fin ting å leke med.

Og _før_ man starter å suge, kan man pirre kjæresten sin, slik at han nesten ikke kan vente.

Funker dette da, tro? :-)

Man må leke litt, ikke bare bevege hodet opp og ned, som du også skriver..

Bruke lepper og tunge, variere styrken, saaaakte er fint, raskere er fint... Man kan leke med hodet, bruke tungen på "strengen", føre tungen fra ballene til hodet. Man kan variere fra tungelek på tuppen, til hele staken langt, langt ned...

Man kan vise at man liker det, nyter det, se på mannen, mens man suger. Man kan fukte en finger som man leker rundt hodet med, samtidig som tungen gjør sitt.

Litt Tine sprutkrem er også en fin ting å leke med.

Og _før_ man starter å suge, kan man pirre kjæresten sin, slik at han nesten ikke kan vente.

Funker dette da, tro? :-)

Skulle tro det :-)

"......................................."

Gjest parsoner

Tror damer flest det? Det vet da til og med jeg, som kun har vært med 2 partnere. Slikke, suge, runke litt osv må vel også til.

Det varierer noe enormt fra dame til dame! Jeg har fått blowjobs der jeg seriøst måtte konsentrere meg for å finne nytelse, OG jeg har fått på sådan vis at jeg kom så alt for fort... :)

Noe av det værste med en dårlig blowjob er overstimulering av oversiden av hodet. Det gir en slags smertefull kilende følelse, finnes ikke godt. Ellers er de fleste helt ok og jeg har hatt to-tre som VIRKELIG kunne sakene. For meg er det i alle fall viktig med stimulering rundt strengen, treffen hun riktig der er jeg solgt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...