simane Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Gratulerer og lykke til! Du har 8 (ca) herlige mnd å se frem til!! 0 Siter
gul blomst Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 ååå gratulerer! ble litt missunnelig på deg nå! vi har hatt 7 pp nå.... kanskje det blir vår tur snart... 0 Siter
ingoen Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Åh, gratulerer så mye !! Håper det blir noen herlige måneder, og håper at vi kan følge hverandre i tiden framover. Hvor langt er du på vei? Mener å huske at vi hadde ikm omtrent samtidig..? Jeg er 5 +1 idag, termin rundt 12.februar. Koselig med flere februarbabyer ! Velkommen inn hit skal du være.. Klemmer fra 0 Siter
Tjolahopp Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Skrevet 16. juni 2006 Gratulerer og lykke til! Du har 8 (ca) herlige mnd å se frem til!! Takk for svar! Sorry at jeg ikke orker å svare dere på spørsmål nå.. Mamma døde på onsdag, og hun betydde enormt mye for meg. Gleden over å være gravid er ikke slik den burde eller skulle være akkurat nå. I tillegg er jeg redd for at dette blir for mye for spiren inne i meg. Er det noen som har opplevd en stor sorg eller lignende tidlig i svangerskapet? Er så redd for å miste.. Dette er mitt første svangerskap, så jeg vet ikke så mye om slikt, hva psyken og gråting kan påvirke.. Takkknemlig for svar hvis noen vet.. Kommer sterkere tilbake en dag.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.