Gå til innhold

hallo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angelica :o)
Skrevet

Herregud så slitsom du var, da!

BTW, Veldig bra det du sendte meg! Ble helt oppslukt jeg :D

Gjest hallon
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150232921' post='3162317]

Du maser :P

jeg kjeder meg :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1150232959' post='3162319]

BTW, Veldig bra det du sendte meg! Ble helt oppslukt jeg :D

Woho! :)

Skrevet

Skjønner det, men les litt i aviser på nettet, og så får du sikkert svar etterhvert. Hjelper ikke å skrive masse tråder, da blir folk bare irriterte. Vel, jeg blir det, i alle fall ;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Men så start en interessant tråd da, i stedet for å brøle etter oppmerksomhet. ;oP

Gjest hallon
Skrevet

Skjønner det, men les litt i aviser på nettet, og så får du sikkert svar etterhvert. Hjelper ikke å skrive masse tråder, da blir folk bare irriterte. Vel, jeg blir det, i alle fall ;)

Du trenger vel ikke å lese dem da! jeg har skrevet 3! hvis du ikke tåler at noen skriver flere ting så synes jeg du er følsom! dette er et forum der alle kan skrive mye forskjellig og jeg vil ikke bli kallt slitsom pga av det!

:(

Skrevet

Du trenger vel ikke å lese dem da! jeg har skrevet 3! hvis du ikke tåler at noen skriver flere ting så synes jeg du er følsom! dette er et forum der alle kan skrive mye forskjellig og jeg vil ikke bli kallt slitsom pga av det!

:(

Du gjør som du vil, jeg har da ikke sagt noe annet. Jeg synes det er slitsomt, samtidig som det er urealistisk å forvente svar med en gang.

Gjest hallon
Skrevet

Du gjør som du vil, jeg har da ikke sagt noe annet. Jeg synes det er slitsomt, samtidig som det er urealistisk å forvente svar med en gang.

Ja unskyld at jeg er så slitsom da! skal slutte å skrive. ikke mye som aksepteres her. her skal du være "en av de kjente" for å få være med skjønner jeg.

Skrevet

Ja unskyld at jeg er så slitsom da! skal slutte å skrive. ikke mye som aksepteres her. her skal du være "en av de kjente" for å få være med skjønner jeg.

Kjære deg, du trenger ikke å være en av "de kjente" for å aksepteres :) Men du må forvente reaksjoner på innleggene dine. Jeg mente ikke å fornærme deg, så det beklager jeg, men jeg synes fremdeles ikke det er lurt å fylle trådlisten med "hallo, se på meg!" innlegg.

hare1365380455
Skrevet

Hallo! Jeg skal sove nå! Det er altfor sent og jeg skal tidlig opp, så nå må jeg gå herfra altså! Men jeg er litt for våken.....:)

hare1365380455
Skrevet

Hei!

;)

Og du var enda lenger oppe! Jeg er kanontrøtt i dag... *gjesp* :)

Skrevet

Og du var enda lenger oppe! Jeg er kanontrøtt i dag... *gjesp* :)

Yepp, legger meg som regel ikke før nærmere 3, da begynner jeg å kjenne at jeg er litt trøtt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...