Gå til innhold

Jeg har entret det 21 århundre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og kjøpt meg MP3 spiller. Kan jeg konvertere vanlige CDer om til MP3? I så fall med hvilket program?

Og hvor kjøper dere MP3-filene deres?

Videoannonse
Annonse
Gjest blame
Skrevet

Det kan du enkelt gjøre i media player, for eksempel. Enkelt og greit.

Kjøper mp3.. Host. O:-)

Skrevet

Takk for svar :) Da skal jeg gjøre det i morgen.

Gjest blame
Skrevet

Takk for svar :) Da skal jeg gjøre det i morgen.

Hvis du har windows media player 10 eller hva den nå heter, så kan du enkelt velge ripp der. Under verktøy eller noe sånt, kan du bestemme selv hvor du vil lagre mp3'ene, hvordan de skal names osv :)

lykke til :)

Gjest men det er litt fy
Skrevet

Last ned lime wire gratis og få sangene gratis også!

Skrevet

Last ned lime wire gratis og få sangene gratis også!

Jeg har Limewire, men jeg vil helst ikke stjele :)

Gjest men det er litt fy
Skrevet

Jeg har Limewire, men jeg vil helst ikke stjele :)

Oi, mer hederlig menneske skal man lete lenge etter...

hare1365380455
Skrevet

Da har du kommet lenger enn meg! Men jeg ønsker meg det jeg også.....:)

hare1365380455
Skrevet

Er det lett å legge mp3 fra pc til mp3 spiller?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det lett å legge mp3 fra pc til mp3 spiller?

Ja, det er enkelt.

Selv bruker jeg Ipod, legger musikken inn i avspillingsprogrammet Itunes, og kobler Ipod-en til PC-en.

Det blir ikke enklere.

Med enkelte andre spillere drar du bare filene over i mappa for spilleren - og simsallabim.

Det er idiotsikkert. :)

hare1365380455
Skrevet

Ja, det er enkelt.

Selv bruker jeg Ipod, legger musikken inn i avspillingsprogrammet Itunes, og kobler Ipod-en til PC-en.

Det blir ikke enklere.

Med enkelte andre spillere drar du bare filene over i mappa for spilleren - og simsallabim.

Det er idiotsikkert. :)

Jeg har så lyst på! Og det høres jo veldig enkelt ut, må jeg si. :)

Skrevet

Da er det er nok flere hederlige på det området enn du tror ...

Skrevet

Da er det er nok flere hederlige på det området enn du tror ...

Enig!!!!

Har man kommet dithen at man nesten er for en raritet å betrakte fordi man vil la komponistene få betalt for jobben de gjør?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har så lyst på! Og det høres jo veldig enkelt ut, må jeg si. :)

Det er genialt.

Finn ut hva du trenger den til. Selv ville jeg anbefalt en med stor HD. Da får du plass til alt du har og måtte få, og det er utrolig praktisk.

Jeg bruker f.eks. Ipod-en som cd-spiller. Slipper rett og slett å knote med cd-er. Står i dette øyeblikket og spiller musikk. :)

Fjernkontroll har jeg også til den.

Gjest Morsk
Skrevet

Enig!!!!

Har man kommet dithen at man nesten er for en raritet å betrakte fordi man vil la komponistene få betalt for jobben de gjør?

Bare å laste ned noe fra døde komponister det...Mozart for eksempel:)

hare1365380455
Skrevet

Det er genialt.

Finn ut hva du trenger den til. Selv ville jeg anbefalt en med stor HD. Da får du plass til alt du har og måtte få, og det er utrolig praktisk.

Jeg bruker f.eks. Ipod-en som cd-spiller. Slipper rett og slett å knote med cd-er. Står i dette øyeblikket og spiller musikk. :)

Fjernkontroll har jeg også til den.

Så da kobler du den til noen høytalere eller? Jeg trenger ikke ha så vannvittig mye plass på den, men forresten... det er jo godt med plass til en del!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så da kobler du den til noen høytalere eller? Jeg trenger ikke ha så vannvittig mye plass på den, men forresten... det er jo godt med plass til en del!

Jupp. Har koblet den til forsterken på anlegget.

Så nå står den i en sånn sexy dockingstasjon og spiller på "random".

Den ser bra ut og lyden er meget god, og jeg slipper å bytte cd-er.

Har vel 250-300 cd-er eller noe sånt inne på den, godt organisert etter sjanger. :)

hare1365380455
Skrevet

Jupp. Har koblet den til forsterken på anlegget.

Så nå står den i en sånn sexy dockingstasjon og spiller på "random".

Den ser bra ut og lyden er meget god, og jeg slipper å bytte cd-er.

Har vel 250-300 cd-er eller noe sånt inne på den, godt organisert etter sjanger. :)

Så rydder du i den av og til når du legger inn ny musikk? (Altså sletter noe, eller blir det mer og mer på den?)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så rydder du i den av og til når du legger inn ny musikk? (Altså sletter noe, eller blir det mer og mer på den?)

Jeg har plass til 30 gb på min - altså en del. Men det er ikke nok plass, og det hender jeg må skifte ut musikk.

Da går jeg bare inn i Itunes og sletter et band eller et par cd-er av et band, og kobler til Ipod-en.

Jeg legger aldri inn noe annet enn hele album.

F.eks. er alt jeg har av Bob Dylan under: Pop - Bob Dylan - Album.

Utrolig enkelt, og ekstremt oversiktelig :)

Skrevet

Ehm, javel? Jeg tror mange tenker som meg. Om jeg vil ha en bukse, så kjøper jeg den, jeg tar den ikke. Vil jeg ha en CD, så kjøper jeg den. Er det så merkelig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...