Gjest mij Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Skal på Norwegian Wood i morra og få med meg Richard Wright og Dark Side of the Moon!! Gleder meg vanvittig, Pink Floyd er mitt store band og jeg har vanvittige minner til den musikken. Synd det bare er han selvsagt, men.. OK, jeg lurer altså på om det er lov å ha med fotoapparat inn på området..? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Vanligvis ikke på andre konserter, men kanskje Norwegian Wood er annerledes? Bare ikke ta opp video av bandene, i hvert fall, da tar de nok kameraet. Men vanlige bilder kan det være du får ta. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 Vi fikk ikke det i fjor da, du får bruke mobilen. 0 Siter
Gjest Murri Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Heisann. Det er desverre ikke lov å ha med kamera på Norwegian wood. Men tlf kan dem vell ikke nekte deg. Kos deg;-) 0 Siter
Baby Lemonade Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Det er da virkelig Roger Waters som skal holde konsert, ikke Richard Wright. Såpass bør en Floyd-fan vite... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Det er da virkelig Roger Waters som skal holde konsert, ikke Richard Wright. Såpass bør en Floyd-fan vite... Men uffda.. A momentary lapse of memory! :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 Det er da virkelig Roger Waters som skal holde konsert, ikke Richard Wright. Såpass bør en Floyd-fan vite... He-he, holdt på å høre på en Richard Wright-CD da jeg skrev innlegget og følte liksom at det var noe som ble gæærnt.. jaja. Bra blir det sikkert lell! ) 0 Siter
Baby Lemonade Skrevet 14. juni 2006 Skrevet 14. juni 2006 He-he, holdt på å høre på en Richard Wright-CD da jeg skrev innlegget og følte liksom at det var noe som ble gæærnt.. jaja. Bra blir det sikkert lell! ) Ok, du er unnskyldt Bra blir det garantert! Sitter og lader opp med rødvin og Dark Side of the Moon 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. juni 2006 Skrevet 15. juni 2006 Vanligvis ikke på andre konserter, men kanskje Norwegian Wood er annerledes? Bare ikke ta opp video av bandene, i hvert fall, da tar de nok kameraet. Men vanlige bilder kan det være du får ta. Æsj, folk hadde jo lurt med seg både kamera og vin inn på området.. Ikke at vin er noe tap for meg nå, gravid og alt, men.. skulle gjerne vært litt mer utspekulert og fått med et kamera. Tok opp litt lyd med mobilen, da. Ble ikke så bra, men fy fader for en konsert!! Beste siden Pink Floyd på Valle Hovin i 94... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.