Gå til innhold

Digitalt kamera på Norwegian Wood?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på Norwegian Wood i morra og få med meg Richard Wright og Dark Side of the Moon!! Gleder meg vanvittig, Pink Floyd er mitt store band og jeg har vanvittige minner til den musikken. Synd det bare er han selvsagt, men..

OK, jeg lurer altså på om det er lov å ha med fotoapparat inn på området..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis ikke på andre konserter, men kanskje Norwegian Wood er annerledes? Bare ikke ta opp video av bandene, i hvert fall, da tar de nok kameraet. Men vanlige bilder kan det være du får ta.

Skrevet

Vi fikk ikke det i fjor da, du får bruke mobilen.

Gjest Murri
Skrevet

Heisann.

Det er desverre ikke lov å ha med kamera på Norwegian wood.

Men tlf kan dem vell ikke nekte deg.

Kos deg;-)

Baby Lemonade
Skrevet

Det er da virkelig Roger Waters som skal holde konsert, ikke Richard Wright. Såpass bør en Floyd-fan vite...

Skrevet

Det er da virkelig Roger Waters som skal holde konsert, ikke Richard Wright. Såpass bør en Floyd-fan vite...

Men uffda.. A momentary lapse of memory! :-)

Skrevet

He-he, holdt på å høre på en Richard Wright-CD da jeg skrev innlegget og følte liksom at det var noe som ble gæærnt.. jaja. Bra blir det sikkert lell! :o)

Baby Lemonade
Skrevet

He-he, holdt på å høre på en Richard Wright-CD da jeg skrev innlegget og følte liksom at det var noe som ble gæærnt.. jaja. Bra blir det sikkert lell! :o)

Ok, du er unnskyldt :)

Bra blir det garantert! Sitter og lader opp med rødvin og Dark Side of the Moon :D

Skrevet

Vanligvis ikke på andre konserter, men kanskje Norwegian Wood er annerledes? Bare ikke ta opp video av bandene, i hvert fall, da tar de nok kameraet. Men vanlige bilder kan det være du får ta.

Æsj, folk hadde jo lurt med seg både kamera og vin inn på området.. Ikke at vin er noe tap for meg nå, gravid og alt, men.. skulle gjerne vært litt mer utspekulert og fått med et kamera.

Tok opp litt lyd med mobilen, da. Ble ikke så bra, men fy fader for en konsert!! Beste siden Pink Floyd på Valle Hovin i 94... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...